نویسنده: FariD دوشنبه، 09 اسفند 1395
ساعت 10:49

بازی Farpoint امسال عرضه می شود

5 از 5

شرکت پلی استیشن امروز از طریق توییتر اعلام کرد که بازی مورد انتظار Farpoint ساخته شرکت Impulse Gear در تاریخ 26 اردیبهشت 1396 عرضه خواهد شد. این بازی یک شوتر اول شخص و جزو عناوین انحصاری واقعیت مجازی PS VR است. Farpoint اولین بار در جریان کنفرانس سونی در E3 2016 معرفی شد. بعد از آن هم کسانی که در فستیوال PlayStation Experience شرکت کردند، امکان تجربه این بازی را داشتند.

اگر آشنایی چندانی با این بازی ندارید، می توانید تعریفی که برای این بازی ذکر شده را در زیر مطالعه کنید:

«Farpoint یک بازی ماجراجویی فضایی واقعیت مجازی است که شما را بر روی سیاره موجودات ناشناخته قرار می دهد. در جریان یک ماموریت برای سوار کردن دانشمندانی که بر روی یک ناهنجاری در نزدیکی مریخ تحقیق می کنند، یک گسیختگی در این ناهجاری، بازیکن و دیگر دانشمندان را به یک جهان ناشناخته موجودات فضایی منتقل می کند».

دقیقاً هم زمان با تاریخ انتشار Farpoint در 26 اردیبهشت، دستگاه کنترلر هدف گیری موسوم به PS VR Aim Controller عرضه خواهد شد. این دستگاه اساساً به شما این امکان را می دهد که یکی از کنترلرهای PS Move خود را در یک وسیله شبیه قنداق تفنگ قرار دهید. کنترلر Aim شما را قادر می سازد که بازی های شوتر اول شخص را با سادگی بسیار بیشتری در واقعیت مجازی تجربه کنید و در این تجربه نیز مستغرق تر گردید.

در حال حاضر Farpoint تنها عنوانی است که اعلام شده از کنترلر Aim پشتیبانی می کند. شما می توانید هم عنوان Farpoint و هم کنترلر Aim را در یک باندل که در حال حاضر با قیمت خرده فروشی 80 دلار عرضه می شود خریداری کنید.

Farpoint یکی از عناوین PS VR است که جذابیت بیشتری دارد و شاید بیشتر از سایر عناوین جلب توجه کرده باشد. به همین خاطر این که بالاخره می دانیم چه زمانی می توانیم ژرفای فضا را لمس کنیم خیلی خوب است.

FariD | اخبار | 27/02/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.