نویسنده: FariD چهارشنبه، 06 مرداد 1395
ساعت 09:14

همکاری کونامی و بارسلونا برای سری PES

0 از 5

شرکت Konami خبر از انعقاد قرارداد جدیدی با باشگاه بارسلونا داده است که به موجب آن این باشگاه برای مدت 3 سال یک «شریک اعلی» در سری PES محسوب می شود.

طبق گفته کونامی، این قرارداد به آن ها اجازه می دهد که «دسترسی گسترده ای به ستاره های این باشگاه داشته باشند و در روز مسابقات حضور آشکاری داشته باشد». این شرکت ژاپنی به موجب این قرارداد اجازه دارد در سطحی گسترده به تبلیغ در استادیوم نیوکمپ بپردازد و نیز این حق را به صورت انحصاری دارد که در تمامی عناوین PES این استادیوم را بازسازی کند.

آقای توموتادا تاشیرو، رییس کمپانی سرگرمی های دیجیتال کونامی، در مورد این قرارداد گفت: «غرض و منظور ما از این حرکت کاملاً مشخص است. ما با همکاری و کار نزدیک با تیم بلندمرتبه بارسلونا می توانیم سری PES را به پایگاه بزرگی از هواداران در سرتاسر جهان معرفی کنیم. این همکاری برای ما امکان دسترسی به بهترین بازیکنان را در این بازی مدرن مهیا می سازد و می توانیم در بازی خود به یکی از محترم ترین و جاه طلب ترین باشگاه های دنیا دسترسی داشته باشیم. سری PES عمده محبوبیت خود را مدیون واقعیت گرایی و کنترل این بازی است، لذا گنجاندن چنین تیم پرمهارتی در بازی ای که این قابلیت را دارد، مجموعه بی نقصی را خواهد ساخت».

شایان ذکر است که عنوان PES 2017، یعنی نسخه بعدی سری PES، در تاریخ 23 شهریور برای کنسول های نسل هفت و هشت و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

FariD | اخبار | 27/07/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.