نویسنده: danial یکشنبه، 14 شهریور 1395
ساعت 10:57

اطلاعات بیشتر از عنوان For Honor

0 از 5

Ubisoft امروز پس از مدتها انتظار اطلاعات بیشتری از کلاس های  Samurai, Viking و Knight در دسترس قرار داد و مشخصات هرکدام را اعلام کرد:
Samurai : تاریخ با سامورایی ها مهربان نبوده است. بعد از نابود شدن سرزمینشان توسط آب و آتش، آنها به سرگردانیشان پایان بخشیده اند و دوباره به بازسازی خود زیر پرچمی جدید پرداخته اند. این کلاس کار با شمشیر بسیار قوی و فرزی داشته و به راحتی می توانند سر دشمنان خود را از تن جدا کنند.
Raider: پیشتر گمان می شد که این گروه از بین رفته اند اما وایکینگ ها باز گشته اند تا سرزمین مادری خود را در شمال بار دیگر تصاحب کنند. این گروه نیز به شدت از لحاظ فیزیکی قدرتمند به نظر می رسند و با چکش بزرگ خود دمار از روزگار دشمنان در می آورند.
Knight: پس از گذشت قرن ها باز هم شوالیه ها به سوگند خود وفادار مانده و بار دیگر زیر پرچم Iron Legion به اتحاد درآمده اند. این گروه نیز از سلاح کشنده ی مخصوص بهره مند است و با اینکه سرعت عمل کمتری نسبت به بقیه کلاس ها دارد اما اگر ضربه او به هدف برخورد کند شانسی برای حریف درمانده نمی ماند.
گفتنی است که ورژن آلفای For Honor از تاریخ 23 شهریور ماه به مدت سه روز دردسترس قرار می گیرد و اگر می خواهید این نسخه را تجربه کنید باید زودتر ثبت نام کنید تا شانس امتحان آنرا از دست ندهید. نسخه اصلی بازی نیز در تاریخ 24 بهمن ماه عرضه خواهد شد.

danial | اخبار | 04/09/2016
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.