نویسنده: FariD چهارشنبه، 29 دی 1395
ساعت 08:15

تاریخ انتشار آخرین دموی NiOh

5 از 5

کمپانی Koei Tecmo امروز در مطبوعات اعلام کرد که آخرین دموی بازی آتی و انحصاری این شرکت برای PS4 با نام NiOh در تاریخ 1 بهمن بر روی بازار ژاپنی پلی استیشن قرار خواهد گرفت.

طبق بازخورد دریافتی از بازیکنان، این دمو شامل بهبودهایی نسبت به نسخه بتا خواهد بود. در این نسخه، با پاک سازی استیج Futamata یک کلاه خود مخصوص به نام «صورت شیطان» دریافت خواهید کرد (که در تصاویر زیر قابل مشاهده است) و بازیکنانی که دموهای آلفا و بتا را از دست داده اند شانس دریافت این جایزه ها را مثل سایرین خواهند داشت.

متاسفانه این دمو فقط به مدت 48 ساعت قابل دسترسی است و مثل دموهای قبلی، پس از این مدت قابل بازی نیست. با توجه به مدت محدود بازی، امکان پیش دانلود در تاریخ 1 بهمن فراهم می گردد، در حالی که زمان تجربه این دمو از ساعت 18:30 روز جمعه 1 بهمن (به وقت ایران) آغاز می شود و تا ساعت 18:30 روز 3 بهمن ادامه دارد.

این دمو شامل یک مرحله تمرینی که به دو قسمت تقسیم می شود، دو ماموریت در استیج Futamata، یک ماموریت با Tachibana Muneshige و دو ماموریت مولتی پلیر می باشد.

در حال حاضر هیچ تاریخی برای انتشار این بازی در غرب اعلام نشده است. اما به هرحال در صورت داشتن یک اکانت PSN ژاپنی می توانید این دمو را تجربه کنید.

FariD | اخبار | 18/01/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.