نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 09 ارديبهشت 1395
ساعت 19:29

آموزش ساخت اکانت PSN به بهترین و ساده ترین روش

4.25 از 5

با توجه به عرضه ی هر چه بیشتر بازی هائی که برای اجرا بر روی PS4 نیاز به اتصال مداوم به شبکه ی اینترنت دارند ، نیاز کاربران به ساخت و استفاده از پروفایل PSN هم بیشتر شده است به همین دلیل قصد داریم تا در این مقاله ساده ترین و بهترین راه ساخت اکانت PSN را به شما عزیزان آموزش دهیم . امیدواریم بتوانید از این آموزش بهره ببرید.

پیش نیاز و همینطور بخش مهم ساخت اکانت PSN داشتن یک ایمیل فعال و قابل استفاده است . اگر در حال حاضر ایمیل فعال دارید و میتوانید از آن استفاده کنید ، یک گام بسیار مهم پیش هستید اما اگر هنوز ایمیلی ندارید یا به هر دلیلی از ایمیل قبلی نمیتوانید استفاده کنید بهتر است هر چه زودتر برای خودتان یک ایمیل ایجاد کنید . بهتر است از سرویس Gmail و یا Yahoo برای ساخت ایمیل استفاده نمائید. البته سرویس Mail.com هم برای ساخت ایمیل سرویس امن و مورد اعتمادی است .
بعد از ساخت ایمیل گام اول را برای ساخت پروفایل PSN آغاز میکنیم :

گام اول : ساخت اکانت PSN از طریق وبسایت سونی

گام دوم : فعال سازی اکانت ساخته شده بر روی PS4
در اولین مرحله از ساخت اکانت PSN به آدرس زیر مراجعه کنید . ( می توانید بر روی عبارت زیر کلیک کنید )

وبسایت رسمی سونی برای ساخت و مدیریت اکانت 

به محض ورود به آدرس بالا با تصویری مشابه این تصویر روبرو خواهید شد. همانطور که در تصویر مشخص است بر روی عبارت Create a New Account کلیک کنید تا به آدرسی مشابه تصویر زیر وارد شوید .

