نویسنده: FariD شنبه، 19 تیر 1395
ساعت 11:48

هدف سازندگان فیلم Assassin's Creed

4 از 5

مدیر اجرایی کمپانی یوبی سافت مشخص کرده است که هدف از ساخت فیلم Assassins's Creed که قرار است امسال اکران شود جذب مشتریان بیشتر به این برند است نه پولسازی در گیشه.

آقای الن کور در جریان مصاحبه ای که MCV با او انجام داد گفت علیرغم این که پول بخشی از هدف است، اما این غول صنعت نشر بازی بیشتر مشتاق آن است که این فرنچایز سبک اکشن-ماجراجویی تاریخی را به مشتریان جدیدی معرفی کند.

آقای کور گفت: «ما قرار نیست پول زیادی از این فیلم کسب کنیم. این فیلم بسیار بیشتر به منظور بازاریابی است و همچنین تصویر خوبی را از این برند نمایش می دهد».

وی ادامه داد: «هرچند که مقداری پول عایدمان می شود، اما این هدف غایی ما نیست. هدف این است که Assassin's Creed را مردم بیشتری ببینند و بشناسند. ما هواداران اصلی خود را داریم، اما قصد داریم این فرنچایز را در برابر دیدگان افراد بسیار بیشتری قرار دهیم؛ کسانی که شاید پس از آن بازی های Assassin's Creed را در سبد خرید خود قرار دهند».

فیلم Assasin's Creed قرار است در دسامبر امسال (آذر/ دی 1395) در سینماها اکران شود و مایکل فاسبندر ستاره سینما در این فیلم نقش شخصیت اصلی را ایفا خواهد کرد. این فیلم هیچ اقتباسی از بازی های ویدیویی این فرنچایز نخواهد بود و سیر داستانی جدیدی دارد، هرچند که گفته شده که این فیلم چندین «ایستر اگ» خواهد داشت که هواداران از مشاهده و کشف آن ها لذت ببرند.

امسال سالی بود که یوبی سافت به خود استراحت داد و مثل هر سال نسخه جدیدی از Assassin's Creed را منتشر نکرد. جدیدترین نسخه این فرنچایز قرار است تا اواخر سال 2017 منتشر شود. از سال 2008 این نخستین بار است که شاهد نسخه جدیدی از این فرنچایز با فروش چندین میلیونی نیستیم.

FariD | اخبار | 09/07/2016
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت اطلاع رسانیتون :in-lo: اگر دنبال مال و منال دنیا نیست کلا فیلم رو به صورت رایگان در دسترس عموم قرار بده :7su

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.