نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 30 ارديبهشت 1397
ساعت 07:30

بازی No Man's Sky به ایکس باکس وان راه پیدا می کند

0 از 5

بازی No Man's Sky همراه با یک بروزرسانی بزرگ، مرداد ماه به Xbox One خواهد آمد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی Hello Games اعلام کرده که بازی اکتشاف فضایی و جاه‌طلبانه No Man's Sky، قرار است در ۲۴ جولای (۲ مرداد) در آمریکا و ۲۷ جولای (۵ مرداد) در اروپا، برای پلتفرم نسل هشتمی مایکروسافت نیز منتشر شود. گفتنی است که این نسخه، قرار است همراه با تمامی آپدیت‌ها و همچنین اضافه شدن آپدیت Next باشد که اخیرا معرفی شد، و قرار است حالت چند نفره بازی را بروزرسانی و تکمیل کند. همچنین آپدیت ذکر شده در همان روز، به شکل رایگان برای بازیکنان در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و PC نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

در این بین هلو گیمز اعلام کرده که ورژن ایکس‌باکس وان بازی، علاوه بر اینکه شامل همه بروزرسانی‌ها و ویژگی‌های آپدیت Next خواهد بود، از سه بسته گسترش‌دهنده نیز به نام‌های Foundation، Pathfinder و Atlas Rises و همین طور تعدادی پچ کوچک نیز برخوردار است.

لازم به ذکر است که بخش چند نفره بازی No Man’s Sky، تجربه‌ای کاملا جدید، لذت‌بخش و متفاوت را ارائه می‌دهد. به گفته شان مورای، وجود یک بخش کامل چند نفره چیزی بوده که تیم توسعه از ابتدا نیز به دنبالش بود، و آن‌ها خوشحالند که بالاخره این امکان با آپدیت بعدی محقق می‌شود. او در این زمینه گفته است:

این واقعا هیجان‌انگیز است که حداکثر توانایی‌های بازی در بخش چندنفره را شاهد بود و اینکه بازیکنان زیادی بتوانند یکدیگر را در بازی ببینند. این بزرگ‌ترین آپدیت ما خواهد بود و حالا این امکان، مصادف با وارد شدن بازیکنان ایکس‌باکس به سفر ما نیز خواهد بود.

بازی No Man's Sky اولین بار در ۹ آگوست ۲۰۱۶ (۱۹ مرداد ۹۵) برای PS4 و سه روز بعد نیز برای پلتفرم PC عرضه شد. این بازی در مجموع نتوانست نظر مثبت همه منتقدان را، با توجه به قول‌ها و وعده‌هایی که مورای و تیم او در طول سال‌های قبل داده بودند برآورده کند. این بازی در نقد و بررسی بازی‌مگ نیز امتیاز ضعیف ۵٫۳ از ۱۰ را دریافت کرد و به خاطر عدم دیده شدن تنوع معنی‌دار در روند بازی، سیستم ضعیف مدیریت منابع و گیم‌پلی تکراری مورد نقد منفی واقع شد.

در این زمینه، شوهی یوشیدا رئیس استودیوهای جهانی سونی نیز اعلام کرده بود که با وجود نقدهای عمدتا منفی به بازی، او عمیقا به خاطر نتیجه کار راضی و خوشحال است. همچنین فیل اسپنسر از مایکروسافت نیز در همان زمان علیرغم نقدهای منفی به بازی، از تیم سازنده آن تمجید کرده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.