وبسایت رسمی سونی برای ساخت و مدیرین اکانت های PSN

وبسایت رسمی سونی برای ساخت و مدیرین اکانت های PSN

اطلاعات خواسته شده در فرم بالا به قرار زیر هستند :
-    Sign-in ID
در این قسمت باید ایمیل فعال خود را وارد نمائید . حتما چک کنید که ایمیل شما سالم و در دسترس باشد . اگر بنا به هر دلیلی به ایمیل قبلی خود دسترسی ندارید تاکید میکنیم که ایمیل جدیدی ساخته و از آن استفاده کنید . سونی از ایمیل شما برای گزینه های زیر استفاده خواهد کرد :
1 – ارسال تائیدیه ها زمانی که به حساب اکانت خود پول واریز میکنید یا خریدی انجام میدهید
2 – زمانی که پسورد یا کد ورود پروفایل تان را تغییر میدهید
3 – در صورتی که پسورد پروفایل تان را فراموش کرده باشید ، برای ایجاد کلمه ی عبور جدید سونی از این ایمیل استفاده خواهد کرد
4 – ارسال اخبار جدیدی ، اعلام جشنواره های مختلف و بطور کلی ارسال اخبار و اطلاعات سودمند سونی از این ایمیل استفاده خواهد نمود .
-    Date of Birth
برای دسترسی به بعضی محتوای خاص سونی تاریخ تولد شما را دریافت خواهد کرد . برای اینکه بتوانید به تمامی محتوای شبکه ی PSN دسترسی داشته باشید و برای استفاده محدودیتی شامل حال شما نشود ، در صورتی که سن شما کمتر از 18 سال است ، بهتر است با موافقت والدین از تاریخ تولد غیر واقعی استفاده کنید تا با مشکلاتی که گفته شد مواجه نشوید . اگر بالای 18 سال دارید اما از تاریخ تولد خود به میلادی اطلاعی ندارید میتوانید با مراجعه به وبسایت زیر تاریخ تولد خورشیدی خود را به میلادی تبدیل کنید :
وبسایت تایم برای تغییر تاریخ تولد
با توجه به اینکه سونی صرفا برای استفاده از محتوای موجود در PSN به تاریخ تولد شما نیاز دارد حتی میتوانید از تاریخ تولد غیر واقعی نیز استفاده نمائید اما شاید سونی تصمیم بگیرد به شما در روز تولدتان هدیه بدهد و در این صورت باید هدیه ی خود را در تاریخی نا معلوم که شاید خودتان هم فراموش کرده باشید دریافت کنید . به هر حال این گزینه در صورت توجه به مورد اصلی که ذکر شد محدودیت دیگری نداشته و هر طور پر کردن آن به میل شما بر می گردد.
-    Gender
پر کردن این گزینه انتخابی است و در صورتی که علاقه ای ندارید میتوانید از این گزینه عبور کنید . در این بخش سونی از شما می پرسد که اگر علاقه دارید جنسیت خود را مشخص کنید . Male یا آقا و Female یا خانم . در صورتی که هر کدام از این گزینه ها را انتخاب نمائید ، سیستم تبلیغاتی و پیشنهادی سونی و همینطور اخباری که به ایمیل شما ارسال میشود قالبا شامل محتوایی است که با جنسیت انتخابی شما هماهنگ و همسو باشد .
-    Country/Region
در این بخش سونی از شما میخواهد که کشور و ایالت خود را مشخص کنید . بازار دیجیتال سونی در آمریکا بسیار پر محتوا بوده و هر از گاهی تخفیف های بسیار خوبی برای کاربرانش ارائه میدهد . از طرفی اگر علاقه داشته باشید تا به گروه کاربران اشتراک پلاس سونی بپیوندید ، پکیج هائی که در استور آمریکای شمالی سونی در اختیار این گروه از کاربران قرار داده میشود معمولا شامل عناوین خوبی میشود . از طرف دیگر خرید دلار آمریکا برای شارژ اکانت در کشور ما بسیار ساده تر بوده و دلار آمریکا نسبت به پوند ، یورو یا سایر واحد های پولی در دسترس تر است به همین منظور توصیه ی ما به شما عزیزان انتخاب United States در این بخش است .
-    State
در این بخش باید ایالت خودتان را انتخاب نمائید . میتوانید هر کدام از ایالت های لیست شده را انتخاب نمائید اما توجه داشته باشید که در آینده برای کامل کردن اطلاعات پروفایل کاربریتان باید کد پستی ایالتی را که انتخاب نموده اید به درستی وارد کنید . اگر به یک آدرس پستی معتبر دسترسی دارید بر اساس همان آدرس ایالت مورد نظر را پر نمائید در غیر این صورت پیشنهاد ما به شما New York است . در ادامه برای کامل کردن اطلاعات اکانت و ایجاد آدرس ما بر اساس New York گزینه ها را پر خواهیم نمود .
-    Language
با انتخاب United States در این بخش به خودی خود زبان ناحیهی کاربری و فروشگاه دیجیتال سونی انگلیسی خواهد بود . در صورتی که هر کشور دیگری را انتخاب میکنید با این قسمت توجه داشته باشید تا بعدها با انتخاب زبانی که به آن تسلط کافی ندارید دچار مشکل نشوید .

