نویسنده: طه رسولی سه شنبه، 10 اسفند 1395
ساعت 11:49

راهنمای مبارزه با باس اول بازی Nioh با نام Onryoki

5 از 5

مبارزه با اولین باس بازی Nioh

باس فایت های NiOh بدون شک جزو چالش های اساسی بازی هستن. راستشو بخواین باس های این بازی در برابر باس های بلادبورن و دارک سولز3 خیلی ساده تر و راحت ترن. اشتباه نکنین! منظورم از ساده یعنی پیچیدگی کمتری دارن! نه این که راحت تر هستن (مراجعه کنین به مقدمه ی اولین قسمت از راهنمای بازی).
اولین چالش بازی NiOh همین باس فایتیه که تو کشتی با Onryoki اتفاق می افته. اینجاست که به قول معروف سره رو از ناسره تشخیص می دن. اگه می خوای NiOh بازی کنی باید با این غول بی شاخ و دم دست و پنجه نرم کنی. این غول عزیز مثل بقیه ی باس های بازی الگوهای حرکتی بسیار بسیار ساده و قابل پیش بینی ای داره که فقط کافیه بهشون دقت کنی و هل نشی همین! کلا این باس رو هم رفته 5-6 تا حرکت بیشتر نمی زنه و به قول خارجی ها از قبل تلگراف می کنه بهت که الان چی کار می خوام بکنم. فقط کافیه الگوهای حرکتی شو یاد بگیری.
برای زدن باس Onryoki این نکات رو مد نظر داشته باش:
- این جونور مثل بقیه Yokaiهایی می مونه که تو اون مرحله باهاشون رو در رو شدی. یعنی سرش نقطه ی حساس بدنه شه. بتونی به سرش ضربه بزنی اتفاقات خوبی می افته. کلا تو بازی NiOh هر جای بدن دشمن ها به رنگ زرد می درخشید یعنی نقطه ی حساسیه و باید بهش ضربه زد.
-    امن ترین جا همواره پشت سر باسه. هر وقت هم دیدی می خواد دور خودش بچرخه و ضربه بزنه یا سریع خودتو بکش عقب یا دفاع کن. هل نکن فقط! چیزی نمی شه!
-    وقتی Onryoki رفت تو فاز دوم سعی کن خیلی بهش نزدیک نشی. اصلا عجله نکن و هر وقت فرصت شد برو جلو یه ضربه بزن و فرار کن بیا عقب. قرار نیست تند تند ضربه بزنی بهش تو فاز دوم چون گیرت بندازه تمومه.
-    مثل همه ی دشمن های بازی، مهم ترین اولویت خالی کردن خط Ki باس هست که اگه بتونی خالیش کنی و بعد تند تند بهش ضربه بزنی بخش زیادی از جونش می ره و کاری هم از دستش برنمیاد.
-    تو این فیلم نشون دادیم که چطور می شه با یکی از تبرهایی که همون جا تو لول افتاده رو زمین و به صورت کاملا لخت و بدون زره و محافظ و بدون استفاده از آیتم و بدون قدرت های خفن Living Weapon و کلا هیچی باس رو زد. می تونی از همه ی اینا هم کمک بگیری تازه برای این فایت!
-    نیازی نیست این باس رو حتما با تبر بزنی. با هر سلاحی بخوای می شه زد همین جوری. فقط باید سعی کنی به موقع در بری از دستش.
-    نکته ی آخر این که موقع جاخالی دادن اگه یه بار ضربدر بزنی عمل جهش انجام می شه و در این حالت ضد ضربه نیستی و دمیج می خوری. اگه می خوای با خیال راحت تر جاخالی بدی باید قل بخوری روی زمین. این کار با دو بار زدن ضربدر رخ می ده. تو این حالت ضربات دشمن بهت اثر نداره.

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود ویدئوی مبارزه با Onryoki اولین باس بازی nioh با کیفیت 720P 1395-12-10 46.58 MB 1,109 Download

طه رسولی | مقالات | 28/02/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.