نویسنده: FariD چهارشنبه، 24 آذر 1395
ساعت 13:30

جزئیات جدیدترین آپدیت Uncharted 4

5 از 5

شرکت ناتی داگ در جریان یک لایواستریم بر روی شبکه Twitch به ذکر چند مورد درباره آپدیت مورد انتظار موسوم به Survival برای عنوان Uncharted 4: A Thief's End پرداخت. این آپدیت فردا برای افرادی که این بازی را خریداری کرده اند منتشر می شود.

حجم این آپلود نسبتا زیاد و 3/7 گیگابایت است. لذا اگر از روش های معمول دانلود از طریق کنسول اقدام می کنید و اینترنت چندان پرسرعتی هم ندارید، شاید مجبور باشید اندکی برای اتمام دانلود آن صبر کنید.

با این حال حجم این آپدیت منطقی و منصفانه است چرا که محتوای زیادی را با خود به همراه دارد. از جمله محتواهای جدید می توان به مود کوآپ جدید بقا با پنج درجه سختی ساده، متوسط، سخت، پرفشار و جانفرسا (هاردکور) اشاره کرد. این مود شامل المان های RPG با پیشرفت کاراکتر می باشد، اما دشواری پیروزی بر دشمنان نیز با هر موج جدیدی از حملات بیشتر می شود.

در درجه سختی هاردکور اگر در هر قسمتی جان خود را از دست دهید، بازی تمام می شود. زمان های انجام و به پایان رساندن مود در سرورها ذخیره می شوند لذا ناتی داگ از بازیکنان انتظار دارد که با سریعترین زمان ممکن این مود را به پایان برسانند.

با انجام و به پایان رساندن مراحل در مود کوآپ، به عنوان پاداش Relic داده می شود. حجم این پاداش در مقایسه با مودهای رقابتی بسیار قابل توجه است. هرچه زمان بیشتری را در مسابقه کوآپ صرف کنید، رلیک های بیشتری را پاداش می گیرید. حتی اگر مود بقا را به تنهایی بازی کنید و فقط به خودتان اتکا کنید، باز هم رلیک دریافت خواهید کرد.

همچنین یک مود بازی جدید PvP به نام King of the Hill وارد تست عمومی می شود و دو نقشه به نام های Train Wreck و Prison اضافه می شوند.

پوسته ها و آیتم های شخصی سازی جدیدی نیز افزوده می گردند؛ از جمله در لول های 80 و 90 موارد جدیدی باز می شود. لازم به ذکر است که پیشرفت در قسمت کوآپ جدا از بقیه بازی است و در مود جدید از لول یک آغاز خواهید کرد.

موزیک ها و اسلحه های جدیدی از قسمت های پیشین سری Uncharted نیز در این آپدیت لحاظ شده است و هر اسکین مولتی پلیر تعداد 25 ترکیب رنگ جدید قابل انتخاب دریافت خواهد کرد.

FariD | اخبار | 14/12/2016
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.