-    Create Password
در این قسمت میبایست پسوردی که برای پروفایل کاربریتان انتخاب نموده اید وارد کنید . توجه داشته باشید که این پسورد باید ویژگی هائی داشته باشد :
1 – طول پسوردی که انتخاب میکنید باید بین 8 تا 30 حرف ( کلمه ، عدد ) باشد
2 – اجبارا باید داخل کلمه ی عبوری که انتخاب میکنید از یک حرف و یک عدد استفاده نمائید
3 – از حروف و یا اعداد مشابه که پشت سر هم تکرار شده اند نمیتوانید در ساخت کلمه ی عبور استفاده کنید . یعنی برای مثال نمیتوانید از کلمه های عبوری مانند aaa64135 یا 111bcxjk استفاده کنید .
4 – کلمه ی عبوری که انتخاب می کنید نمیتواند مابه آدرس ایمیل شما باشد
5 – توجه داشته باشید که کلمه ی عبور نسبت به بزرگ یا کوچک بودن حروف حساس است .
سونی برای جلوگیری از هک شدن اکانت در انتخاب کلمه ی عبور چند راهنمائی کاربردی نیز به شما ارائه داده است که به قرار زیر هستند :
1 – در ساخت کلمه ی عبور از کلماتی که داخل فرهنگ لغات پیدا نموده اید استفاده نکنید . به بیان ساده تر سعی کنید کلماتی که برای پسورد انتخاب می کنید معنای مشخصی نداشته باشند
2 – بهتر است برای هر چه قویتر شدن کلمه ی عبور برای ساخت پسورد از ترکیبی از حروف ، عدد و همینطور علامت های خاص استفاده کنید . به عنوان مثال این نمونه ای از یک پسورد قوی است : H37@f6-2
3 – بهتر است در ساخت کلمه ی عبور از ترکیب حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید . ( نمونه ی بالا را مشاهده نمائید )
4 – از علامات خاصی که پشتیبانی میشوند در ساخت کلمه ی عبور استفاده کنید . نمونه ی این علامت ها بدین قرار هستند ? ! @ # & ...
5 – برای اینکه یک پسورد قوی بسازید که بتوانید آن را به خاطر بسپارید برای خودتان یک نشانه یا الگوریتم یادآوری ایجاد کنید .
6 – بهتر است پسوردی که انتخاب میکنید با کلمه ی عبوری که برای ساخت سایر حساب های کاربری تان در محیط اینترنت ایجاد نموده اید تفاوت داشته باشد .
-    Confirm Password
پسوردی که ایجاد کردید را مجدد در این قسمت وارد کنید
برای اینکه سونی در حین انجام پروسه ی ثبت نام متوجه شود شما یک کاربر حقیقی و نه یک خزنده یا روبات ثبت نام کننده ی اتوماتیک هستید ، باید بر روی مربع کنار عبارت I'm not a robot کلیک نمائید . در ادامه سونی برای خبر رسانی و همچنین به اشتراک گذاری بعضی اطلاعات حساب کاربری شما با سایر شرکای تجاری خود از شما کسب اجازه می نماید .
-    در صورت پذیرفتن اولین گزینه ، شما به SIE این اجازه را میدهید تا پیشنهاد های ویژه ی فروش و همچنین سایر موارد مربوط به بازاریابی های اینترنتی خود را برای شما ایمیل نماید ( اصطلاحا شما مشترک خبر نامه ی SIE می شوید )
-    در صورت پذیرفتن این گزینه به سونی اجازه میدهید تا اطلاعات کاربری شما را با سایر شرکای تجاری خود به منظور اهداف بازاریابی به اشتراک بگذارد .
بعد از اینکه هر کدام از گزینه های بالا را انتخاب نموده و یا هیچکدام را انتخاب نکردید یک بار دیگر تمام گزینه هائی که پر نموده اید را بررسی کنید تا از هر گونه خطای سهوی جلوگیری شود . پس از اینکه از صحت اطلاعات ورودی خود اطمینان حاصل کردید وقت آن رسیده است تا بر روی دکمه ی I Agree. Create My Account کلیک کنید .

بعد از کلیک بر روی دکمه ی I Agree. Create My Account. قسمت اصلی ثبت نام شما به پایان رسیده است . حالا با تصویری مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد :

مرحله ی ارسال ایمیل تاییدیه ی اکانت به پست الکترونیکی کاربران

مرحله ی ارسال ایمیل تاییدیه ی اکانت به پست الکترونیکی کاربران

حال باید ایمیلی که برای ساخت اکانت از آن استفاده نموده اید را تایید نمائید . اگر به inbox خود داخل پست الکترونیکی تان مراجعه کنید بین 1 تا 3 دقیقه زمان خواهد برد تا سونی ایمیل تائیدیه را برای شما ارسال نماید . بعد از دریافت ایمیل تاییدیه بر روی آن کلیک نموده و بر روی دکمه ی Verify Now کلیک کنید

نمونه ی ایمیل ارسال شده توسط سونی به پست الکترونیکی کاربر

نمونه ی ایمیل ارسال شده توسط سونی به پست الکترونیکی کاربر

بعد از کلیک بر روی دکمه ی Verify Now با تصویر زیر روبرو خواهید شد که به معنای تایید شدن ایمیل شما خواهد بود .

