نویسنده: م.حافظ چهارشنبه، 22 آذر 1396
ساعت 16:05

عنوان بازسازی شده Okami HD عرضه شد

0 از 5

عرضه نسخه HD بازی ماجراجوئی افسانه‌ای Okami برای کنسولهای نسل جاری

نسخه بازسازی شده و HD بازی Okami هم اکنون بر روی پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

عنوان Okami از نوع بازی های اکشن ماجراجوئی است که در ساخت و توسعه آن از برخی نشانه ها و ویژگی های بازی های سری The Legend of Zelda استفاده شده است. بازی Okami اساساً در سال 2006 برای PlayStation 2 عرضه شد و نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد. استودیوی Clover مسئولیت ساخت این عنوان را بر عهده داشته است. پس از آن نسخه های PS3 و Nintendo Wii این بازی نیز ارائه گردید.

گیمر در بازی Okami کنترل کاراکتر اصلی به نام Amaterasu را بر عهده دارد که برای مبارزه با اهریمن Orochi به سرزمین Nippon (واقع در ژاپن) برگشته است. کاراکتر Amaterasu در طی سفرهایش باید از قابلیت Celestial Brush خود برای مقابله با دشمنان و رفع موانع استفاده نماید. سبک گیم پلی بازی Okami ترکیبی از عناصر اکشن، پلتفرم و معمایی است.

یکی از ویژگی ها و جنبه های شگفت انگیز عنوان Okami HD ، سبک هنری آن است که از سبک جوهر Sumi-e ink استفاده کرده است. این ویژگی در نسخه HD این بازی با رزولوشن بالایی بازسازی شده است و همچنین به گیمرها امکان تجربه این بازی را در صفحه پهن تر از حد استاندارد و یا نسبت 4:3 می‌دهد. نسخه Okami HD دیروز مورخ 12 دسامبر 2017 (برابر با 21 آذر 1396) عرضه شد.

م.حافظ | اخبار | 13/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.