نویسنده: طه رسولی شنبه، 05 فروردين 1396
ساعت 18:33

راهنمای مبارزه با سومین باس قدرتمند Nioh با نام Nue

3 از 5

بهترین استراتژی و روش کشتن سومین باس قدرتمند بازی nioh با نام nue

بعد از رد کردن باس اول و دوم بازی، احتمالا دیگه مشکلی برای تموم کردن بازی وجود نداره. اما اگه احیانا دست برقضا رفتی جلوتر و تو لول بعدی سر باس سوم گیر کردی اشکال نداره. این راهنما رو اگه بخونی و ویدئوی آخر رو هم ببینی، احتمالا راحت می تونی بزنیش. کلا باس خیلی ساده ایه فقط خیلی سر و صدا داره! گول ظاهر خفن باس رو نخور؛ اگه حرکاتش رو بدونی مثل آب خوردن می تونی بزنیش.
اسم این باس مهربون که در واقع گربه ی دست آموز یکی از کاراکترهای داستان هم محسوب می شه هست Nue. خیلی مهم نیست برای زدن این باس از سلاح سریع استفاده می کنی یا کند. هر جور بخوای می شه زدش. نیزه احتمالا یه کم بهتره از بقیه چون بردش بیشتره و نیازی نیست خیلی نزدیک بشی به باس.
مهم ترین چیز برای این باس فایت اینه که قبل از این که بری پیش باس بری تو اینونتوری و هر چی زره و آیتم ضد برق داری بپوشی. مهم ترین کلید برای پیروزی در این مبارزه همینه. چون باس فقط دمیج برقی بهت می ده و اگه در برابر عنصر برق مقاومتت زیاد نباشه خیلی دمیج می خوری و مثلا با دو تا ضربه ممکنه بمیری. در صورتی که باید بتونی حداقل 3-4 تا ضربه رو تحمل کنی قبل از این که بیفتی.

مهم ترین چیز برای این باس فایت اینه که قبل از این که بری پیش باس بری تو اینونتوری و هر چی زره و آیتم ضد برق داری بپوشی

نکات تستی برای مبارزه با Nue :)

  • مهم ترین هدف تو این فایت اینه که Ki باس رو خالی کنی. برای این کار باید به اون نقطه ی زرد رنگ زیر شکمش ضربه بزنی. بنابراین بهتره هر ضربه ای که می خوای بزنی رو بری پهلوش و به اون نقطه ی زرد بزنی. وقتی Ki باس خالی شد برو جلوش و تا می تونی پشت سر هم بزنش. بهترین روش اینه که بعد از خالی شدن Ki از Living Weapon استفاده کنی و تند تند ضربه بزنی.
  • نقشه ی جایی که داری با Nue می جنگی رو یه نگاه بنداز و یاد بگیر. تعداد دفعاتی که آدما به خاطر گیر کردن به حصارهای باغچه ها می میرن خیلی بیشتر از دفعاتیه که به خاطر جاخالی ندادن درست از ضربه های باس مردن!
  • مهم ترین اتک باس وقتیه که خودشو جمع می کنه. حواست باشه به هیچوقت نری نزدیکش چون بعدش یه ضربه ی aoe برقی می زنه کل اطرافشو. بلافاصله بعد از اون ضربه از آسمون رعد و برق میاد و هر جا هم بری دنبالت می کنه. یا 3 تاس یا 4 تا حواست باشه. وقتی دیدی Nue خودشو جمع کرده ازش دور شو و شروع کن یه وری راه رفتن تا وقتی که مطمئن شدی دیگه رعد و برق از آسمون نمیاد. یادت باشه که ضربات برقی خاصیت شون اینه که حریف رو کند می کنن. این بلا سر خودت هم میاد! یعنی اگه برق بخوره بهت و نمرده باشی حسابی حرکاتت کند می شه.
  • اتک خطرناک بعدی Nue وقتیه که خودشو شکل یه دایره می کنه و غلت می خوره به طرفت. در رفتن از اون حرکت کار ساده ایه اما همیشه تو مسیری که غلت خورده تند تند رعد و برق می زنه و خیلی راحت ممکنه تو دام این بیفتی که بری پشت سرش و بهش ضربه بزنی و عوضش رعد و برق بخوره تو سرت.
  • بهترین موقعیت برای ضربه زدن به Nue وقتیه که از دهنش شعاع برق می یاد بیرون. همیشه از راست به چپ می زنه. بنابراین بهتره تو به طرف چپ باس فرار کنی تا هم از ضربه در امون باشی و هم بتونی سریع بهش چند تا اتک بدی.
  • اگه خیلی جلوی Nue بایستی دو تا ضربه پشت سر هم با پنجه هاش می زنه. این ضربه ها بیشتر دمیج فیزیکی می دن بهت و خیلی راحت می شه از دست شون در رفت. به اطراف جاخالی بده نه عقب. یادت نره! عقب نه!
  • چشم به هم بزنی باس فایت تموم می شه. حتا اگه بخوای نیم ساعت هم با Nue بجنگی به راحتی امکان پذیره. موفق باشی!
طه رسولی | مقالات | 25/03/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.