نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 01 مهر 1396
ساعت 22:16

تمایل شینجی‌ میکامی به عرضه‌ی 2 The Evil Within برای Switch

0 از 5

کارگردان بازی The Evil Within علاقه‌مند است که دنباله‌ی قسمت اول این بازی برای کنسول Nintendo Switch نیز پورت شود

چند هفته‌ی دیگر بازی The Evil Within 2 بر روی پلتفرم‌های Playstation 4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. و اکنون تهیه کننده‌ی آن شینجی میکامی که کارگردانی نسخه‌ی اول را بر عهده داشت و همچنین سابقه‌ی کارگردانی سری رزیدنت اویل را در کارنامه دارد، اعلام کرده که تمایل دارد برای کنسول سوییچ نیز نسخه‌ای از شماره‌ی دوم این بازی عرضه شود.

میکامی در مصاحبه‌ای با گیم اسپات گفته است:

من فکر میکنم وجود یک نسخه‌ی سوییچ می‌تواند جذاب باشد. اگر امکانش وجود داشته باشد مایل به تجربه‌ی آن هستم.

البته این دقیقا به معنای تایید پورت شدن این بازی برای سوییچ نیست اما حداقل این امیدواری را ایجاد می‌کند که شخصیت برجسته‌ی این سری‌ (میکامی به عنوان تهیه‌کننده و ناظر بر روی قسمت دوم فعالیت دارد) دوست دارد که این اتفاق رخ دهد.

هرچند وی اظهارنظری عجیب و ناامیدکننده نیز داشت:

اول از همه باید برای خودم یک سوییچ بخرم. برای بازی کردن زلدا مجبور شدم آن را به همراه یک سوییچ از یکی از کارکنان قرض بگیرم.

The Evil Within 2 توسط Bethesda منتشر می‌شود که این کمپانی در حال حاضر مشغول پورت کردن بازیهای: Doom، Wolfenstien II: The New Clossus و The Elder Scrolls V: Skyrim برای کنسول ترکیبی نینتندو است. اخیرا تریلری از اجرای بازی Doom بر روی سوییچ بیرون آمد.

در بخشی دیگر از این مصاحبه میکامی گفت که طول دوره‌ی ساخت شماره‌ی دوم در مقایسه با بازی اول کوتاه‌تر بوده است. این امر در صنعت بازیهای رایانه‌ای غیر عادی نیست. وی در این باره گفت:

معمولا در یک سری ساخت بازی اول نسبت به بازیهای بعدی مدت زمان بیشتری به طول می‌انجامد.

همچنین میکامی دربار‌ه‌ی روند افزایشی در هزینه‌ی ساخت بازی‌های رایانه‌ای مخصوصا برای پروژه‌های بزرگ و اینکه آیا تمایل دارد که بازی‌های کوچکتر نیز بسازد چنین پاسخ داد:

در شرایط فعلی ساخت بازی‌ِ اوریجینال بسیار سخت است. بودجه‌ها بسیار عظیم‌اند و هزینه‌ها نسبت به قبل بیشتر شده‌اند. نمیدانم که آیا گفتن این حرف درست است یا خیر ولی من دوست دارم که در پروژه‌های کوچکتر نیز کار کنم. 

عنوان The Evil Within 2 در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.