نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 23 اسفند 1395
ساعت 17:15

تاپ 10 پرفروش ترین بازیها (نسخه فیزیکی) در UK از 5 تا 11 مارس (15 تا 21 اسفند)

5 از 5

در هفته ای که گذشت عنوان شوتر Ghost Recon: Wildlands در روز 7 مارس (17 اسفند) عرضه شد. در جدول فروش فیزیکی بازیها در UK در هفته گذشته (5 تا 11 مارس معادل 15 تا 21 اسفند) عنوان Ghost Recon: Wildlands در رتبه اول قرار گرفت و بازی Horizon Zero Dawn را به جایگاه دوم منتقل کرد. Ghost Recon: Wildlands تا این لحظه بزرگترین عرضه در سال 2017 بوده و از Horizon Zero Dawn که حدود یک هفته قبل از آن عرضه شد، پیشی گرفته است.
 Lego Worlds از عناوین دیگری است که طی این هفته (7 مارس) عرضه گردید و در جدول فروش این هفته در جایگاه سوم قرار گرفته و بازی  The Legend of Zelda: Breath of the Wild را که هفته قبل در رتبه دوم قرار داشت به رتبه چهارم منتقل کرده است.
عنوان Grand Theft Auto V که هفته پیش در جایگاه سوم قرار داشت به جایگاه پنجم منتقل شده و بازی جدید Nier: Automata رتبه ششم را به خود اختصاص داد. عنوان ورزشی FIFA 17 ، عنوان ورزشی Rocket League ، عنوان سرگرمی 1-2-Switch ، و عنوان شوتر Call of Duty: Infinite Warfare به ترتیب در جایگاه های هفتم، هشتم، نهم و دهم قرار گرفتند.
هم اکنون می توانید فهرست کامل تاپ 10 فروش فیزیکی بازیها در UK طی هفته گذشته را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این آمار شامل فروش دیجیتالی بازیها نمی باشد و فقط بر اساس فروش نسخه فیزیکی آنها لحاظ شده است.
1.    Ghost Recon: Wildlands
2.    Horizon Zero Dawn
3.    Lego Worlds
4.    The Legend of Zelda: Breath of the Wild
5.    Grand Theft Auto V
6.    Nier: Automata
7.    FIFA 17
8.    Rocket League
9.    1-2-Switch
10.    Call of Duty: Infinite Warfare

م.حافظ | اخبار | 13/03/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.