نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 23 بهمن 1401
ساعت 16:00

Wo Long: Fallen Dynasty در کنسول های جدید 4K/60FPS اجرا می شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت Koei Tecmo در جریان انتشار اطلاعات تازه از بازی موردانتظار Wo Long: Fallen Dynasty، اخیرا از مشخصات حداقل و توصیه شده سخت‌افزار برای اجرا در PC پرده‌برداری کرد. در این ارتباط، شرکت همچنین جزئیات فنی درباره کیفیت اجرای بازی در نسخه‌های کنسولی نیز به اشتراک گذاشته که بر این اساس، این بازی در پلتفرم‌های جدید هر دو هدف‌گذاری حداکثری نرخ فریم 60FPS و یا رزولوشن تصویر 3840×2160 (یا 4K واقعی) را داشته است.

با توجه به این گزارش، نسخه PS5 و Xbox Series X بازی Wo Long: Fallen Dynasty از دو حالت گرافیکی Resolution ویا Performance Mode پشتیبانی می‌کند که انتخاب هر یک از این دو حالت، نتایج مختلفی دارد و اولویت را به کیفیت گرافیک یا نرخ فریم می‌دهد. در این رابطه، نسخه مخصوص Xbox Series S نیز هر دو حالت Resolution و Performance Mode را پشتیبانی می‌کند، ولی تفاوت اینجاست که در حالت رزولوشن، هدف‌گذاری روی ابعاد 2560×1440 بوده است.

علاوه بر مشخص شدن حالت‌های قابل بازی در کنسول‌های جدید، Koei Tecmo اطلاعات مربوط به کیفیت اجرا در کنسول‌های نسل هشتم را هم منتشر کرده که هر دو پلتفرم PS4 Pro و Xbox One X امکان اجرای بازی با رزولوشن 3840×2160 (4K) با نرخ فریم 30FPS را دارند. PS4 و Xbox One معمولی نیز بازی را با نرخ فریم 30FPS و رزولوشن 1920×1080 در بهترین حالت اجرا می‌کنند. در هر صورت باید منتظر ماند و دید که این مشخصات در زمان تجربه بازی چگونه منتقل می‌شوند و بهینه‌سازی بازی در این پلتفرم‌ها با چه سطح کیفیتی خواهد بود.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در روز 3 مارس (12 اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه، و مشترکین گیم پس نیز در همان روز امکان دریافت بازی از این سرویس را خواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.