نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 30 خرداد 1396
ساعت 14:13

تاریخ عرضه Episode Prompto بازی Final Fantasy XV

4 از 5

تریلر و تاریخ عرضه Episode Prompto بازی Final Fantasy XV

کمپانی Square Enix اعلام کرده است فصل بعدی DLC برای بازی Final Fantasy XV که Episode Prompto نام دارد از تاریخ 27 ژوئن 2017 (6 تیر 1396) برای پلتفرم های PlayStation 4 و Xbox One در دسترس قرار خواهد گرفت. در این فصل، یکی از کاراکترهای اصلی بازی از دیگر اعضای گروه جدا شده و خود را در محیط قطب شمال تنها می‌یابد.

طبق اظهارات کمپانی Square Enix، همچنانکه Prompto برای کشف حقیقت و کنترل تقدیر و سرنوشتش مبارزه و تلاش می‌کند، گیمرها داستانی ناگفته و مرموز را تجربه خواهند کرد.

تریلری که برای Episode Prompto منتشر شده، نشان می‌دهد گیم پلی آن بر روی چشم انداز سوم شخص تمرکز دارد. در این فصل گیمرها به تفنگ های دستی، رایفل ها و موشک اندازهایی دسترسی خواهند داشت. بعلاوه این تریلر نشان می‌دهد که بخش موتور سواری توسط برخی از کاراکترهای موجود در نسخه اصلی بازی، وجود خواهند داشت.

بازی Final Fantasy XV در اواخر سال 2016 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One عرضه شد و تقریباً بیش از 6 میلیون نسخه از آن روانه بازار شده است. این بازی در ژانر اکشن نقش آفرینی در فضای باز طراحی شده و مد آن تک نفره می‌باشد. هم اکنون می‌توانید تریلر مربوط به Episode Prompto را در اینجا مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 20/06/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.