نویسنده: قاسم ممتاز پنج شنبه، 29 مهر 1395
ساعت 18:04

کنسول نسل بعد نینتندو رسما معرفی شد - Nintendo Switch

5 از 5

بالاخره بعد از انبوه شایعات پیرامون کنسل نسل بعد Nintendo، امروز رسما Nintendo Switch که در گذشته با نام Nintendo NX در رابطه با آن صحبت می‎کردیم، معرفی شد . در تریلری که خواهید دید با دستگاهی متفاوت از یک کنسول خانگی که توانائی تبدیل به یک کنسول قابل حمل را بدون هیچ مشکلی دارد آشنا می‎شوید. زمان عرضه ی Nintendo Switch بهار سال آینده اعلام شده است.

ویدئو

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    نینتندو در زمینه ی ایده پردازی فوق العاده است . اگر پشتیبانی خوبی از Nintendo Switch بشه ، منظورم از طریق شرکت های 3rd Party، میتونه موفق باشه . به هر حال ژاپنی ها بقدری این کنسول رو میخرن که نینتندو خیالش راحت باشه. ایده ی فوق العاده ی Nintendo Switch علاوه بر خلاقیت در ساخت و توانائی بی رقیبش در استفاده ی همزمان به عنوان یک کنسول قابل حمل و یک کنسول بازی خانگی، اهمیت به بازی چند نفره در یک کنسوله. شخصا بر این باورم که دنیای مجازی و بازی مولتی پلیر آدم ها رو از هم دور کرده . لذت در کنار هم بازی کردن، گفتگوها، چالش ها و خنده های دور همی خیلی ساله که از زندگی آدم ها بخصوص گیمر ها جدا شده . الان دیگه بازی لوکال شاید برای خیلی از افراد معنایی نداشته باشه اما میبینیم که نینتندو در اولین تبلیغ کنسول متفاوتش روی بازی لوکال مانور میده که به نظر من قابل تقدیره. امیدوارم به سرنوشت WiiU دچار نشه و موفق عمل کنه

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 151
    تشکر: 52
    تشکرشده: 90
    پروفایل psn: Odoseus
    رتبه لیدربرد psn: 14
    کنسول‌های بازی:

    باید بگم ایده ای که برای این کنسول در نظر گرفتن واقعا عالیه و امیدوارم بر خلاف Wii U کنسول موفقی باشه تا Nintendo بعد از سال ها به دوران اوج خودش برگرده این شرکت همیشه دنبال نوآوری بوده و امیدوارم ایندفعه موفق باشه :grin:

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.