نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 21 فروردين 1399
ساعت 09:00

تاریخ عرضه Cyberpunk 2077 همچنان بدون تغییر خواهد بود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ علیرغم بحران شیوع ویروس کرونا، CD Projekt همچنان تاریخ عرضه اعلام شده Cyberpunk 2077 را معتبر می‌داند.

یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰، بازی جهان‌باز و نقش‌آفرینی Cyberpunk 2077 محصول تیم سازنده بازی The Witcher 3 است. بازی سایبرپانک 2077، در اصل گرچه قرار بود در ماه جاری میلادی منتشر شود، ولی CD Projekt RED چند ماه پیش رسما اعلام کرد که بازی با تاخیر و حالا در اواخر تابستان ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. از آن زمان تاکنون، بحران جدیدی به نام ویروس کرونا نیز پیش آمده و مشکلات زیادی را در صنعت بازی ایجاد کرده است. لغو شدن رویدادهای گیمینگی، مشکلات در خطوط تولید سخت‌افزاری و البته مشکلات عرضه یا حتی تاخیر خوردن در انتشار برخی بازی‌ها، مثل مورد اخیر The Last of Us Part 2 و Iron Man VR از جمله این چالش‌ها بوده‌اند. با در نظر گرفتن بیشتر شدن دامنه شیوع ویروس کرونا، اخیرا طرفداران نسبت به تاخیر خوردن عرضه Cyberpunk 2077 نیز اظهار نگرانی داشتند.

پس از ابراز نگرانی‌ها از احتمال به تعویق افتادن دیگر بازی‌های بزرگ سال، از جمله Cyberpunk 2077، استودیو سازنده بازی اخیرا تایید کرده که از نظر آن‌ها تاریخ عرضه کنونی بازی همچنان معتبر است. CD Projekt REDدرواقع اشاره کرده که این بحران نمی‌تواند اثری روی برنامه زمان‌بندی فعلی این شرکت داشته باشد.

براساس آخرین اعلام سی‌دی پراجکت، بازی Cyberpunk 2077 قرار است در روز ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. عرضه نسخه نسل نهمی این بازی نیز پیش‌تر تایید شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.