نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 25 فروردين 1398
ساعت 09:00

فیلمبرداری نقش لورا بیلی در The Last of Us Part 2 تکمیل شد

کار فیلمبرداری یکی از شخصیت‌های موردعلاقه دراکمن در لست آو آس 2 تکمیل شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نیل دراکمن نائب رئیس استودیو ناتی داگ و نویسنده بازی The Last of Us Part 2، اخیرا در یک پست اینستاگرامی گفته که لورا بایلی (Larua Bailey) کار ایفای نقش کاراکتر خود در این بازی را به پایان رسانده است. بایلی نقش زن هنوز معرفی‌نشده تریلر Paris Games Week 2017 (در تصویر خبر) را در این بازی ایفا می‌کند؛ کاراکتری که به گفته دراکمن «یکی از شخصیت‌های محبوب او» بوده است.

بازی سال ۲۰۱۳ The Last of Us، یکی از تحسین شده‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت بازی است و به همین خاطر نسخه دنباله این بازی یعنی The Last of Us Part 2، خیلی راحت به عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های چندسال اخیر این صنعت مورد توجه قرار داشته است. این بازی که اولین بار در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد، تاکنون دوره ساخت نسبتا طولانی را پشت سر گذاشته و با توجه به پست اخیر نیل دراکمن، به نظر می‌رسد که توسعه بازی به پیشرفت بزرگی دست پیدا کرده است. در این زمینه، دراکمن گفته که لورا بایلی به تازگی فیلمبرداری نقش خود را تکمیل کرده است. بایلی نقش زن ناشناسی را بازی می‌کند که در تریلر PGW 2017، توسط یکی از گروه‌ها اسیر شده بود ولی در ادامه نجات پیدا کرد. ناتی داگ تاکنون هویت این زن را مخفی نگه داشته ولی پیرامون این شخصیت، گمانه‌زنی‌هایی نیز مطرح هست که از جمله مهم‌ترین آن‌ها، برخی طرفداران باور دارند که این زن احتمالا مادر شخصیت «الی» است. شما در ادامه پست اینستاگرامی دراکمن را مشاهده می‌کنید.

druckmann bailey n

این جمع‌بندی فیلمبرداری نقش Larua Bailey است! ممنون از اینکه کمک کردی تا یکی از کاراکترهای موردعلاقه من به وجود بیاید. فوق‌العاده بودید.

دراکمن این پست را درحالی ارسال کرده که چند روز پیش، در یک پست توییتری از حضور یک خواننده رپ با نام Logic هم در بازی جدید پرده‌برداری کرده بود. Logic در پست قبلی دراکمن، در کنار شوهر لورا بایلی یعنی تراویس ویلینگهام (Travis Willingham) دیده شد که به این ترتیب حضور این صداپیشه و بازیگر قدیمی نیز در Last of Us 2 تایید شده است.

ناتی داگ هنوز تاریخ عرضه این بازی موردانتظار را فاش نکرده است، با این حال انتشار این تصاویر جدید از پشت‌صحنه ساخت The Last of Us Part 2 می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که پیشرفت‌های بزرگی در مراحل توسعه بازی به دست آمده است. این امیدواری وجود دارد که در ادامه سال ۲۰۱۹، سونی و ناتی داگ جزئیات بیشتری از این بازی را به اشتراک بگذارند تا سرانجام به جمع‌بندی نهایی درباره تاریخ انتشار این بازی دست پیدا کنیم.

بازی لست آو آس 2 هم‌اکنون به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد. اخیرا یکی از کارمندان ارشد ناتی داگ گفته بود که طرفداران همچنان باید برای شنیدن خبرهای بزرگ‌تر صبر کنند؛ با این حال برخی گمانه‌زنی‌ها فاش می‌کند که این بازی احتمالا در ادامه سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.