نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 01 تیر 1396
ساعت 11:45

تریلر بازی NHL 18 و اولین تصاویر

4 از 5

تصاویر و تریلر بازی NHL 18

در رویداد EA Play امسال نمایشی از بازی NHL 18 ارائه نشد. اما هم اکنون اولین جزئیات و همچنین اولین تریلر و تصاویر رسمی آن منتشر شده که می‌توانید در ادامه متن مشاهده نمایید.

این تریلر در مراسم 2017 NHL Awards رونمایی شد و نگاهی اجمالی به محتویات این بازی می‌اندازد. طبق روال همیشگی در مراسم NHL Awards ، در مورد ستاره کاور این بازی نیز صحبت شد. قرار است تصویر بازیکن 20 ساله آقای Connor McDavid بر روی کاور بازی NHL 18 قرار گیرد. این بازیکن در فصل قبل برنده جایزه Art Ross Trophy شد.

از میان ویژگی های جدید  NHL 18 می‌توان به تنظیمات Creative Attack اشاره کرد که به شما امکان انجام یک سری حرکات متوالی مشخص را می‌دهد. ویژگی دیگر، Defensive Skill Stick جدید است که برای شما امکان هدف گیری و حرکت کنترل شده چوب هاکی را فراهم می‌آورد.

بازی NHL 18 شامل مد جدید NHL Threes است که بعنوان «تجربه ای با سرعت بالا و عملکرد بسیارعالی همراه با گیم پلی سریعتر، ضربات محکمتر و عملکرد درجه یک» تعریف شده است. این ویژگی در بخش کو-آپ محلی یا آنلاین دربرابر دیگر گیمرها، قابل تجربه می‌باشد. همچنین یک مد عملیاتی وجود دارد که در آن طی گذراندن یک دوره، ویژگی هایی را قفل گشایی می‌نمایید. بعلاوه گیم پلی 3-on-3 نیز برای مد EA Sports Hockey League معرفی شده است. همچنین مد جدید Hockey Training Camp به شما کمک می‌کند تا عملکرد خود را بهبود بخشید.

قبل از عرضه بازی NHL 18، نسخه بتا برای آن عرضه خواهد شد که شامل مد های NHL Threes ، Hockey League و Online Versus می‌باشد. این نسخه بتا در تاریخ 25 جولای (3 مرداد) در دسترس قرار می‌گیرد اما علاقه مندان از هم اکنون می‌توانند در وبسایت رسمی EA Sports برای آن نام نویسی نمایند.

NHL 18 در تاریخ 15 سپتامبر 2017 (24 شهریور) برای PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد اگرچه اعضاء EA Access از روز 7 سپتامبر (16 شهریور) بر روی Xbox One تا 10 ساعت می‌توانند آن را تجربه کنند. کسانی که نسخه Young Star یا نسخه Young Stars Deluxe را پیش خرید کنند از تاریخ 12 سپتامبر (21 شهریور) دسترسی نامحدود به نسخه کامل بازی خواهند داشت.

nhl

nhl

nhl

nhl

nhl

nhl

nhl

nhl

nhl

م.حافظ | اخبار | 22/06/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.