نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 20 آبان 1398
ساعت 10:36

مقایسه سایز نقشه Watch Dogs: Legion با نسخه‌های قبلی کار سختی است

0 از 5

یکی از مهم‌ترین موضوعات در بازی‌های Open World نقشه‌های آن‌ها است که Watch Dogs: Legion نیز قرار است توجه ویژه‌ای به آن داشته باشد. البته این توجه فقط از نظر وسعت و اندازه نقشه نیست، بلکه از نظر فعالیت‌ها و محتویاتی که در آن قابل انجام دادن است تا بازی‌بازان به اندازه کافی محتوا برای انجام دادن در این نقشه در اختیار داشته باشند. به تازگی Kaitlin Tremblay، نویسنده ارشد این بازی، درمورد ستینگ و نقشه آن صحبت کرد. بر اساس گفته‌های او اگرچه نقشه Legion از نظر سایز و اندازه خود تقریبا مشابه دو نسخه قبلی این سری است، اما احساس زنده بودن و عمیق بودن بیشتری دارد. وی در این رابطه چنین گفت که:

مقایسه کردن آن‌ها برای من کار سختی است. اندازه آن‌ها تقریبا با هم یکسان است اما لندن دارای یکپارچگی بیشتری است. ما ناحیه‌های قابل زندگی زیادی داریم به طوری که مانند خود شهر لندن در واقعیت هر منطقه حس و حال خاص خودش را دارد و طوری است که انگار دارای هویت خاص خودش می‌باشد.

عنوان Watch Dogs: Legion قرار بود در ابتدا در ماه مارس به عرضه برسد که اخیرا تاخیر خورد اما هنوز هم قرار است در سال ۲۰۲۰ به عرضه برسد. این تاخیر باعث شد که سازندگان وقت بیشتری برای پرداخت بیشتر این بازی داشته باشند و بتوانند آن را برای کنسول‌های نسل بعدی نیز آماده کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.