در جدیدترین اخبار بازی در بازیمگ؛ جزئیات زیادی در بازی God of War وجود دارند که میتوان در مورد آنها صحبت کرد، اما بدون تردید، یکی از اصلیترین جزئیات این بازی، عملکرد صداپیشهی شخصیت کریتوس بوده است؛ «کریستوفر جاج» (Christopher Judge) خالق صدای بم و خشن شخصیت کریتوس بود که برخلاف نسخههای پیشین این بازی، اکنون میبایست به عنوان جنگجو به مبارزه با دشمنان، و به عنوان پدر، به تربیت، با شاید هم سر و کله زدن با پسرش آتریوس، میپرداخت، این یعنی، او میبایست در زمان مناسب، با صدای خشن خود، ترس را در دل دشمنان ایجاد، و در زمانی دیگر، با غلبه بر خشم خود، با فرزندش که بتازگی مادرش را از دست داده، صحبت کند.
یکی از نکات قابل توجهی که اخیراً از سوی جاج اعلام شده، عدم تمایل او به حضور در بازی God of War بوده است؛ ظاهراً جاج دید خوبی به بازیهای ویدیویی نداشته و به اعتقاد او، این بازیها بخوبی قابلیت روایت یک داستان را ندارند، اما خواندن نمایش نامه بازی و همچنین کارگردان آن یعنی «کوری بارلوگ» (Cory Barlog)، توانستند دید جاج را در مورد بازیهای ویدیویی تغییر دهند؛ جاج در صحبت با GameCentral اعلام کرد:
قصد حضور در این بازی را نداشتم؛ کار ما از پنج سال پیش شروع شد، در آن زمان استودیوی سازنده بدنبال استخدام صداپیشگانی جهت ثبت حرکات صورت این بازی بود، در آن زمان من واقعاً در تردید بودم؛ چیزی که نظر مرا عوض کرد، ابتدا نمایشنامهی این بازی و سپس کارگردان پروژه، یعنی کوری بارلوگ بود.
همانطور که گفتیم و مطمئناً شما هم قبول دارید، حضور جاج به عنوان صداپیشهی شخصیت کریتوس، یکی از اصلیترین جزئیات بازی God of War محسوب میشود، باید خوشحال بود که بارلوگ قابلیت تغییر نظر او را داشته است.
نظرات