Verified

این تصویر نشان دهنده ی تایید شدن ایمیل شما در شبکه ی PSN است

حالا بر روی دکمه ی Sign in در بالای همین صفحه کلیک نموده و با ایمیل و کلمه ی عبوری که برای خود ایجاد کردید ( در مر حله ی اول ) وارد حساب کاربری تان شوید .
بعد از ورود به حساب کاربری تان با تصویری شبیه به تصویر زیر مواجه خواهید شد . وقت آن رسیده است تا اطلاعات کاربری تان را کامل نمائید . پس بر روی گزینه ی Update Account کلیک کنید .

اولین ورود بعد از Verify کردن ایمیل تاییدیه به حساب کاربری

اولین ورود بعد از Verify کردن ایمیل تاییدیه به حساب کاربری

بعد از کلیک بر روی گزینه ی Update Account در گام اول با صفحه ای همچون تصویر زیر روبرو خواهید شد . در این مرحله میبایست برای خودتان Online ID تعریف کنید .

گام اول در تکمیل اطلاعات کاربری حساب PSN

گام اول در تکمیل اطلاعات کاربری

در انتخاب آنلاین آی دی دقت نمائید چرا که بعد از ثبت دیگر نمیتوانید آن را تغییر دهید . یکی از نقاط ضعف سرویس PSN دقیقا همین مورد است . Online ID شما شناسه ی شما در محیط PSN است . وقتی عنوانی را بصورت مولتی پلیر بازی میکنید این Online ID شما است که به سایر کاربران نمایش داده میشود . علاوه بر بازی آنلاین زمانی که از سرویس های تحت وب سونی استفاده می کنید نیز Online ID شما نمایش داده میشود . Online ID باید بین 3 تا 16 حرف باشد و میتواند از ترکیب اعداد و حروف به همراه خط تیره و یا خط زیرین (Underline) ساخته شده باشد .
بعد از انتخاب Online ID به سراغ بخش Identity میرویم

 اطلاعات هویتی در زمان ساخت اکانت PSN

اطلاعات هویتی در زمان ساخت اکانت PSN

در این بخش باید برخی اطلاعات هویتی خود را وارد نمایید .
در کادر اول نام و در کادر دوم نام خانوادگی تان را وارد میکنید . توجه داشته باشید که میتوانید از نام مستعار در این بخش نیز استفاده کنید . سونی برای ایمیل هائی که به شما ارسال میکند از این نام و نام خانوادگی استفاده خواهد نمود. سومین کادر مربوط به سوال امنیتی است . زمانی که پسورد خود را فراموش کرده باشید یا حساب کاربری شما به نحوی از دسترس خارج شده باشد می توانید از این سوال امنیتی و پاسخی که برای آن تعریف میکنید استفاده نمائید . هم میتوانید از سوالات موجود استفاده کنید و هم میتوانید خودتان سوال جدیدی را تایپ کنید . نکته ی جالبی که باید به آن توجه کنید عدم چک شدن این سوال و جواب توسط سونی است . به بیان دیگر میتوانید هر سوالی را که دوست دارید انتخاب کنید اما یک پاسخ بی ارتباط اما قابل حفظ برای خودتان در جواب سوال انتخاب شده درج کنید تا در آینده به راحتی بتوانید پاسخ خود را بیاد آورده و درج کنید . به عنوان مثال میتوانید برای سوال اولین گزینه یعنی کجا متولد شده اید را انتخاب کنید و به آن پاسخ موتور سیکلت بدهید ! مهم این است که شما آن جواب را براحتی به خاطر بیاورید .
پس از پر کردن اطلاعات مورد نیاز در بخش Identity به سراغ بخش Location می رویم .

