نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 20 بهمن 1395
ساعت 20:49

ویژگی های مهم آپدیت نرم افزاری 4.50 برای PS4

4.75 از 5

نسخه ی کامل آپدیت 4.50 برای PS4 عرضه شد که می توانید از آدرس زیر دریافت کنید :

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
دانلود نسخه ی کامل و رسمی آپدیت 4.50 برای کنسول PS4 1395-12-19 324.12 MB 1,063 Download

این آپدیت شامل ویژگی های جدیدی است که مهم ترین آنها به شرح ذیل می باشند:


پشتیبانی هارد دیسک خارجی (External HDD support)
به دنبال فضایی برای گنجاندن تمامی بازیهایتان هستید؟ دیگر نگران نباشید، با استفاده از این آپدیت می توانید یک هارد دیسک خارجی USB 3.0 را به دستگاه متصل کنید و درنتیجه بازیها، برنامه ها و محتویات اضافی را مستقیماً بر روی هارد دیسک خود (که قابل پاک شدن هم هست) دانلود کنید، ذخیره کنید و یا نصب نمایید. بعلاوه برای کمک به سازماندهی بهتر، قادر به انتقال هر بازی یا برنامه ی ذخیره شده در آن می باشید.
هنگامی که هارد دیسک خارجی را متصل می کنید، مانند همیشه همه چیز از PS4 Home Screen شما قابل دسترسی خواهدبود. همچنین PS4 شما از هارد دیسک خارجی تا حجم 8TB را پشتیبانی خواهدکرد که فضای بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

storage


والپیپرهای سفارشی (Custom wallpapers)
اگر لحظه ای حماسی از بازی خود را با استفاده از دکمه SHARE ثبت کرده اید، با استفاده از این آپدیت می توانید این عکس را به عنوان تصویر پس زمینه PS4 Home Screen خود استفاده کنید. برای اینکه آیکن ها و نوشته های  Home Screen در تصویر پس زمینه جدید واضح بوده و دیده شوند، می توانید سایه روشن های برجسته ای را تنظیم کنید.
در صورت داشتن خلاقیت زیاد، می توانید از SHAREfactory’s Photo Mode برای ویرایش اسکرین شات های خود استفاده کرده و تصویر منحصر به فردی برای پس زمینه خود بسازید.

custom 

custom


تجدید Quick Menu یا (Quick menu refresh)
آپدیت نرم افزاری 4.0 ویژگی Quick Menu (هنگام نگه داشتن طولانی مدت دکمه PS بر روی DUALSHOCK 4) را معرفی کرد و هم اکنون آپدیت جدید، این ویژگی را بهبود بخشیده و استفاده از آن آسان تر کرده است.
در آپدیت جدید، Quick Menu فضای کمتری از صفحه بازی را اشغال می کند، و شما قادر به ساختن، پیوستن و مدیریت کردن Parties خواهید بود، یعنی می توانید بدون خارج شدن از بازی، با دوستان ارتباط برقرار کنید.

quick menu 

quick menu


آپدیت های وضعیت ارسال در PlayStation Network activity feed یا (Post status updates)
مانند آپدیت کردن وضعیت Facebook یا ارسال کردن مطلبی در Twitter ، با استفاده از آپدیت جدید می توانید آپدیتهایی را مستقیماً در PSN activity feed خود ارسال کنید. شما قادر به افزودن آپدیت های متنی ساده، تگ کردن دوستان، افزودن تصاویر و بازیهای ویژه خواهید بود و سپس می توانید آپدیت های خود را در بخش  What’s New قرار دهید تا تمامی دوستان PSN شما آنها را ببینند.
همچنین قادر خواهید بود تا اسکرین شات های بازی خود را در قسمت Live از بخش PlayStation، به عنوان یک Public Activity ارسال کنید، به این معنا که کاربران از تمام نقاط دنیا می توانند بهترین لحظات بازی شما را مشاهده کنند.


پشتیبانی 3D Blu-ray برای PlayStation VR
دارندگان PS VR با این آپدیت می توانند از PS4 خود برای بازی کردن دیسک های  3D Blu-ray و دیدن آنها به صورت 3 بعدی برجسته از طریق هدست خود، استفاده کنند.

م.حافظ | اخبار | 08/02/2017
برچسب‌ها
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.