نویسنده: FariD شنبه، 15 آبان 1395
ساعت 13:12

جزئیات پشتیبانی عناوین Infamous از PS4 Pro

5 از 5

کمپانی Sucker Punch Productions امروز به صورت رسمی تمام جزئیات مربوط به پشتیبانی عناوین Infamous Second Son و Infamous First Light از کنسول مورد انتظار PS4 Pro را شرح داد. تمام جزئیات قابل ذکر و قابل توجه از قرار زیرند:

  • پشتیبانی از HDR برای هر دو بازی تایید شد. علاوه بر این، این بازی ها برای کنسول PS4 استاندارد هم دارای قابلیت HDR خواهند بود، البته منوط به آن که تلویزیون مورد استفاده تان نیز چنین قابلیتی داشته باشد.
  • با توجه به افزایش رزولوشن در PS4 Pro، جزئیات بازی دقیق تر وریزتر خواهد بود و بدنمایی آینه ای نیز کمتر خواهد شد (به عبارت بهتر anti-aliasing بهتر و بیشتر می باشد). حتی اگر تلویزیون 4K ندارید، باز هم تصاویر روان تری را مشاهده خواهید کرد زیرا PS4 Pro مقیاس تصویر را کمتر خواهد کرد و آن را مطابق نمایشگر 1080p شما خواهد ساخت. اما اگر خیلی به روز هستید و برای خودتان یک تلویزیون 4K دست و پا کرده اید، هنوز مشخص نیست که تصویری که خواهید دید با کیفیت 4K محلی به نمایش درمیاید یا همان تصویر معمولی با مقیاس بالاتر است. با این حال  احتمال بروز دومی بیشتر است.

 افزونه مربوط به Infamous Second Son که این بروزرسانی را به بازی اضافه می کند هم اکنون قابل دریافت است. حجم این افزونه تقریباً 3.06 گیگابایت است. افزونه مربوط به Infamous First Light نیز در دسترس قرار گرفته و با صرف 2.5 گیگابایت از حجم اینترنت تان می توانید آن را دانلود نمایید. شایان ذکر است که کنسول PS4 Pro به صورت رسمی قرار است 20 آبان (یعنی همین هفته) منتشر و عرضه شود.

در زیر می توانید دو اسکرین شات از این دو بازی که بر روی PS4 Pro گرفته شده اند را مشاهده نمایید.

FariD | اخبار | 05/11/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.