درج آدرس محل سکونت در زمان ساخت پروفایل PSN

درج آدرس محل سکونت در زمان ساخت پروفایل PSN

3 خط ابتدائی مربوط به آدرس محل سکونت شماست . این آدرس هم توسط سونی چک نخواهد شد و تنها کد پستی در این بخش دارای اهمیت است . میتوانید هر چیزی در قسمت آدرس وارد کنید . لازم نیست در هر 3 کادر چیزی درج کنید . تنها باید در کادر نخست یک آدرس و یا هر چیز دیگری را تایپ کنید . حتی می توانید از کلمات ، عبارات یا حروف نا مرتبط استفاده کنید . میتوانید آدرس پستی خودتان در کسور عزیزمان را تایپ کنید و یا ... در این قسمت هیچ محدودیتی برای پر کردن کادرها وجود ندارد . تنها محدودیتی که با آن مواجه هستید تعداد حروف است . برای وارد کردن آدرس پستی باید حداقل 15 حرف وارد نمائید .
در کادر چهارم باید نام شهر خود را وارد کنید . همانطور که در قسمت اول ثبت نام هم گفته شد ، اینکه شما چه ایالت و شهری را انتخاب می کنید به میل شما مربوط است . اگر آدرس پستی قابل استفاده ای در هر کدام از ایالت های آمریکا سراغ دارید و کد پستی آن ایالت و شهر را میدانید میتوانید هر شهری را انتخاب کنید اما در این آموزش ما ایالت را New York و شهر را نیز New York انتخاب خواهیم نمود . پس در قسمت مربوط به شهر New York را وارد میکنیم .
بعد از شهر نوبت به ایالت میرسد . قبلا ایالت را انتخاب نموده ایم و در اینجا نیز همان ایالتی که در ابتدا انتخاب کردیم نمایش داده میشود . اگر تمایل دارید ایالت را تغییر دهید میتوانید در همین قسمت ایالت مورد نظرتان را از میان لیستی که در اختیار تان قرار داده شده است انتخاب نمائید .
و اما آخرین و مهمترین گزینه Zip Code . دلیل اهمیت داشتن این مورد وجود الگوئی خاص در وارد کردن Zip Code است که اگر آن الگو را رعایت نکنید برای رفتن به مرحله ی بعد با خطا مواجه خواهید شد . الگوی وارد کردن Zip Code برای ایالت نیویورک بصورت 10XXX . یعنی برای نمونه 10125 که 3 رقم 125 بنا به میل شما قابل تغییر است اما میبایست عدد 10 ثابت بوده و بدون تغییر باقی بماند .
با اتمام قسمت مربوط به Location به بخش Billing Information میرسیم .

تکمیل اطلاعات تماس در پروفایل PSN

تکمیل اطلاعات تماس در پروفایل PSN

در این قسمت از شما خواسته میشود تا در صورت تمایل اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید . کارت های بانکی که میتوانید در این قسمت وارد کنید عبارتند از Master Card ، American Express و Visa Card از کارت های هدیه ی هر کدام از این موارد نیز میتوانید استفاده کنید . البته بهتر است بر روی گزینه ی No کلیک کنید تا به بخش بعدی بروید . در قسمت دوم از سرفصل Billing Information مجدد از شما در رابطه با 2 گزینه ای که در ابتدا نیز از شما سوال شد ، پرسیده میشود .
-    در صورت پذیرفتن اولین گزینه ، شما به SIE این اجازه را میدهید تا پیشنهاد های ویژه ی فروش و همچنین سایر موارد مربوط به بازاریابی های اینترنتی خود را برای شما ایمیل نماید ( اصطلاحا شما مشترک خبر نامه ی SIE می شوید )
-    در صورت پذیرفتن این گزینه به سونی اجازه میدهید تا اطلاعات کاربری شما را با سایر شرکای تجاری خود به منظور اهداف بازاریابی به اشتراک بگذارد .
هر کدام از دو گزینه ی بالا را که تمایل دارید انتخاب نمائید . میتوانید هیچکدام را انتخاب نکنید . با کلیک بر روی دکمه ی Finish کار ما تقریبا تمام شده است .
حالا به سراغ کنسول PS4 میرویم تا اطلاعات اکانتی که ساخته ایم را بر روی آن وارد کرده و دستگاه را بر روی اکانت خود پرایمری کنیم .

