نویسنده: میلاد شجری شنبه، 15 دی 1397
ساعت 10:00

نینجا در سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۱۰ میلیون دلار درآمدزایی کرده است

0 از 5

استریمر آمریکایی تایلر بلوینس ملقب به نینجا، نزدیک به ۱۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ میلادی درآمدزایی کرده است.

سال گذشته میلادی را بدون شک می‌توان سال بزرگی برای «تایلر بلوینس» (Tyler Blevins) ملقب به نینجا تلقی کرد. در حالی که پیش از این، نینجا نام خود را به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای سری بازی‌های Halo مطرح کرده بود اما در سال ۲۰۱۸، او با استریم بازی بتل رویال Fortnite به همراه رپر آمریکایی به نام Drake، به رکورد جدیدی از لحاظ تعداد تماشاچی‌های همزمان (بیش از ۶۰۰ هزار نفر) دست یافت و وارد مرحله جدیدی از موفقیت شد. وی همچنین در ماه مارس همان سال نیز اعلام کرد که نزدیک به ۵۰۰ هزار دلار به صورت ماهیانه از منابع مختلف درآمد کسب می‌کند.

حال در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینجا در مصاحبه جدید خود با وبسایت CNN اعلام کرد که نزدیک به ۱۰ میلیون دلار از طریق استریم کردن در سال ۲۰۱۸ میلادی، درآمدزایی کرده است. طبق گفته‌های وی، ۷۰ درصد از این مبلغ مربوط به درآمد کسب شده از تبلیغات و بخشی از حق اشتراک پرداختی توسط مخاطبین در سرویس‌های توییچ و یوتیوب بوده و ۳۰ درصد باقی مانده نیز از همکاری با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، رد بول و Uber Eats به دست آمده است. البته به نظر می‌رسد که این ۱۰ میلیون دلار، درآمد بدون احتساب مالیات نینجا است و وی باید بخشی از این مبلغ را به دولت آمریکا پرداخت کند.

نینجا در ادامه مصاحبه خود با وبسایت CNN افزود که روزانه نزدیک به ۱۲ ساعت صرف استریم کردن می‌کند و به طور کلی در سال ۲۰۱۸ میلادی، نزدیک به چهار هزار ساعت (حدود ۱۴۰ روز) را صرف بازی کردن عنوان Fortnite کرده است. این استریمر همچنین در پایان اذعان کرد که فورتنایت هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد اما اگر روزی فرا رسد که این بازی محبوبیت خود را از دست دهد، به سراغ کار‌های متنوع‌تری نظیر تولید لباس‌هایی با برند خودش یعنی نینجا خواهد رفت.

از دیگر موفقیت‌های نینجا در سال ۲۰۱۸ می‌توان به حضور وی در برنامه تلویزیونی فوق‌العاده محبوب آمریکایی به میزبانی جیمی فالون، قرار گرفتن روی جلد مجله ESPN و در نهایت، دریافت جایزه بهترین استریمر/تولیدکننده محتوای سال در مراسم The Game Awards 2018 اشاره کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.