نویسنده: None چهارشنبه، 11 اسفند 1395
ساعت 15:46

راهنما و لیست تروفی های بازی Watch Dogs 2

4.24 از 5

 راهنمای کامل گرفتن تمام تروفی های بازی واتچ داگز 2

واتچ داگز 2 یکی از بازی های خوش ساخت در ژانر اکشن ماجراجوئی و Open World به حساب میاد که تونست تا حد قابل قبولی طرفدارای نسخه ی اول رو راضی نگه داره و دنباله ای موفق برای اولین شماره ی بازی باشه. واتچ داگز 2 با سر و صدا و البته ادعای کمتر نسبت به قسمت اول، سعی داره موفقیتی که شماره ی نخست تا حدودی به اون دست پیدا کرده بود، تکرار کنه. داستان بازی در سان فرانسیسکو اتفاق می افته. یک گروه خوره ی کامپیوتر که میخوان جلوی انتشار یک سیستم عامل که می تونه حریم خصوصی مردم رو به چالش بکشه بگیرن و ... اما در زمینه ی تروفی های بازی ، واتچ داگز 2 نسبت به نسخه ی اول تروفی های ساده تری داره و بیشتر اونها به خط داستانی بازی مربوط میشن. به این معنی که با جلو بردن خط داستانی، می تونید بیشتر تروفی های بازی رو بگیرید و بعد از اون با کمی تفحص و انجام کارهائی مشخص که در راهنما دقیقا به اونها اشاره می کنیم، یک تروفی پلاتینیوم به مجموعه ی تروفی هاتون اضافه کنید. گرفتن تروفی پلاتینیوم این بازی 25 تا 35 ساعت زمان نیاز داره و خوشبختانه از اونجایی که با یک بازی نقش آفرینی روبرو نیستیم، تروفی داستانی پیچیده ای برای Watch Dogs 2 در نظر گرفته نشده، تنها ابزار مورد نیاز برای به دست آوردن هر یک از این تروفی ها "صرف زمان" و کمی حوصله است که یک در اصطلاح تروفی هانتر، مطمئنا این ابزار ها رو در اختیار داره.

عنوان :Watch Dogs 2

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : نه چندان سختکاور بازی watch dogs 2 برای ps4

تعداد کل Trophy ها : 50 عدد

تروفی آفلاین : 44 عدد

تروفی های آنلاین : 6 عدد

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 1 مرتبه

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها : بسته به تبحر گیمر، بین 25 تا 40 ساعت

برای تمامی بازی ها و نه فقط واتچ داگز 2، توصیه می کنم که برای بار اول بازی رو هر طور که دوست دارید بازی کنید. اصلا به اینکه تروفی خاصی رو بگیرید یا نگیرید اهمیت ندید. اگر به گیمی که بازی می کنید علاقه دارید، از اون لذت ببرید و نگذارید که مسائل جانبی، تجربه ی لذت بخشی که دارید رو مخدوش کنه. بعد از اینکه بازی رو تمام کردین، لیست تروفی هاتون رو ببینید و اون موقع با تبحری که بدست آوردید آستین هاتون رو برای پلاتینیوم کردن بازی بالا بزنید. اینطوری هم لذت تجربه ی خط داستانی بازی رو چشیدید و دیگه نگران اسپویل شدن بازی بواسطه ی خوندن راهنمای تروفی خاصی نیستید و هم با اصطلاحاتی که ممکنه در راهنما بکار بره آشنا شدید و به راحتی متوجه می شید که برای گرفتن هر تروفی باید دقیقا چه کاری انجام بدید.


 Graduation Day 1

داریم برای گرفتن این تروفی تلاش می کنیم. دوستان تروفی باز با این تروفی آشنائی کامل دارن. همه ی تروفی های طلا ، نقره و برنز بازی رو بگیرید تا این تروفی آزاد بشه

 


2

Who Am I

Erase your past identity in the Blume servers 

با به پایان رساندن مرحله مقدماتی بازی این تروفی آزاد میشه.


3

Put Your Damn Pants On

Buy some pants after the party

بعد از اينکه مرحله ابتدايی را پشت سر گذاشتيد به يکی از فروشگاه های شهر برويد و چند دست شلوار بخريد.


4

Menace

Buy a two handed weapon at the 3D printer

اولين باری که پا به پايگاه تيم خود مي گذاريد Wrench با شما شروع به صحبت کردن مي کند و شما را با دستگاهي به نام 3D Printer آشنا مي سازد، پس از اينکه صحبت های او تمام شد از طريق دستگاه 3D Printer اسلحه هايی که با دو دست گرفته می شوند (شاتگان، ريفل و اسنايپر) خريداری کنيد تا اين تروفی را آزاد کنيد


5

In Style

Buy the Gatorfeet Whine Country footwear 

 برای آزاد کردن اين تروفی کافيست به فروشگاه Plainstock در منطقه Oakland بريد و کفشGatorfeet Whine Country را خريداری کنيد. البته ویژگی فست ترول را نباید فراموش کرد چرا که با آن می توانید تنها با چند کلیک دم در این فروشگاه پیاده شوید!


