اسلجهمر قصد دارد تغییراتی بر روی کلاسهای سربازان بازی Call of Duty: WW2 که Divisions نام دارد اعمال کند
استودیوی Sledgehammer Games اصلاحاتی را در بخش Divisions، در بازی Call of Duty: WW2 اعمال خواهد کرد. انتظار میرود که آپدیت مربوط به این تغییرات هفته آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد.
از هفته آینده تغییرات وسیعی بر روی بخش Divisions و سایر قسمتهای پایهی عنوان Call of Duty: WW2 اعمال خواهد شد. هدف از این تغییرات افزایش دامنه شخصیسازی و بهبود کیفیت بخش چندنفره برای کاربران است.
یکی از بزرگترین تغییرات بخش مهارتها (Skills) را تحت تاثیر قرار خواهد داد. آیتمهایی همچون صداخفهکن برای اسلحههای SMG، گلولههای آتشافروز برای شاتگانها، سرنیزه برای سلاحهای دسته Rifle و چاقوی مخصوص سلاحهای کمری دیگر اختصاصی نیستند و به منوی Loadout بازی برای تمام کلاسها و سلاحها افزوده خواهند شد.
قابلیت Sharpshooter برای سلاحهای تکتیرانداز (Sniper) و پایه برای سلاحهای تیربار (LMG) نیز برای تمام سلاحهای این دو دسته از جنگافزار در دسترس قرار خواهند گرفت.
سرپرست طراحان بخش چندنفره بازی، گرگ ریسدورف (Greg Reisdorf) گفته است:
خارج کردن این دسته از تجهیزات از انحصار یک Division خاص و ارائهی آنها به تمام کلاسها این امکان را به ما میدهد که نحوهی بازی هر دویژن را بوسیله یک قابلیت چهارم تقویت کنیم. این تغییرات موجب بالانس شدن کلاسهایی همانند Armored و Expeditionay خواهند شد که محبوبیت کمتری در میان کاربران داشتند.
مهارتهای Basic Training و مخصوصا قابلیت Primed نیز دچار تغییراتی خواهد شد مخصوصا پس از آنکه استودیو احساس کرد این مهارتها کارایی خود را از دست دادهاند. ریسدورف در این باره گفت:
حتی پس از آنکه Prime را تضعیف کردیم، تجهیزات اضافی که این قابلیت در اختیار کاربران قرار میداد، جذابیت بیشتری نسبت به دیگر قابلیتهای Basic Trainings داشتند.
برای رهایی از وابستگی به Primed اسلجهمر به کلی این قابلیت را حذف کرد. تجهیزات اضافی که با استفاده از آن در اختیار کاربر قرار میگرفت نیز حذف خواهد شد.
اسلجهمر متوجه شده است که لانچرها و تجهیزات تاکتیکی کاربرد کمی داشتند وتصمیم گرفت که قابلیت Bang را از بازی حذف کند. به دنبال آن قابلیت Launch نیز دستخوش تغییراتی شد. این اصلاحات به بازیکنان اجازه میدهند که هم تجهیزات تاکتیکی و هم انواع جنگافزار را در Loadout خود بکار ببرند و لانچرها هم به عنوان سلاح ثانویه مورد استفاده قرار میگیرند.
یکی دیگر از تغییرات کلیدی بخش Divisions در Call of Duty: WW2 شامل تحرک کاراکترها خواهد شد. از میان گزینههای مختلفی که برای دویدن در زمان ساخت بازی ارائه شد، «دویدن برای زمان محدود» توسط سازندگان انتخاب شد زیرا این ویژگی شباهت زیادی به ریشههای یک بازی Call of Duty داشت.
دویدن برای زمان محدود مزیت بزرگی را در گیمپلی ارائه نمیکرد، اکنون و پس از اعمال تغییرات بازیکنان قادرند بدون هیچگونه محدودیت زمانی در محیط بازی بدوند.
این آپدیت همزمان با عرضه بسته الحاقی War Machine، همین امروز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
نظرات (3)