نویسنده: FariD چهارشنبه، 22 دی 1395
ساعت 07:31

مشخص شدن تاریخ انتشار بازی ترسناک Husk

5 از 5

کمپانی توسعه دهنده و ناشر IMGN.PRO و کمپانی توسعه دهنده UndeadScout امروز اعلام کردند که بازی ترسناک آن ها با نام Husk در سراسر دنیا در تاریخ 15 بهمن برای کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

اگر اطلاعی در مورد حال و هوای این بازی ندارید، باید بگوییم که عنوان Husk یک بازی در ژانر ترس و بقا است که از عناوینی چون Silent Hills و Alan Wake الهام گرفته شده است. این بازی درباره درد و آزار است و در شهرک متروک و رمزآلود Shivercliff به دنبال بخشش می گردد. شما در این بازی نقش Matthew Palmer را بازی می کنید؛ کسی که به دنبال یافتن پاسخی برای این سوال است که چرا همه، از جمله همسر و دخترش، از این شهر رفته اند.

خط داستان این بازی حول مسائلی نظیر خشونت خانگی و اعتیاد به الکل می چرخد و حدود 4 تا 5 ساعت به طول می انجامد. بخش زیادی از گیم پلی این بازی شامل راه رفتن و کنکاش در اطراف Shivercliff می شود اما در توصیفات Steam از این بازی همچنین آمده است که نبردها (و حتی باس فایت ها) به همراه معماهایی که باید حل نمود در این بازی وجود دارد.

آقای Lukasz Noculak از کمپانی UndeadScout در مورد معرفی این بازی، عبارت زیر را بیان نمود:

«ما شدیداً هیجان زده ایم که در کمتر از یک ماه، بازیکنان در تمام دنیا می توانند اولین بازی ما که نتیجه همکاری با IMGN.PRO است را تجربه نمایند. ما در جدیدترین تریلر از این بازی، از برخی رازهای موجود درباره نقشه اصلی پرده برخواهیم داشت. با ترسیم المان هایی از ترس بی بدیل، در Husk سعی می کنیم مشکلاتی واقعی و گاهی اوقات بسیار دردناک را لمس کنیم. ترجیح می دهم که هم اکنون جزئیات بیشتری را فاش نکنم، خودتان به زودی خواهید توانست آن ها را کشف کنید!»

شایان ذکر است که برای این عنوان هنوز قیمتی اعلام نشده است.

FariD | اخبار | 11/01/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.