نویسنده: بازی مگ یکشنبه، 20 اسفند 1402
ساعت 19:00

کد تخفیف خرید سی پی وارزون موبایل

0 از 5

کد تخفیف خرید سی پی وارزون موبایل

کالاف دیوتی نامی آشنا برای گیمرها محسوب می‌شود. این بازی سبک شوتر، جذابیت‌هایی دارد که هر گیمری را سر جای خود میخکوب می‌کند. به همین دلیل است که کالاف دیوتی طرفداران سفت و سختی دارد. وارزون یکی از نسخه‌های جذاب و هیجان‌انگیز کالاف دیوتی است که برای گوشی‌های موبایل طراحی و عرضه شده است. این بازی تفاوت‌هایی را با کالاف دیوتی دارد که ازجمله آنها می‌توان به آیتم‌های مختلف بازی اشاره کرد. بسیاری از آیتم‌های بازی وارزون موبایل پولی هستند و برای خرید آنها باید از سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل استفاده کنید. سی پی وارزون چیست و چگونه می‌توان آن را به دست آورد؟ آیا راهی برای دریافت کد تخفیف خرید سی پی وارزون موبایل وجود دارد؟ در این مطلب به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

مروری بر بازی جذاب وارزون موبایل

کالاف دیوتی یکی از بازی‌هایی است که در سال‌های گذشته طرفداران زیادی برای خود دست‌وپا کرده است. این بازی در سبک شوتر اول شخص طراحی شده و جذابیت‌های بسیار بالایی دارد. شرکت اصلی سازنده کالاف دیوتی، اکتیویژن است که سابقه مطلوبی در زمینه تولید انواع بازی دارد. این بازی آیتم‌ها و امکانات جذابی دارد که با به دست آوردن آنها می‌توانید به موفقیت برسید.

وارزون یکی از نسخه‌های جدید بازی کالاف دیوتی است که تفاوت‌های زیادی با نسخه اصلی آن دارد. در بازی وارزون تمرکز اصلی روی حالت بتل رویال است. شما در این بازی باید در یک جزیره فرود بیایید و در کنار 150 بازیکن دیگر، برای زنده ماندن تلاش کنید. در واقع زنده ماندن هدف اصلی این بازی است. برای این که بتوانید از رقبا بهتر عمل کنید، نیاز به برخی آیتم‌ها و امکانات موجود در بازی دارید.

بازی وارزون با داشتن گرافیک باکیفیت و گیم پلی جذاب، طرفداران زیادی پیدا کرده است. در این بازی نقشه‌های جذابی طراحی شده‌اند که هر کدام شرایط و وضعیت خاص خود را دارند. وارزون تجهیزات و اسلحه‌های کاربردی و جذابی دارد که قابلیت تغییر ظاهری برای همه آنها طراحی شده است.

این بازی تقریبا برای تمام گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار، قابل اجراست. دلیل اهمیت اجرای بازی برای گوشی‌های میان‌رده، این است که تقریبا اغلب مردم از این نوع گوشی‌ها استفاده می‌کنند. به هر حال شما می‌توانید با داشتن گوشی میان‌رده و اقتصادی، این بازی را نصب کرده و از انجام آن نهایت لذت را ببرید. وارزون موبایل هم برای سیستم عامل اندروید و هم ios منتشر شده است. نکته دیگری که در مورد بازی وارزون باید بدانید، این است که تفاوت‌های زیادی با کالاف دیوتی نسخه اصلی یا معمولی دارد.

سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل چیست؟

fb24a258 8c39 4119 a3c9 d4b618cc35aa

همانطور که اشاره کردیم، برای شکست دادن دشمنان خود در این بازی باید از آیتم‌های مختلف این بازی استفاده کنید، اما این آیتم‌ها همیشه هم رایگان نیستند. اغلب کمپانی‌های سازنده بازی با هدف افزایش جذابیت بازی‌ها و کسب درآمد بیشتر، دیتای اصلی را رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند، اما آیتم‌های درون بازی را پولی می‌کنند. به همین دلیل برای استفاده از این آیتم‌ها، حتما باید پول پرداخت کنید، اما این امر چگونه امکان‌پذیر است؟

شرکت اکتیویژن برای خرید آیتم‌های درون بازی از یک ارز یا واحد پول با نام سی پی استفاده کرده است. این ارز فقط برای بازی‌های کالاف دیوتی کاربرد دارد و از آن برای خریدهای دیگر نمی‌توان استفاده کرد. شما می‌توانید با خرید سی پی وارزون موبایل از انواع امکانات و قابلیت‌های بازی به صورت نامحدود استفاده کنید. وجود سی پی برای هر گیمری در این بازی ضروری است. فرض کنید که شما سی پی خریداری نکرده‌اید و قابلیت استفاده از آیتم‌های مختلف، مثل اسلحه‌های قدرتمند، شخصیت‌ها، اسکین‌ها و ... را ندارید. از سوی دیگر رقیبان شما سی پی دارند و به راحتی می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. آنها خیلی ساده می‌توانند شما را در بازی بکشند و کاری هم نمی‌توانید بکنید!

امکاناتی که با خرید سی پی به دست می‌آورید!

