نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 23 دی 1395
ساعت 17:31

تعطیلی استودیوی Guerrilla Cambridge

5 از 5

کمپانی Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios اعلام کرده است که استودیوی Guerrilla Cambridge، تعطیل خواهدشد و تمامی کارکنان آن بیکار می شوند. شرکت سونی در بیانیه ای اظهار کرده است که آنها پس از مرور و بررسی منابع و پروژه ها تصمیم به بستن Guerrilla Cambridge گرفتند. سونی اعلام کرده است که در صورت امکان، سعی می کند کارکنان را در پروژه های داخلی دیگر به کار گیرد و اگر امکان آن وجود نداشت در رابطه با فرصت های شغلی با استودیوهای محلی مذاکره خواهدکرد. همچنین سونی اظهار داشته: «درحالیکه می دانیم این تصمیم برای بستن استودیوی Guerrilla Cambridge باعث از دست دادن کارکنان با استعدادمان می شود، با تلاش و تمرکز بر روی استودیوهای دیگر که در حال کار بر روی پروژه های جدید هستند (از قبیل کار بر روی PlayStation VR) معتقدیم که در شرایط بهتری قرار خواهیم گرفت و قادر به ارائه بهترین پروژه ها با بالاترین کیفیت به گیمرها خواهیم بود. این تصمیم باعث نمی شود زحمات، خدمات و بازیهای فراموش نشدنی که Guerrilla Cambridge ارائه کرده، نادیه گرفته شود.»
Guerrilla Cambridge قبلاً با نام SCEE Cambridge Studio شناخته می شد و آخرین بازی ارائه شده توسط آن عنوان شوتر Rigs: Mechanized Combat League برای PlayStation VR بود. از دیگر کارهای این استودیو نیز می توان به عنوان شوتر اول شخص Killzone: Mercenary، مجموعه های اکشن MediEvil، Primal و GhostHunter اشاره کرد. این استودیو به مدت 19 سال فعالیت داشته است.
ناگفته نماند که Guerrilla Cambridge مجزا از استودیوی Guerrilla Games واقع در آمستردام می باشد و Guerrilla Games در حال حاضر مشغول ساخت بازی Horizon: Zero Dawn است.

م.حافظ | اخبار | 12/01/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.