6

DedSec-A-Roni 

Ride a cable car

 سوار بر يکی از ماشين های کابلی شهر شويد تا اين تروفی برای شما آزاد شود. شاید از خودتون بپرسید ماشین کابلی چیه ؟! نیاز نیست ذهنتونو درگیر این سوال کنید تنها کافیه به عکسی ازش قرار دادیم نگاهی بیاندازید.

تروفی DedSec A Roni


7

Only God Can Judge Me

Buy a shirt in the Nudle vending machine

به جنوب روستای Silicon بريد و از يکی از دست فروش های نزدیک شرکت Nudle يک تيشرت بخريد. البته نمیشه واژه دست فروش را روی این لباس فروشی های کنار خیابونی گذاشت چونکه فروشنده ای ندارن ! ولی از ناچاری این واژه رو انتخاب کردیم.


8

Doggyland

Pet 10 dogs 

به 10 سگ ابراز محبت کنيد تا اين تروفی را آزاد سازيد. بهترين مکان برای پيدا کردن سگ ها در نزديکی پارک های واقع در اطراف شهر مي باشد.

تروفی Doggyland


9

Photobombed 

Get photobombed in a selfie

از منو گوشی خود به بخش دوربين برويد و آنرا در حالت سلفي قرار دهيد، سپس به سمت يک يا چند نفر برويد و هنگاميکه آنها حرکتی موزون يا مسخره از خود نشان دادند عکس بگيريد


10

A Ride to Remember

Drive one of the Unique Vehicles

در بازی چند ماشين لوکس وجود داره که شما بايد سوار يکي از اونها بشيد تا اين تروفی رو آزاد کنيد.

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
محل تمامی اتومبیل های خاص در بازی واتچ داگز 2 1395-12-11 46.27 MB 2,508 Download


11

Bad Boys  

Hijack a boat

برای آزاد سازی اين تروفی يکی از قايق های در حال حرکت را بايد بدزديد


12

Something To Ride

Hijack a bus

به دست آوردن اين تروفی آسانترين کار ممکن می باشد، تنها کاری که بايد بکنيد اين است که يکی از اتوبوس های در حال حرکت در سطح شهر را بدزديد


13

Researcher

Collect all the Key Data hidden in the world 

 در اين بازی بيست و چهار Key Data وجود دارد که از طريق درخت ارتقا مهارت می توانيد محل پنهان شده هر يک از اونارو علامت گذاری کنيد و با خيال راحت به محل علامت گذاری شده بريد و آنها جمع آوری کنید. در واقع با یک تیر دو نشان می زنید زیرا برای بازکردن برخی از مهارت ها نیز باید از این آیتم ها استفاده کنید.
شاید کمی گیج شده باشید اگه اینطوره به ویدئو زیر یه نگاهی بیاندازید

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدئوی نمایش موقعیت تمام Key Data ها در واتچ داگز 2 1395-12-11 164.8 MB 1,783 Download


14

Smooth Felon   

Escape a Level 5 felony

من خودم به شخصه اين تروفی را طی ماموریتی که به آلکاتراز برای آزاد کردن يک زنداني می رید آزاد کردم تنها کاری که بايد بکنيد اينه که وقتی زندانی مد نظر رو بی سر و صدا آزاد کرديد به يکی از نگهبان ها شليک کنيد تا لول felony یا تحت تعقیب بودنتون به پنج برسه البته اينکار کمی مشکله و هر کسی از پس آن بر نمیاد بهترين راه کار اينه که تمام نگهبانان را بکشيد و در يکی از سلول ها پنهان بشيد تا سطح تحت تعقیب بودن شما به صفر برسه


15

Miniroadtrip

Drive 4 km in the world while driving the Merengue from Elek Motors

به يکی از ماشين فروشی های Total Motors بريد و ماشين Merengue را بخريد. بعد از خريد ماشین کافيه چهار کيلومتر باهاش در سطح شهر رانندگی کنيد تا اين تروفی را بدست بياريد.

تروفی Miniroadtrip


16

Knock You Out 

Do a stealth takedown on 30 enemies 

 30 دشمن را به صورت مخفی کاری از پای در آورید تا اين تروفي را آزاد کنيد.