گام دوم : فعال سازی اکانت ساخته شده بر روی PS4

اگر قبلا بر روی کنسول PS4 حساب کاربری داشته اید ( حساب کاربری آفلاین ) میتوانید اکانتی که ایجاد نمودید را بر روی همان حساب کاربری راه اندازی کنید البته توجه داشته باشید که اکانت جدید جایگزین اکانت قبلی شده و Save بازی هائی که قبلا بر روی آن اکانت خاص انجام نموده اید و یا تروفی هائی که دریافت کرده اید دیگر قابل استفاده نخواهد بود . به هر حال انتخاب با شماست . پیشنهاد ما به شما استفاده از یک حساب کاربری جدیدی است . اگر بعد از روشن شدن دستگاه به نحوی تعریف شده است که بصورت خودکار دستگاه وارد حساب کاربری شما میشود با فشار دادن دکمه ی PS ( دکمه ای که برای روشن کردن دسته از آن استفاده میکنید و در وسط و پائین کنترلر قرار گرفته است ) و نگه داشتن آن برای چند ثانیه با منویی روبرو خواهید شد که از طریق آن میتوانید بر روی دستگاه خود کاربر جدید ایجاد کنید ، از حساب کاربری تان خارج شوید ، دستگاه را خاموش کنید و ... ایجاد حساب کاربری آفلاین کار بسیار ساده ای بوده و نیاز به دقت خاصی ندارد . با فرض بر اینکه شما نمیدانید اتصال اینترنت دستگاه برقرار است یا خیر بخشی که مربوط به اتصال به شبکه ی PSN در زمان ساخت حساب کاربری جدید میباشد را با انتخاب گزینه ی Skip رد میکنیم و بعد از اینکه از برقرار بودن اتصال اینترنت مطمئن شدیم برای اتصال به شبکه و فعال سازی اکانتی که قبلتر ایجاد کردیم اقدام خواهیم نمود . تصاویر زیر به خوبی میتوانند روند ساخت حساب کاربری جدید را به شما نشان دهند . در تصاویر نشان داده شده است که بعد از مطمئن شدن از برقراری اتصال با اینترنت باید برای اتصال به شبکه ی PSN و راه اندازی اکانتی که قبلتر در کامپیوترتان ساختید اقدام کنید .

نکته : برای ملموس تر بودن در ادامه توضیحات بر روی تصاویر داده خواهند شد

Making New PSN Accounts on PS4 P7

در منوی بالا باید ایمیل و پسورد مربوط به اکانتی که قبلتر داخل کامپیوتر ساختیم وارد کنید 

Making New PSN Accounts on PS4 P8

پس از وارد کردن ایمیل و پسورد تصویری مشابه تصویر بالا مشاهده خواهید نمود

Making New PSN Accounts on PS4 P9 Making New PSN Accounts on PS4 P10

در گام بعدی با تصویری مشابه تصاویر بالا مواجه خواهید شد . می توانید نام و نام خانوادگی که قبلا در زمان ساخت اکانت ایجاد نمودید را در این قسمت عوض کنید . علاوه بر این میتوانید برای پروفایل کاربری تان یک تصویر از گالری تصاویری که در اختیار شما قرار گرفته است انتخاب نمائید .

Making New PSN Accounts on PS4 P11

در گام بعدی با صفحه ای مانند تصویر بالا مواجه خواهید شد . در این بخش میتوانید تنظیمات جدیدی بر روی پروفایل کاربریتان فعال کنید . میتوانید تعریف کنید که چه کسانی امکان دیدن ویدئو ها ، بازی ها و همچنین فعالیت های مربوط به دریافت تروفی توسط شما را داشته باشند . میتوانید تعریف کنید چه کسانی به لیست تروفی های دریافتی شما دسترسی داشته باشند و در نهایت میتوانید تعریف کنید چه کسانی اجازه ی tag کردن ( برچسب زدن ) شما به تصاویر و ویدئو های ارسالی خودشان را داشته باشند .

 Making New PSN Accounts on PS4 P12

در منوی بعدی برای ارتباط با سایر کاربران تنظیماتی انجام خواهید داد . اولین گزینه مربوط به درخواست دوستی با شماست . در این قسمت تعریف میکنید که چه کسانی اجازه دارند برای شما درخواست دوستی ارسال نمایند . در دومین گزینه انتخاب میکنید که چه کسانی می توانند نام اصلی و تصویر پروفایل کاربری شما را مشاهده نمایند . البته این گزینه تنظیمات مورد نظر را بر لیست دوستان ، دوستانتان اعمال میکند .

در قسمت بعدی مشخص میکنید چه کسانی از طریق جستجوی نام حقیقی شما میتوانند پروفایل کاربریتان را پیدا کنند و در نهایت بواسطه ی آخرین گزینه مشخص میکنید که سیستم اجزه دارد به چه کسانی شما را برای دوستی پیشنهاد دهد .

Making New PSN Accounts on PS4 P14 Making New PSN Accounts on PS4 P16

در بخش بعدی اگر اشتراک پلاس تهیه نموده اید وارد می کنید

Making New PSN Accounts on PS4 P16

و در نهایت پروفایلتان را بر روی دستگاه پرایمری میکنید.

