نویسنده: FariD دوشنبه، 31 خرداد 1395
ساعت 12:21

ارائه اطلاعات بیشتر از بازی انحصاری Horizon: Zero Dawn

0 از 5

امروز آقای Mathijs de Jonge مدیر استودیوی Guerilla Games در توییتر خود اطلاعات بیشتری را درباره بازی انحصاری PS4 با نام Horizon: Zero Dawn اعلام کرد. او در این اخبار جدید در مورد ماشین ها، چگونگی همزیستی قبایل، و زندگی وحشی حیوانی بازی صحبت کرد. گوشه ای از پست ها و سوال و جواب های رد و بدل شده را در ادامه می خوانید.

آقای دیانگ در یک پست بیان کرد: «تمام ماشین ها و ربات ها خطرناک هستند، حتی خراب شده ها خطرناک تر هم هستند» و در پست دیگر گفت: «قبایل در سکونتگاه های نسبتاً امن زندگی می کنند، اما انتخاب زیادی ندارند چرا که ربات ها بسیار پرتعداد و خطرناک هستند». کاربری به نام Aryan Yn از آقای دیانگ پرسید: «آیا در Horizon می توان حیوانات را شکار هم کرد؟» و او در جواب گفت: «البته که می توانید؛ هم برای غذا؛ هم هنرهای دستی یا crafting و هم معامله». کاربر دیگری به نام Grand Master Omega گفت: «در این بازی پرندگان و گراز و خرگوش دیده می شود. آیا می توان در این بازی ماهیگیری هم کرد؟» و او در جواب گفت: «زندگی وحشی در Horizon؟ همه چیز دارد! غاز، گراز، خرگوش، ماهی و غیره».

جالب آن که، Guerilla Games در توییتر یک دسته اسکرین شات هم از این بازی منتشر کرد. از بین آن ها 2 عکس وجود داشت که در اعلامیه مطبوعاتی رسمی که در ابتدای همین هفته منتشر شد لحاظ نشده بود. یکی از این عکس ها همان است که در بالای این خبر مشاهده می کنید. تصویر دیگر را می توانید در زیر ببینید.

FariD | اخبار | 20/06/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.