تروفی Knock You Out


17

Jump Around   

Do a 140 meters long jump while driving a vehicle

شايد انجام دادن پرش 140 متری کار سختي به نظر برسد اما اينکار اصلا هم سخت نيست! فقط کافيه به يکی از ماشين فروشي های elite car بريد و موتور Sayonara را بخريد تا خيلی آسون بتوانيد به اين تروفی دست پيدا کنيد


18

Earn your Sea Legs

Do a sailboat race

برای شرکت در يکی از مسابقات قايق ماهی گيری بايد به Yacht Club (باشگاه قايق بادبانی) بريد البته برای اينکه در اين مسابقات حضور يابيد بايد در ابتدا يک قايق نيز بخرید. مهم نيست که حتما مسابقه رو ببريد فقط کافيه اونو به اتمام برسونين.

تروفی Earn your Sea Legs


19

Roboteer

Hack a robot

به محوطه شرکت Nudle بريد و يکی از ربات های در حال حرکت را هک کنيد تا اين تروفی برای شما آزاد شود. البته اصلا نیازی هم نیست حتما به اینجا برید در طول مراحل اصلی هم هزار تا از این ربات ها وجود داره پس جای هیچ نگرانی نیست!

تروفی Roboteer


20

Third Time's the Charm 

Make 3 jumps in a row aboard a vehicle 

 اصلا کار سختی نيست فقط کافيست که سه پرش پشت سر هم با ماشين یا موتور خود داشته باشيد، بهتره که برای انجام اينکار به کوهستان بريد. اگه از یه جیپ هم استفاده کنید که دیگه چه بهتر


21

Hold My Hair  

Take a picture of someone vomiting

 شايد کمی چندش آور به نظر برسه اما اگه می خواين اين تروفی رو هم آزاد کنيد به باره نزدیکه ميدان Jack London بريد و دنبال يک فرد در حال استفراغ بگرديد تا ازش عکس بگيريد، در انجام اينکار نهايت دقت را به خرج دهید چون اگه بفهمه که ميخواين ازش عکس بگيرين ميزاره ميره!

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
روش گرفتن تروفی Hold my hair در واتچ داگز 2 1395-12-11 23.6 MB 1,457 Download


22

Let Me Ride

Travel 200 meters on top of a car by hacking it

اگه بخواين اين تروفی رو هم آزاد کنين باید در حالیکه بر روی یک ماشین نشستید با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور کنترل آنرا در دست گیرید. باید با این شرایط 200 متر در سطح شهر رانندگی کنید.


23

One of the Gang (این تروفی مربوط به بخش چند نفره می شود) 

Complete 5 DedSec Events 

 بر روی نقشه یه سری ماموريت co-op وجود داره که به رنگ بنفش قابل رویت می باشد کافیه پنج تا از این ماموریت ها رو انجام بدين تا اين تروفی رو آزاد کنيد


24

Natural Born Killer (این تروفی مربوط به بخش چند نفره می شود)  

Neutralize 1 Hunter in Bounty Hunter mode

از طريق منو گوشي خود به بخش چند نفره بازی بريد و سپس وارد مود Bounty Hunter بشيد و پس از اتصال به یکی از سرور ها فرد علامت گذاری شده را بکشيد.


25

Please Marcus, Don't Hurt  (این تروفی مربوط به بخش چند نفره می شود) 

Successfully neutralize 5 fugitives in Bounty Hunter

برای اين تروفی نيز همان عمل بالا را انجام بديد البته اينبار شما در نقش شکار کننده هستيد و بايد فرد علامت گذاری شده را زودتر از سايرين از پای در بیارید. اينکار را بايد پنج بار تکرار کنيد تا اين تروفی را دريافت کنيد.


26

Hold My Hand (این تروفی مربوط به بخش چند نفره می شود)   

Successfully complete an online Co-op Operation

پس از انجام دادن تنها يه ماموريت Co-op موفقيت آميز اين تروفی آزاد ميشه


27

Feeding Frenzy

Use the "Call the cops" hack on the donut-disguised man in Haight-Ashbury

با استفاده از قابليت APB: Suspect Located (اين قابليت به شما اين امکان را میده تا فردی که مد نظر داريد را با انتخاب تنها يک گزينه روانه زندان کنيد) که می توانين اونو از درخت ارتقا مهارت خود خریداری کنید بايد فردی که لباس پیراشکی میپوشه و در جلوی پيراشکی فروشی در نزديکی کيوسک Dye Dude مي ايسته رو یک خلافکار جلوه بدید تا  پلیس دستگیرش کنه و به زندن بفرستش.

