نویسنده: قاسم ممتاز چهارشنبه، 20 بهمن 1395
ساعت 20:56

گیم پلی و راهنمای بازی Resident Evil VII قسمت چهارم و پنجم

4.43 از 5

راهنمای رزیدنت اویل 7 - محل اختفای کلید کلاغ و مبارزه با مارگارت

اگر از اولین قسمت ما رو همراهی کرده باشید، دیدین که در پایان قسمت سوم Jack رو کشتیم . Jack از اون boss های بی اعصابی بود که استرس رفت و آمد در محیط خونه رو 100 برابر می کرد. همیشه این حس ترس وجود داشت که الان در و دیوار رو خراب می کنه و سر راهتون سبز میشه. خلاصه که کشتن Jack یک قدم مهم به حساب میامد که خوب از عهدش بر آمدیم و بر آمددید :)

بعد از مبارزه با Jack سومین سر ( سرهای سگ که باید روی درب خروجی نصب بشن ) رو بدست میاریم و حالا میتونیم از درب اصلی خونه خارج بشیم. در محیط بعدی به اتاق محل زندگی Zoe ( خانمی که تلفنی با اون صحبت میکنیم ) وارد می شیم و با دیدن چند عکس و خوندن یک سری فایل، به عمق اصلی فاجعه و دلیل این بلائی که سر شما، Mia و کل خانواده ی Baker آمده پی می بریم و متوجه م یشیم که برای از بین بردن این ویروس یا جادو یا بیماری که به اون مبتلا هستیم باید یک نوع سرُم پیدا کنیم. Zoe به شما میگه که آخرین سرُمی که اون از محلش خبر دارشته سالها پیش از بین رفته؛ اما مارگارت ( مادر خانواده ) ممکنه یکی از اونها رو جائی در خونه ی کنار رودخانه مخفی کرده باشه و باید بدنبال اون بگردین. هنوز از کشتن Jack خوشحال و سرخوش هستیم که متوجه میشیم مارگارت قراره مسئولیت اذیت و آزار ما رو که قبلا وظیفه ی جک بود به عهده بگیره !. مارگارت هم مثل jack در 2 فاز مختلف با شما درگیر می شه. در فاز اول خودش کاری باهاتون نداره و فقط با حشره هائی که پرورش داده به سمتتون حمله میکنه. بهترین سلاح برای مبارزه در این مرحله استفاده از تفنگ آتشزائی هست که در همین قسمت از بازی اون رو پیدا میکنیم. استراتژی مناسب برای درگیری با مارگارت اختفا و استفاده از راه های میانبره. مارگارت باید شما رو ببینه تا بتونه به سمتتون حمله کنه، پس تا جائی که امکانش هست باید از گوشه و کنار تاریک محیط استفاده کنید و در سایه باقی بمونید و تا حد امکان مهمات اسلحه ی آتشزاتون رو برای فاز دوم ذخیره کنید. برای فاز دوم مبارزه ، علاوه بر حشرات، خود مارگارت هم به سمتتون حمله می کنه و ضربه های سنگینی بهتون وارد میکنه. اینکه یکی دو بار در این قسمت کشته بشید اصلا عجیب نیست و از ارزشهاتون هم کم نمیکنه :) برای فاز دوم مبارزه بهتون پیشنهاد میکنم که حتما آپگرید Health رو که داخل اتاق Zoe هست بخرید و تفنگ نارنجک انداز رو هم حتما از داخل اتاقی که داخل خونه ی خانواده با کلید کلاغ درب اون باز میشه بردارید.

استراتژی مبارزه با marguerite در رزیدنت اویل 7

فاز دوم مبارزه با مارگارت، هم می تونه به شدت اعصاب خورد کن و هم نسبتا ساده باشه. اگر حواستون رو جمع نکنید، به راحتی مهماتتون رو تمام می کنید و کشته می شید. کلید موفقیت در این مبارزه دقت و سرعت عمله. مارگارت در فاز دوم مبارزه شبیه به عنکبوت شده. قسمت اصلی بدنش که باید به اون شلیک کنید، اندام تحتانیش هست. خودتون متوجه میشین که کجا رو میگم :D سعی کنین با شات گان بهش تیر بزنید و زمانی که حشره ها رو به سمتتون میفرسته، با تفنگ آتش زا اونها رو از خودتون دور کنید. خساست بخرج ندین و سعی نکنین با چاقو حشرات رو بکشین ! یک اشتباه کافیه تا مارگارت حسابتون رو برسه!! پس مهماتتون رو بدون دلواپسی و البته با دقت مصرف کنین تا مارگارت کشته بشه و فانوسش رو بدست بیارید. در قسمت ششم راهنما می بینید که فانوس رو باید کجا استفاده کنید و ...

راهنمای ویدئویی بازی رزیدنت اویل 7 قسمت اول

راهنمای ویدئویی Resident Evil VII قسمت دوم

راهنمای ویدئویی Resident Evil 7 قسمت سوم

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود قسمت چهارم از راهنمای تصویری رزیدنت اویل 7 با کیفیت 720P 1395-11-20 390.85 MB 1,170 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود قسمت پنجم از راهنمای ویدیوئی رزیدنت اویل 7 با کیفیت 360P 1395-11-20 180.07 MB 1,327 Download

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.