نمونه ی بازی های رایگان برای کاربران اشتراک پلاس

برای خرید اشتراک پلاس و همینطور شارژ اکانت خود میتوانید به آدرس زیر مراجعه نمائید :

فروش گیفت کارت با نازلترین قیمت توسط بازی مگ

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    احتمالا یوزر دومی که ساختید حالت Auto Login رو روی اون فعال کردید. وقتی دستگاه رو روشن می کنید، اگر به صفحه ی انتخاب یوزرها ورود پیدا می کنید که می تونید یوزر مورد نظرتون رو بردارید و بازی کنید اما اگر منوی دستگاه رو می بینید، باید با فشاردادن و نگه داشتن دکمه ی PS روی دسته از قسمت Power از یوزر فعلی Log Out کنید و یوزری که مد نرتون هست رو بردارید

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1396
    نظرها: 5
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    احتمالا یوزر دومی که ساختید حالت Auto Login رو روی اون فعال کردید. وقتی دستگاه رو روشن می کنید، اگر به صفحه ی انتخاب یوزرها ورود پیدا می کنید که می تونید یوزر مورد نظرتون رو بردارید و بازی کنید اما اگر منوی دستگاه رو می بینید، باید با فشاردادن و نگه داشتن دکمه ی PS روی دسته از قسمت Power از یوزر فعلی Log Out کنید و یوزری که مد نرتون هست رو بردارید

    اگه اینکارو کنم با تغییر یوزر،اکانت مربوطه هم تغییر پیدا میکنه که طبیعتا ممکنه رو این اکانت سیو بازی های اکانت قبلی وجود نداشته باشه!
    به هر حال من خودم رفع این مشکل رو با اینکار انجام دادم که امیدوارم به کار بقیه دوستان بیاد و اونم اینه که:
    من دو تا اکانت داشتم با دو تا یوزر
    یوزر دوم رو پاک کردم (بدون دی اکتیو کردن اکانتش) بنابراین اکانت مورد نظر به این یوزر باقیمونده تعلق گرفت بعد از این یه یوزر جدید ساختم و اکانت باقیمونده رو بهش متصل کردم والسلام.
    امیدوارم خود playstation در اینده یه گزینه راحت تر بذاره واسه تغییر یوزر اکانت ها یا تغییر اکانت یوزر ها
    لازمه بگم این مشکل به این جهت ایجاد شده بود که شما وقتی یه بازی دونفره مثل pes اجرا میکنید و مجبورید واسه استفاده از پچ در حالت دو نفره رو هر دو یوزر پچ رو نصب کنید اطمینان حاصل کنید که کدوم اکانت مربوط به کدام یوزر هست و به رنگ لایت بار دسته توجه نکنید چون حتی اگه با یوزر دوم بازی رو استارت کنید رنگ لایت بار دسته ها با هم عوض میشه و pes دسته ای که بازی رو استارت کرده دسته 1 میدونه و اون یکی رو دو
    (با تشکر از مجموعه Bazimag و بقیه کاربران امیدوارم مفید باشه طرح این مسئله)

    آخرین بار در تاریخ حدود 6 سال قبل توسط alihaji ویرایش شد
    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: alihaji
    اگه اینکارو کنم با تغییر یوزر،اکانت مربوطه هم تغییر پیدا میکنه که طبیعتا ممکنه رو این اکانت سیو بازی های اکانت قبلی وجود نداشته باشه! به هر حال من خودم رفع این مشکل رو با اینکار انجام دادم که امیدوارم به کار بقیه دوستان بیاد و اونم اینه که: من دو تا اکانت داشتم با دو تا یوزر یوزر دوم رو پاک کردم (بدون دی اکتیو کردن اکانتش) بنابراین اکانت مورد نظر به این یوزر باقیمونده تعلق گرفت بعد از این یه یوزر جدید ساختم و اکانت باقیمونده رو بهش متصل کردم والسلام. امیدوارم خود playstation در اینده یه گزینه راحت تر بذاره واسه تغییر یوزر اکانت ها یا تغییر اکانت یوزر ها لازمه بگم این مشکل به این جهت ایجاد شده بود که شما وقتی یه بازی دونفره مثل pes اجرا میکنید و مجبورید واسه استفاده از پچ در حالت دو نفره رو هر دو یوزر پچ رو نصب کنید اطمینان حاصل کنید که کدوم اکانت مربوط به کدام یوزر هست و به رنگ لایت بار دسته توجه نکنید چون حتی اگه با یوزر دوم بازی رو استارت کنید رنگ لایت بار دسته ها با هم عوض میشه و pes دسته ای که بازی رو استارت کرده دسته 1 میدونه و اون یکی رو دو (با تشکر از مجموعه Bazimag و بقیه کاربران امیدوارم مفید باشه طرح این مسئله)

