نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 22 اسفند 1395
ساعت 12:10

تریلر مقایسه کیفیت گرافیکی ورژن های PS4 Pro و PS4 بازی Ghost Recon Wildlands

0 از 5

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands بالقوه ترین بازی Ubisoft تا به امروز می باشد. با وجود قدری مکانیک های گیم پلی ترکیبی، Wildlands دارای یکی از بزرگترین و گسترده ترین فضای باز در میان بازیهای این نسل است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این بازی، تکنولوژی نورپردازی دینامیک آن می باشد که مستقیماً سیستم آب و هوای بازی و چرخه شبانه روز آن را تحت تأثیر قرار می دهد. با این وجود، این بازی تا حدی ضعف و کاستی دارد مثلاً مدل های کاراکتری آن گاهی نادرست به نظر می آیند. کاراکترهای اصلی، NPC ها، تا حدودی آرام و مهربان به نظر می رسند. بعلاوه اینگونه به نظر می آید که سیستم انیمشن آن بر اساس تکامل جزئی بازیهای Advanced Warfighter اورجینال ساخته شده باشد. هر دو ورژن PS4 و PS4 Pro آن دارای کیفیت ضعیف بافتی در چندین مورد هستند اما همانطور که در نقدها اشاره شده، احتمالاً این موضوع مربوط به بارگیری و اجراء سریع فضای باز گسترده این بازی می باشد.
ورژن PS4 Pro بازی Wildlands برتری های زیادی دارد. از نظر کیفیت تصویر بر روی 4K TV  ورژن PS4 Pro آن به صورت 1440p اجرا می شود درحالیکه ورژن PS4 با رزولوشن 1080p اجرا می گردد. بعلاوه بر روی HDTV نسخه Pro این بازی تصویر 1080p را ارائه می دهد بنابراین کیفیت تصویر بهتری در مقایسه با همان تنظیمات بر روی PS4 دارد.
همچنین ورژن Pro این بازی نسبت به ورژن PS4 آن، عملکرد بهتری همراه با یک تجربه 30fps با ثبات تر دارد. اگرچه شاهد برخی ضعف های مهم در ورژن Pro بوده ایم اما این موارد بسیار کمیاب بوده اند. موضوع جالب در مورد این ضعفها، وقوع آنها در شرایط کاملاً تصادفی است. بعلاوه ورژن Pro از بارگیری سریع تری برخوردار است. در نهایت به نظر می رسد که Wildlands یک بازی با پتانسیل بسیار بالاست و بسیار جذاب است که ببینیم کمپانی Ubisoft در آینده چه برنامه هایی برای این بازی دارد.
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands توسط استودیوی Ubisoft Paris و در ژانر شوتر تاکتیکی فضای باز طراحی شده که گیمر قادر است به صورت تک نفره یا چند نفره آن را تجربه کند. این بازی هفته گذشته مورخ 7 مارس (17 اسفند) برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 12/03/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.