نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 13 ارديبهشت 1395
ساعت 20:35

نخستین تریلر بازی Call of Duty Infinite Warfare بهمراه تحلیل

5 از 5

ساعتی پیش تریلر رسمی معرفی جدیدترین شماره از سری ندای وظیفه Call of Duty Infinite Warfare منتشر شد که علاقه مندان میتوانند در ادامه آن را مشاهده نمایند . کیفیت بهتر تریلر نیز در بخش تریلر های سایت بارگذاری شده است .

تحلیل :شخصا منتظر یک عنوان از سری Call of Duty در زمان حال یا گذشته ی دوستداشتنی بودم اما متاسفانه بار دیگر جنگ در آینده و فضا و سلاح های پیشرفته و روبات های مهاجم و ... همه و همه باعث شدند تا به این نکته فکر کنم که شاید هرگز سری ندای وظیفه به زمان حال یا گذشته باز نگردد . زمانی که داستان سرائی نقش اصلی را ایفا نموده و مولتی پلیر مخاطبان بسیار را وادار میکرد تا بازی را نگه داشته و آن را در بازار دیسک های دسته دوم به حراج نگذارند . البته Call of Duty Infinite Warfare چندین نقطه ی قوت و جای امیدواری دارد . اول اینکه Infinity Ward آن را میسازد . استودیوئی که اگر Call of Duty Ghosts را از تولیدات آن حذف کنیم ثابت نموده که در ساخت بازی Call of Duty تبحر خاصی داشته و حرف طرفداران را میفهمد و میداند که به چه چیزی علاقه مند هستند و همچنین گفته های سازندگان بازی که قول داده اند تجربه ی نابی را که مدتی است از برخی شماره های Call of Duty دور شده، دوباره به این سری با داستانی قدرتمند و مولتی پلیری بسیار جذاب و دوست داشتنی باز گردانند. البته کمتر عنوان بزرگی است که بعد از افول، سازندگان آن در مورد نسخه ی آینده ی آن اظهار نظر هائی اینچنینی نداشته باشند اما همه میدانیم که Call of Duty Infinite Warfare چه خوب باشد و چه بد مطمئنا با فروشی فوق العاده روبرو خواهد شد و تا زمانی که مخاطب محصول را به همین نحو میپسندد تغییر چشمگیری را شاهد نخواهیم بود . در تریلری که مشاهده خواهید نمود صحنه هائی به چشم میخورند که ممکن است شما را به یاد عناوین دیگری بیندازند . مبارزه در فضا ( Call of Duty Ghosts ) راهرو های باریک و محیط های وهم آلود با میدان دید کم ( Dead Space )  زره های بزرگ با قابلیت های احتمالی ابر انسانی ( Call of Duty Advanced Warfare ) و ... در نهایت امیدوارم Call of Duty Infinite Warfare بتواند اندکی کاربران قدیمی تر ، دوستداران Call of Duty Finest hour  و Call of Duty Big Red One و یا دوستداران سری Call of Duty Modern Warfare را بواسطه ی تجربه ی عنوانی با گیم پلی مشابه و داستانی دوستداشتنی، به وجد آورد .

ویدئو

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    بازم یه آشغال دیگه :TT: یه جنگ جهانی بسازید آخه چرا تخیلی

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    از قضایای نوستالژی سری قبل و اینها بگذریم
    آهنگش خوب بود ارزش شنیدن داره .

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    شاید بشه گفت call of duty بیشتر موفقیتشو مرهون قدیمی بودنشه، طوری که همه دهه 60 ای ها هم ازش خاطره دارن. وگرنه فکر نمیکنم بهترین شوتر اول شخص حال حاضر باشه و یک بازی مثل battlefield خیلی قوی تر ظاهر شده، دست کم در سال های زندگی کنسول های نسل هشتمی. موفقیت ندای وظیفه یه چیزی مث موفقیت assassins creed هست که اینم با این که چند ساله از اون داستان های خوش ساختش دور شده ولی کماکان تو بازار موفقه؛ چرا؟ چون سریش قدیمیه و خیلیا دنبالش می کنن.

    ‏reza maleki از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.