نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 02 آذر 1395
ساعت 13:36

نظر کمپانی Ubisoft در مورد فروش بازی Watch Dogs 2 در هفته اول عرضه

4 از 5

به دنبال عرضه بازی Watch Dogs 2 در هفته گذشته مورخ 15 نوامبر (25 آبان)، کمپانی Ubisoft گزارشی مبنی بر ارزیابی میزان فروش این بازی در طی این هفته ارائه کرده است که نشان می دهد فروش اولیه Watch Dogs 2 در هفته اول عرضه اش در مقایسه با عنوان قبلی Watch Dogs کمتر بوده است. نماینده کمپانی Ubisoft طی بیانیه ای اعلام کرده است که: «کمپانی Ubisoft میزان فروش قابل توجهی برای بازی Watch Dogs 2 در طی هفته های آینده پیشبینی می کند و در هفته دوم و سوم این میزان فروش از الگوهای سنتی تجاوز کرده و بیشتر خواهدشد.»
عنوان قبلی Watch Dogs که در سال 2014 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360, Wii U, Microsoft Windows عرضه شد موفقیت بسیار بزرگی برای کمپانی Ubisoft بود و در هفته اول عرضه اش بیش از 4 میلیون نسخه از آن به فروش رسید.
Watch Dogs 2 همانند Watch Dogs در ژانر اکشن ماجراجوئی و شوتر سوم شخص ساخته شده و مد آن تک نفره و چندنفره می باشد. این عنوان هفته پیش برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One عرضه شد و ورژن Microsoft Windows آن در تاریخ 29 نوامبر (9 آذر) ارائه خواهدشد. استودیوی Ubisoft Montreal مسئولیت ساخت این دو بازی را بر عهده داشته است.

م.حافظ | اخبار | 22/11/2016
برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    کاملا واضح است که علت این فروش کم عدم عرضه نسخه کامپیوتر های شخصی آن بوده و احتمالا عرضه این نسخه فروش این عنوان را دو چندان می کند :si:

    ‏**M**R** از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.