نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 16 اسفند 1395
ساعت 14:50

تاپ 10 پرفروش ترین بازیها (نسخه فیزیکی) در UK

4.67 از 5

در هفته گذشته (از تاریخ 26 فوریه تا 4 مارس معادل با 8 تا 14 اسفند) عنوان Horizon Zero Dawn رتبه اول را در جدول فروش فیزیکی بازیها در UK کسب کرده و از عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild که در رتبه دوم قرار گرفته و از بازیهای عرضه شده همزمان با Nintendo Switch بوده، پیشی گرفته است.
 The Legend of Zelda: Breath of the Wild علاوه بر Nintendo Switch برای Wii U نیز عرضه شده و طبق این جدول، دومین بازی پرفروش بوده است. تقریباً 80 درصد فروش این بازی بر روی دستگاه جدید Switch صورت گرفته است.
جایگاه سوم در این جدول به بازی Grand Theft Auto V اختصاص یافته و عنوان 1-2-Switch نیز در جایگاه چهارم قرار دارد. بازی For Honor پس از 2 هفته در صدربودن به جایگاه پنجم منتقل شده است. عنوان ورزشی FIFA 17 در رتبه ششم قرار گرفته و پس از آن بازی انحصاری Switch با نام Super Bomberman R در جایگاه هفتم می باشد.
عناوین Rocket League و Sniper Elite 4 و Battlefield 1 به ترتیب رتبه هشتم ، نهم و دهمم را به خود اختصاص داده اند و عنوان Call of Duty: Infinite Warfare برای اولین بار از زمان عرضه اش تا کنون از فهرست تاپ 10 این هفته خارج شده و رتبه 11 را به خود اختصاص داده است.
منتقد بازی آقای Peter Brown بازی Horizon Zero Dawn انحصاری PlayStation 4 را به عنوان یکی از بهترین بازیهای فضای باز این نسل معرفی کرده و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را مؤثرترین عنوانی که تا به حال  Nintendo ساخته، تعریف کرده است.
هم اکنون می توانید فهرست کامل تاپ 10 پرفروش ترین بازیها (نسخه فیزیکی) در UK را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این آمار فقط مربوط به فروش فیزیکی بازیها بوده و فروش دیجیتالی بازیها در آن لحاظ نشده است.
1.    Horizon Zero Dawn
2.    The Legend of Zelda: Breath of the Wild
3.    Grand Theft Auto V
4.    1-2-Switch
5.    For Honor
6.    FIFA 17
7.    Super Bomberman R
8.    Rocket League
9.    Sniper Elite 4
10.    Battlefield 1

م.حافظ | اخبار | 06/03/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.