نویسنده: بازی مگ دوشنبه، 20 فروردين 1403
ساعت 14:21

بازی AXIE INFINITY؛ معرفی جذاب‌ترین بازی NFT + کسب درآمد

5 از 5

اگر مدتی است که به بازی‌های کریپتو مشغول بوده‌اید، هیچ راهی وجود ندارد که نام Axie Infinity را نشنیده باشید. هیاهو به حدی بوده که به هیچ کس رحم نکرده است.

به احتمال زیاد تمام فشار همسالان و FOMO شما را به اینجا رسانده است. قبل از اینکه در این بررسی به چه چیزی و چگونه بپردازیم، بیایید Axie Infinity را کمی بشناسیم.

بازی AXIE INFINITY چیست؟

Axie Infinity، یک بازی رمزنگاری توسط توسعه‌دهنده ویتنامی و منتشر شده، Sky Mavis در سال 2018 راه‌اندازی شد. این بازی بر اساس توکن‌های غیرقابل تعویض - NFT - ساخته شده است و از یک جامعه فعال برخوردار است. این بازی بر روی بلاک چین های اتریوم و رونین اجرا می شود و مدل بازی برای کسب درآمد را اجرا می کند.

چگونه AXIE INFINITY را بازی کنیم؟

2

اگر قبلاً بازی های کریپتو بازی نکرده اید، ممکن است شروع به کار برای شما دشوار باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم کار را برای شما آسانتر کنیم. در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه شروع بازی Axie Infinity آورده شده است. گیمرها برای استفاده از این سبک بازی‌ها معمولا از گیم سرور استفاده می‌کنند.

چه طور باید شروع کرد؟

بازی را از طریق وب سایت رسمی آنها نصب کنید. از هم‌اکنون، Axie Infinity روی رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند قابل پخش است.

در مرحله بعد، به یک حساب کاربری متامسک و یک کیف پول ارز دیجیتال خوب نیاز دارید.

اکنون، زمان خرید چند حیوان خانگی دیجیتال است. برای دریافت Axies خود از بازار Axie Infinity دیدن کنید. توجه داشته باشید که برای شروع بازی به سه محور نیاز دارید،

مطمئن شوید که مدتی را صرف تحقیق در مورد بهترین Axies برای خرید کرده اید. قبل از اینکه بتوانید جانوران دیگر را بدست آورید، مدتی با این Axies بازی خواهید کرد.

گیم پلی AXIE INFINITY

Axie Infinity ترکیبی از Pokemon Go و Hearthstone است. برای صرفه جویی در وقت همه ما، گیم پلی بازی را در چند نکته خلاصه کرده ایم:

دو حالت وجود دارد: ماجراجویی و PvP

  1. در حالت Adventure با دشمنان PvE مبارزه می کنید و XP کسب می کنید
  2. در PvP ها، شما برای دریافت پاداش با بازیکنان دیگر مبارزه می کنید.

هر روز 20 امتیاز انرژی دریافت می کنید تا در هر دو حالت خرج کنید.

برای جزئیات بیشتر، می‌توانید مراحل گیم‌پلی Axie Infinity را بررسی کنید.

چگونه از بازی AXIE INFINITY کسب درآمد کنیم؟

3

بیایید به سوال میلیون دلاری پاسخ دهیم: چگونه از Axie infinity درآمد کسب می کنید؟ پاسخ ساده است - شما باید SLP (مخفف Smooth Love Potion) را جمع آوری کنید. با ورود روزانه، تکمیل ماجراجویی‌های روزانه و برنده شدن در نبردهای PvP، اینها را دریافت می‌کنید. اینها راه های ساده ای برای کسب SLP هستند.

این SLP ها را می توان با سایر ارزهای رمزپایه واقعی مورد نظر شما معامله کرد. البته، پرورش و تجارت Axies داستان کاملاً متفاوتی است. به عبارت ساده، می توانید Axies را پرورش دهید و آنها را در بازار بفروشید.

بسته به نرخ ارز دیجیتال پایه و عملکرد بازی، سود خواهید داشت.

مزایا و معایب بازی AXIE INFINITY

با توجه به محبوبیت Axie Infinity، وسوسه خواهید شد که در اسرع وقت بازی را امتحان کنید. با این حال، بازی های P2E یک سرمایه گذاری هستند. به همین دلیل است که باید قبل از سرمایه گذاری در زمان، پول و تلاش خود، جوانب مثبت و منفی را بسنجید.

مزایای AXIE INFINITY

به همین دلیل است که شما باید از قبل بازی کریپتو را دانلود کنید!