    ممنون از شما دوست عزیز که تجربه‌تون رو با بقیه به اشتراک گذاشتید :vic:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1396
    نظرها: 5
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    اگه ممکنه راهنمایی کنید
    قبلا من یه اکانت داشتم و دسته اولم (لایت بار آبی رنگ) باهاش سینک بود،اما برای نصب پچ pes18 و دونفره بازی کردن مجبور شدم دوتا اکانت درست کنم اما نمیدونم چی شد که اکانت دومی که ساختم با یوزر اولی سینک شده و اکانت قبلی با یوزر دوم (لایتبار قرمز) والان وقتی میخوام تک نفره با یوزر اولی که تمام save هام رو اون اکانت و یوزر هست بازی کنم یوزر دوم فعاله و حتی وقتی sign out میکنم نمیتونم با یوزر اولیم وارد اکانت قبلیم بشم و پیغام cannot login with another id (mail adress) بهم میده
    لطفا راهنمایی کنید چطور میتونم یوزر این دوتا اکانت رو باهم عوض کنم

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1396
    نظرها: 6
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام من اکانتی رو ساختم ولی در اثر قعط برق تمام اطلاعات کنسولم پاک شد الانم که میخوام وارد اکانتم بشن نمیتونم چون رمز ورودمو با تاریخ تولدم رو فراموش کردم چون سنم رو بالای 18 سال زدم حالا چیکار کنم رفتم از خود سایت سونی کمک گرفتم اونا گفتم چون ایالتت عربستانه نمیتونیم کمکت کنیم شما راه حلی دارید اگه لازم باشه میتونم ایمیلمو در اختیارتون بزارم من فقط بخاطر تروفی هام اکانتم رو میخوام

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mahdi_594
    سلام من اکانتی رو ساختم ولی در اثر قعط برق تمام اطلاعات کنسولم پاک شد الانم که میخوام وارد اکانتم بشن نمیتونم چون رمز ورودمو با تاریخ تولدم رو فراموش کردم چون سنم رو بالای 18 سال زدم حالا چیکار کنم رفتم از خود سایت سونی کمک گرفتم اونا گفتم چون ایالتت عربستانه نمیتونیم کمکت کنیم شما راه حلی دارید اگه لازم باشه میتونم ایمیلمو در اختیارتون بزارم من فقط بخاطر تروفی هام اکانتم رو میخوام

    سلام . اگر تاریخ تولدی که انتخاب کردید رو فراموش کردید متاسفانه نمیشه کاریش کرد

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1396
    نظرها: 2
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    Mfnbnf:
    سلام من pes ۱۷ خریدم بعد تیم ها و لوگو ها خراب بودن بعدش یه فایل تو فلش گذاشتم بعد که خواستم تو قسمت ادیت اجراش کنم ارور میده . تو سایت شما در مورد اروره یا پیامی که میده مطلب رو خوندم که گفتین باید psn بسازم که من با خود پلی ۴ ساختم و اجرا شد اما بازم اون پیامه تو pes اومد حالا چیکار کنم ؟

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Nm
    Mfnbnf: سلام من pes ۱۷ خریدم بعد تیم ها و لوگو ها خراب بودن بعدش یه فایل تو فلش گذاشتم بعد که خواستم تو قسمت ادیت اجراش کنم ارور میده . تو سایت شما در مورد اروره یا پیامی که میده مطلب رو خوندم که گفتین باید psn بسازم که من با خود پلی ۴ ساختم و اجرا شد اما بازم اون پیامه تو pes اومد حالا چیکار کنم ؟

    سلام بر شما
    سوالتون رو لطفا اینجا مطرح کنید :
    آموزش آپدیت PES 2017 برای PS4
    داخل همون مطلب توضیح داده شده که باید چه کاری انجام بدید . باز هم مشکلی بود همونجا بپرسید تا کمکتون کنیم

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.