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو راهنمای دریافت تروفی feeding frenzy در واتچ داگز 2 1395-12-11 40.65 MB 1,295 Download


28

Troll'r (این تروفی مربوط به بخش چند نفره می شود)

Successfully invade another hacker

 برای اين تروفی نيز بايد وارد يکی از بخش های چند نفره بازی به نام Hacker Invasion بشيد و فردی که سرور برای شما در نظر گرفته رو هک کنيد البته نبايد اين موضوع را فراموش کنيد که بايد در جای دور از دسترس نيز پنهان شويد چرا که اگر بازيکن مورد حمله قرار گرفته قبل از 100% شدن عمليات هک شما را بيابد، بازنده شما می باشيد.


29

Got The Shutterbug    

Take 25 ScoutX location pictures

برنامه ScoutX را از گوشی تلفن خود اجرا کنید و به 25 تا از مکان هايی که در نزديکی شما قرار داره بريد و از اونجا عکس بگيريد تا اين تروفی براتون آزاد شه.

تروفی Got The Shutterbug


30

One-Man Garage

Buy 25 cars in car dealerships

اين تروفي شايد کمی گران برايتان تمام شود اما برای هر چه صرفه جويي بيشتر در پول خود برای خريد اين 25 ماشين به اتوموبيل فروشي ارزان قيمت Total Motors مراجعه کنيد و از بخش Standard Vehicles مناسب ترين خودرو ها از نظر قيمت را بخرید.


31

Pimp My eKart  

Get all the eKart upgrades 

 با انجام دادن مرحله فرعی به نام eKart Challenge این تروفی آزاد میشه. در این ماموریت فرعی علاوه بر دزدیدن قطعه ای خاص از یک فروشگاه باید یک مسابقه نیز انجام دهید.


32

App'ing Around  

Buy all the apps in the App Shop

تمام برنامه هايي که در App Shop گوشيتان است را خريداری کنيد تا اين تروفی براتون آزاد شه.


33

I Get Around

Do a drone race

برای آزاد کردن اين تروفی تنها کافيست در يکی از مسابقات Drone شرکت کنيد. اين مسابقات به رنگ سبز بر روی نقشه نشان داده شده اند که بعد از اندکی پيشروی در بخش داستاني آزاد ميشن


34

Ain't No Stopping

Do a bike race

مسابقات موتور سواری نیز همچون مسابقات Drone به رنگ سبز در نقشه دیده می شوند و با کمی پیشروی در بخش داستانی می توانید در اونها شرکت کنید و با انجام یکی از این مسابقات این تروفی رو دریافت می کنید.


35

Joined the Mile High Club   

Finish Operation: Hack teh World

با به پایان رساندن مرحله Hack teh World این تروفی آزاد میشه


36

Baby, I Got Your Money

Finish Operation: False Profits

با به پایان رساندن مرحله False Profits این تروفی آزاد میشه.


37

Knight Ridden

Finish Operation: Cyber Driver

 با به پایان رساندن مرحله Cyber Driver این تروفی آزاد میشه.


38

No Place Like Haum     

Finish Operation: Haum Sweet Haum

با به پایان رساندن مرحله Haum Sweet Haum این تروفی آزاد میشه.


39

Informer

Finish Operation: Limp Nudle

با به پایان رساندن مرحله Limp Nudle این تروفی آزاد میشه.


40

100% Legit

Finish Operation: $911 

 با به پایان رساندن مرحله $911 این تروفی آزاد میشه.


41

Hypnotize

Finish Operation: W4tched

با به پایان رساندن مرحله W4tched این تروفی آزاد میشه.


42

Old School Justice

Finish Operation: Eye for An Eye

با به پایان رساندن مرحله Eye for An Eye این تروفی آزاد میشه


43

Sabotage

Finish Operation: Hacker War

با به پایان رساندن مرحله Hacker War این تروفی آزاد میشه.


44

Make Every Voice Count

Finish Operation: Power to the Sheeple

 با به پایان رساندن مرحله Power to the Sheeple این تروفی آزاد میشه.


45

The Itsy Bitsy Spider     

Finish Operation: Robot Wars

با به پایان رساندن مرحله Robot Wars این تروفی آزاد میشه.


46

You're On A Boat

Finish Operation: Shanghaied

با به پایان رساندن مرحله Shanghaied این تروفی آزاد میشه.


47

The Fox

Finish Operation: Shadow 

 با به پایان رساندن مرحله Shadow این تروفی آزاد میشه.


48

Picking Up the Pieces

Finish Operation: Looking Glass

با به پایان رساندن مرحله Looking Glass این تروفی آزاد میشه.


49

Leaks and Leaks

Finish Operation: Ubistolen

با به پایان رساندن مرحله Ubistolen این تروفی آزاد میشه.


50

Hack the World

Trigger the hack of the century

این تروفی به بخش داستانی مربوط میشه و غیر قابل از دست دادن می باشه.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.