نویسنده: FariD چهارشنبه، 12 آبان 1395
ساعت 12:35

برنامه های EA برای تجارب موبایلی

5 از 5

در جریان کنفرانس مالی Electronic Arts برای سه ماهه منتهی به 30 سپتامبر، آقای Andrew Wilson مدیر ارشد اجرایی این شرکت درباره تعامل بین Madden NFL 17 و بازی موبایلی متناظرش صحبت کرد و به این موضوع اشاره نمود که در آینده تعامل بین کنسول ها و موبایل ها در فرنچایزهای بیشتری از این شرکت شکل عمیق تری به خود خواهد گرفت. متن صحبت های او را در زیر می خوانید:

«در سطح کلان، وقتی به این موضوع نگاه می کنید، واضح است که [تجربه موبایلی] قابل افزودن به تجربه کنسولی می باشد چرا که هر دو این تجارت ها در حال رشد هستند. چیزی که ما دیده ایم این است که موبایل با نرخ بیشتری نسبت به کنسول، بازیکنان جوان را جذب می کند، اما در عین حال هم برخی از بازیکنان موبایلی را می بینیم که به پلتفرم دیگر روی آورده اند. اما به طور کلی من بر این باورم که 70 تا 75 درصد بازیکنان کنسول باز نسخه موبایلی Madden را نیز تجربه می کنند.

و چیزی که ما در حال مشاهده آن هستیم این است که اگر هوادار فوتبال امریکایی باشید و طرفدار فرنچایز Madden هم باشید، دوست دارید که این فرنچایز را با بهترین کیفیت بر روی یک تلویزیون 80 اینچی تجربه کنید، به خصوص اگر از یک سرویس زنده نظیر Madden Ultimate Team بهره ببرید و با دوستان خود که آن ها هم از این تجربه باکیفیت لذت می برند از طریق اینترنت متصل شوید و بازی کنید؛ اما وقتی هم که می خواهید جایی بروید و به تلویزیون دسترسی ندارید باز هم عاشق Madden و بازی های Madden خواهید بود و برای ارضای این نیاز خود از موبایلیتان به عنوان فرصتی برای تجربه این بازی استفاده خواهید کرد.

وقتی به آینده نگاه می کنیم، فکر می کنیم که جهانی وجود خواهد داشت که در آن بین تجربه کنسولی و تجربه موبایلی ارتباطی حتی قوی تر از این را در سطح طراحی به اجرا خواهیم گذاشت و بر این باوریم که این برای ما یک فرصت استراتژیک خواهد بود؛ چرا که ما همواره به فکر پایگاه در حال رشد بازیکنان خود در تمام فرنچایزهایمان هستیم».

FariD | اخبار | 02/11/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.