نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 15 دی 1399
ساعت 09:00

سازنده The Last Guardian ساخت بازی بعدی خود را تایید کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Fumito Ueda سازنده تعدادی از عناوین انحصاری ژاپنی و نمادین پلی‌استیشن، از ساخت پروژه بعدی تیم خود خبر داده است.

Fumito Ueda رئیس سابق Team Ico که به خاطر ساخت تعدادی از به یادماندنی‌ترین عناوین انحصاری و ژاپنی پلی‌استیشن نظیر Ico، Shadow of the Colossus و The Last Guardian شناخته می‌شود، اعلام کرده که تیم جدید و مستقل او یعنی genDesign مشغول کار روی پروژه بعدی هستند. لازم به ذکر است که Ueda البته مدتی هست که دیگر فعالیتی در سونی ندارد، با این حال گفته که پروژه جدید تیم او در genDesign نیز قرار است مثل پروژه‌های گذشته‌ای که کار کرده جاه‌طلبانه باشد. Ueda گرچه از این پروژه نام نبرده، ولی با معرفی وب‌سایت و همچنین یک تصویر هنری که ارقام 2021 را نشان می‌دهد، بازی بعدی خود را تایید کرده است. شما در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید.

gendesign game

تصویر مفهومی و هنری Ueda از 2021، شامل طرح‌هایی از سه بازی Ico، Shadow of the Colossus و The Last Guardian هستند، اما عدد آخر به نظر اشاره به بازی جدید genDesign دارد. این طرح البته خیلی واضح نیست، ولی محیطی آب گرفته را شاهد هستیم که یک کاراکتر نامعلوم در نزدیکی صخره قابل مشاهده است.

در اوایل سال گذشته یعنی 2021 نیز خبری پیرامون genDesign وجود داشت، و این شرکت اعلام کرده بود که برای انتشار بازی بعدی خود با کمپانی اپیک گیمز به توافق رسیده است. بر اساس آن توافق، اپیک تامین هزینه ساخت و نشر بازی genDesign را برعهده می‌گرفت و درنهایت سود فروش بازی نیز به صورت مساوی بین آن شرکت و genDesign تقسیم می‌شد. با در نظر گرفتن اینکه از 2021 در طرح اخیر genDesign برای بازی بعدی استفاده شده، این امیدواری وجود دارد که پروژه تازه این شرکت مستقل نیز در همین سال معرفی شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: آبان 1399
    نظرها: 18
    تشکر: 3
    تشکرشده: 12
    کنسول‌های بازی:

    یادش بخیر last guardian چه محشر بود حیف که از رو پی اس فورم پرید پنج تا غولشو کشته بودم داشتم به اخراش نزدیک میشدم

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.