نویسنده: FariD دوشنبه، 05 مهر 1395
ساعت 08:23

همکاری سامسونگ و مایکروسافت در واقعیت مجازی

5 از 5

کمپانی مایکروسافت به عنوان بخشی از برنامه Play Anywhere خود، قابلیت پشتیبانی از کنترلر بی سیم را به هدست واقعیت مجازی Samsung Gear VR اعطا کرده است. بدین صورت آن دسته از بازی های Samsung Gear VR که از کنترلر پشتیبانی می کنند، با کنترلر بی سیم جدید Xbox سازگار خواهند بود.

این بازی ها شامل Minecraft: Gear VR Edition و Herobound و Spirit Champion و Omega Agent و End Space می شود. بازی های بیشتری هم در آینده با پشتیبانی از این کنترلر عرضه خواهند شد. بیانیه مایکروسافت در این زمینه را می توانید در زیر مشاهده کنید:

«غیر از Minecraft: Gear VR Edition، به سختی تلاش می کنیم که سازگاری کنترلر بی سیم Xbox را با سایر بازی های واقعیت مجازی Gear VR که از کنترلر پشتیبانی می کنند و بازی هایی که در آینده عرضه می شوند فراهم کنیم. در ماه های پیش رو، به دنبال اخبار بیشتری از زمان بندی انتشار این بازی ها باشید. به محض عرضه این بازی ها، تمام کاری که باید انجام دهید این است که کنترلر خود را آپدیت کنید و از تجربه خود لذت ببرید. با این حال لطفاً برای دسترسی به جزئیات بیشتر درباره سازگاری کنترلر، به توصیفات و شرح بازی مراجعه نمایید».

FariD | اخبار | 26/09/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.