نویسنده: قاسم ممتاز سه شنبه، 06 آبان 1393
ساعت 17:28

هدف سازندگان بازی Blood Borne اجرای بازی با 30 فریم بر ثانیه است

0 از 5

این روز ها یکی از مباحث داغ درباره ی بازی های جدید و عناوین بزرگی که قرار است عرضه شوند فریم ریت بازیست . بالطبع همانطور که میدانید هر چقدر فریم ریت بازی بالاتر باشد گرافیک بازی منسجم تر و جذاب تر به نظر خواهد آمد و شاهد پائین آمدن سرعت بازی در مواردی خاص از قبیل درگیری های پر تعداد نخواهیم بود اما این فریم ریت میتواند برای سبک های مختلف بازی استاندارد منحصر به خود را داشته باشد .

به عبارت دیگر درحالی که ایده آل ترین فریم ریت برای بازی های سبک شوتر اول شخص یا مبارزاتی 60fps است ، اما به عنوان مثال بازی های سبک استراتژیک برای عالی بودن به 60fps اجرا شدن نیازی ندارند . یکی از بزرگترین عناوینی که قرار است به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی عرضه شود عنوان BloodBorne است . عنوانی که به قول یکی از دوستان Miyazaki بزرگ خالق آن است ( البته شخصا امیدوارم همانند نسخه های بازی DarkSouls سخت نباشد ) . در آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با این بازی توسط تیم توسعه ی آن اعلام شده است که این بازی قرار است با 30fps ساخته شود . در طی مصاحبه ای که تهیه کننده ی بازی Masaaki Yamagiwa با Playstation Lifestyle داشته است اینطور در رابطه با این موضوع اظهار نظر کرده است :


" ما تا به حال اعلامیه ی رسمی در این باره منتشر نکرده ایم اما تیم توسعه قصد دارد 30FPS را به عنوان هدف از فریم ریت بازی در نظر بگیرد . دلیل آنها این است که این فریم ریت مناسب ترین گزینه برای بازی های اکشن می باشد "

همچنین در ادامه ی سخنانشان اشاره کرده اند که :


"هدف ما از فریم ریت بازی از ابتدا هم 60fps نبوده است چرا که گیم ما یک شوتر اول شخص نیست ، یک بازی اکشن است "

بازی BloodBorne قرار است فبریه ی 2015 ( اسفند 1393 ) برای PS4 عرضه شود.

برچسب‌ها
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    "هدف ما از فریم ریت بازی از ابتدا هم 60fps نبوده است چرا که گیم ما یک شوتر اول شخص نیست ، یک بازی اکشن است "

    یعنی تا به حال این مقدار قانع نشده بودم :confused:

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.