Axie Infinity آینده امیدوار کننده ای دارد. سازنده، Sky Mavis، قصد داشت Axie را بی نهایت و جهان حیوانات خانگی باز کند. این بدان معنی است که گیم پلی ممکن است پیچیده تر شود و قابلیت های بیشتری داشته باشد. با توجه به محبوبیت بسیار زیاد بازی های بلاک چین، Axie Infinity احتمالاً به روز رسانی های مکرری را دریافت می کند.

سازگاری بین پلتفرم ها

Axie Infinity در ویندوز، اندروید و iOS قابل پخش است. شما همچنین می توانید این بازی را بر روی iPad یا MacBook خود انجام دهید. این بدان معنی است که شما می توانید بازی را در تمام پلتفرم های اصلی بازی کنید. واضح است که توسعه دهنده می خواهد آن را برای همه نوع بازیکن در دسترس قرار دهد.

مدل P2E

برجسته ترین ویژگی Axie Infinity مدل P2E است. برای بسیاری، بازی‌های P2E یک منبع درآمد غیرفعال هستند. و بسیاری از بازیکنان موفق می شوند با انجام صحیح بازی مبلغ قابل توجهی به دست آورند. AXS (Axie Infinity Shards) و SLP (Smooth Love Potions) را می توان با ETH (اتر) معامله کرد.

گیم پلی جذاب

اولین "طرفدار" Axie Infinity گیم پلی جذاب خواهد بود. همانطور که قبلا ذکر کردیم، Axie Infinity شبیه بازی های پوکمون با برخی از عناصر Hearthstone است. بیشتر بازی بر روی نبردهای PvP و پرورش Axies متمرکز است. ماموریت های جانبی و جنبه های PvE برای جذب بازیکنان و درگیر نگه داشتن آنها کافی است.

حیوانات خانگی شما NFT هستند

Axies هایی که خریداری، جمع آوری یا پرورش می دهید، همه دارایی های NFT هستند. Axies را می توان برای سود به بازیکنان دیگر فروخت. این همچنین به این معنی است که Axies که شما دارید مجموعه ای از NFT ها است که دارای برچسب قیمت عالی است. اگر بازی به عملکرد خوب خود ادامه دهد، از مجموعه بهره مند خواهید شد.

معایب AXIE INFINITY

و در اینجا دلیلی است که شما ممکن است در مورد ورود به دنیای حیوانات خانگی دیجیتال فکر دیگری داشته باشید.

درآمد محدود شده

همانطور که قبلاً گفتیم، بازیکنان می توانند با انجام ماموریت های روزانه، تکمیل وظایف و برنده شدن در نبردهای PvP، AXS و SLP کسب کنند. با این حال، توسعه دهندگان میزان درآمد روزانه یک بازیکن از این فعالیت ها را محدود کرده اند.

همچنین برای کسب چیزی از بازی، باید زمان و تلاش خود را صرف کنید. به عنوان مثال، برای کسب 40 تا 50 SLP باید چند مرحله ماجراجویی را انجام دهید، وظایف روزانه را تکمیل کنید و چند نبرد PvP را انجام دهید. برای تبدیل آن به یک جریان ثابت درآمد، ثبات لازم است. همه وقت بازی کردن ندارند.

هزینه ورودی بالا

درست مانند بسیاری دیگر از بازی های مشابه P2E، Axie Infinity هزینه ورودی دارد. قبل از شروع بازی، باید سه Axies بخرید. در ابتدا، این سه Axies حدود 500 دلار برای شما هزینه داشتند. با این حال، محبوبیت ناگهانی همین هزینه را حداقل دو تا سه برابر افزایش داده است.

این به عنوان یک مانع برای ورود عمل می کند. با این حال، برخی از بازیکنان به سادگی بازیکنان دیگری را استخدام می کنند تا از طرف آنها بازی را انجام دهند. اگر هنوز نمی خواهید روی Axies سرمایه گذاری کنید، می توانید به دنبال بازیکنانی باشید که Axies خود را به شما قرض دهند.

عدم اطمینان اقتصادی

بحث و جدل پیرامون کریپتوها و NFT ها بر کسی پوشیده نیست. برخی از کارشناسان و ناظران نگرانی های خود را در مورد افزایش تجارت NFT ها ابراز کرده اند. بسیاری بر این باورند که این یک حباب اقتصادی است که با تبلیغات تبلیغاتی در حال باد شدن است. البته ما نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر.

این شک و تردید بیشتر به دلیل نوسانات ارزهای دیجیتال تقویت می شود. حتی اگر بیت کوین و اتر طی سال‌ها افزایش قابل توجهی در قیمت‌های خود داشته‌اند، نمی‌توانیم نوسانات ناگهانی را نادیده بگیریم.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.