نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 20 مهر 1398
ساعت 11:21

بازی Need For Speed Heat گلد شد

5 از 5

سری محبوب و کهنه کار Need For Speed از شرکت EA به زودی با عنوان Heat دوباره از راه خواهد رسید و ما بی صبرانه منتظر عرضه آن هستیم تا ببینیم جدیدترین نسخه این سری محبوب چه چیزهایی با خودش همراه دارد. 

Ben Walke از شرکت EA به حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر رفته و اعلام کرده که Need for Speed Heat هم اکنون گلد شده است و کار توسعه و ساخت این بازی به اتمام رسیده و آن‌ها در حال آماده کردن دیسک این بازی برای توزیع و نشر هستند. با این حال، این به معنی تمام شدن کار توسعه این بازی نیست چرا که سازندگان آن در استودیوی Ghost Games همچنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا باگ‌ها و مشکلات باقی مانده این بازی را برطرف کنند و آن را کاملا پولیش کنند اما این محتویات از این به بعد در غالب آپدیت و بهبود دهنده روز اول و یا پس از آن در اختیار بازی‌بازان قرار داده خواهد شد.

با توجه به این که به جز دو یا سه تریلر و چند خبر کوتاه، جزئیات چندان زیادی از این بازی تا به حال منتشر نشده و دقیقا نمی‌دانیم تغییرات این نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی این سری دقیقا چیست. باید منتظر نقدها و نمرات Heat بمانیم تا بدانیم EA این بار چه فرمولی برای احیای این سری به کار گرفته و آیا اصلا در انجام این کار موفق بوده یا باز هم خیر.

Need For Speed Heat کم‌تر از یک ماه دیگر در تاریخ ۱۷ آبان ماه برابر با ۸ نوامبر برای PS4, Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.