خرید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل مزایا و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با شناخت امکاناتی که خرید سی پی در اختیار شما می‌گذارد، قطعا انگیزه شما برای خرید آن بیشتر خواهد شد.

امکان خرید انواع آیتم‌ها

در وارزون موبایل آیتم‌های مختلفی وجود دارند که با داشتن سی پی به راحتی می‌توانید آنها را خریداری کنید. ازجمله این آیتم‌ها، می‌توان به تجهیزات مختلف، سلاح‌ها، اسکین‌ها و ... اشاره کرد.

امکان اعمال تغییرات ظاهری

با استفاده از سی پی، می‌توانید ظاهر سلاح‌ها، شخصیت‌ها و ... را تغییر داده و سفارشی‌سازی کنید. این تغییرات به بهبود روند بازی شما هم کمک زیادی خواهد کرد.

خرید انواع پک‌ها

در این بازی انواع پک‌ها و بسته‌های پیشنهادی وجود دارد که با داشتن سی پی، خیلی راحت می‌توانید آنها را بخرید. این پک‌ها مجموعه‌ای از امکانات مختلف هستند که کاربرد زیادی دارند.

افزایش سرعت پیشرفت

هر چقدر در این بازی سرعت پیشرفت شما بیشتر باشد، راحت‌تر می‌توانید رقبا را شکست دهید. با خرید سی پی و استفاده از امکانات مختلف بازی، سرعت پیشرفت شما چندبرابر خواهد شد.

بررسی آیتم‌های مختلف وارزون که با خرید سی پی فعال می‌شوند

در این بازی آیتم‌های مختلفی وجود دارند که بسیاری از آنها رایگان و بسیاری دیگر پولی هستند. البته تعداد آیتم‌های پولی بیشتر است! با خرید سی پی، می‌توانید از آیتم‌های بیشتری در این بازی بهره ببرید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین این آیتم‌ها اشاره می‌کنیم.

1. انواع سلاح‌ها و تجهیزات

در این بازی تنواع تجهیزات و سلاح‌ها بسیار بالاست. با خرید سی پی، امکان فعالسازی انواع اسلحه‌های قدرتمند، تجهیزات نظامی و بسیاری از مهارت‌ها برای شما مهیا خواهد شد.

2. انواع لوگوها و برچسب‌ها

با خرید سی پی، می‌توانید برخی از لوگوها و برچسب‌ها را استفاده کنید. این لوگوها به زیباسازی اسلحه‌ها و تجهیزات شما کمک می‌کنند!

3. انواع اسکین‌ها

اسکین به تغییرات ظاهری انواع سلاح‌ها، تجهیزات و شخصیت‌ها مربوط می‌شود. با در اختیار داشتن اسکین‌های مختلف از طریق سی پی، می‌توانید طرح و رنگ جذاب‌تری به تجهیزات خود بدهید.

09d022c3 97f0 4aea b178 0c35cc1477bb

نحوه دریافت کد تخفیف خرید سی پی وارزون موبایل

بسیاری از گیمرها به دنبال راهی هستند تا قیمت خرید سی پی را تا حدودی کمتر کنند. به طور کلی دو راه برای به دست آوردن سی پی وجود دارد. یکی از این راه‌ها رایگان و دیگری پولی است. برای به دست آوردن سی پی رایگان، باید روش‌های مختلفی را امتحان کنید که ازجمله آنها، می‌توان به موفقیت در مأموریت‌ها، انجام چالش‌های مختلف و ... اشاره کرد، اما بهترین راه برای خرید سی پی با استفاده از کد تخفیف، خرید از سایت لوکو ایران است. مراحل خرید سی پی و بتل پس وارزون موبایل با استفاده از کد تخفیف از سایت لوکو ایران:

  • ابتدا وارد سایت لوکو ایران شوید
  • به بخش خرید سی پی وارزون موبایل مراجعه کنید.
  • تعداد سی پی و یا محصول مد نظر خود را انتخاب کنید.
  • در بخش تسویه حساب کد تخفیف 37397352 را وارد کنید.

با این روش و با استفاده از این کد تخفیف شما میتوانید سی پی کالاف دیوتی وارزون موبایل را از سایت لوکو ایران، ارزان تر از سایر سایت ها و فروشگاه ها خریداری کنید.

لوکو ایران؛ سایت معتبر خرید سی پی وارزون موبایل

اگر به دنبال یک سایت مطمئن و معتبر برای خرید سی پی وارزون موبایل هستید، حتما سری به لوکو ایران بزنید. در این وبسایت تخصصی انواع بازی، امکان خرید سی پی و دریافت کد تخفیف آن وجود دارد. همچنین برای هر بازی در این وبسایت، دسته‌بندی خاصی قرار داده شده است که با مراجعه به آن، می‌توانید انواع آیتم‌های مربوط به بازی و ... را مشاهده کنید.

لوکو ایران ویژگی‌های زیادی دارد که خیال شما را بابت خرید سی پی راحت می‌کند. ازجمله این ویژگی‌ها، می‌توان به امنیت کامل، تضمین قیمت، پشتیبانی مناسب و ... اشاره کرد. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده، اطلاعات اکانت خود را برای خرید سی پی در اختیار این وبسایت قرار دهید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.