نویسنده: علیرضا رسولیان چهارشنبه، 24 آبان 1402 - 12:45
5 از 5

بازی Dragon Age: Dreadwolf احتمالاً در سال ۲۰۲۴ منتشر می‌شود

در جدیدترین شایعات بازی در بازی‌مگ؛ شواهد تازه به انتشار بازی نقش‌آفرینی Dragon Age: Dreadwolf در سال ۲۰۲۴ میلادی اشاره کرده‌اند و به نظر باید منتظر عرضه‌ی این بازی در تابستان سال آینده باشیم.

بیش از ۵ سال از زمانی که استودیوی بایوور (BioWare) به صورت رسمی اعلام کرد که در حال ساخت بازی Dragon Age بعدی است، می‌گذرد. از آن موقع تا به حال نیز خارج از خبرهای بسیار ریز و جزئی، اطلاعات جدیدی در مورد این دنباله‌ی موردانتظار به‌دست نیاوردیم و بایوور جزئیات خاصی درباره‌ی بازی Dragon Age: Dreadwolf با طرفداران خود به اشتراک نگذاشت. با این حال، گمانه‌زنی‌های پیرامون این بازی به سال ۲۰۲۴ به عنوان سالی که سرانجام این نقش‌آفرینی فانتزی در آن عرضه خواهد شد، اشاره داشته‌اند. به‌تازگی اما پیشرفت دیگری در این زمینه حاصل شد و احتمال عرضه‌ی بازی Dragon Age: Dreadwolf در سال ۲۰۲۴ بالاتر از قبل رفت.

همان‌طور که کاربر «bogorad222» در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) گزارش داده است، در پروفایل لینکدین (LinkedIn) کوین اسکات، هنرمند سینماتیک ارشد در کمپانی الکترونیک آرتز، مشاهده شده که EA سال ۲۰۲۴ را برای تاریخ انتشار بازی Dragon Age: Dreadwolf در نظر گرفته است. بعد از این توییت اما کوین اسکات پروفایل خود در لینکدین را به‌روزرسانی نمود و هرگونه اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی این عنوان نقش‌آفرینی را کاملاً حذف کرد.

نه EA و نه بایوور، هنوز به طور رسمی درباره‌ی تاریخ انتشار بازی Dragon Age: Dreadwolf حرفی نزده‌اند. با این حال، کمپانی EA پیش از این اعلام کرده بود که عرضه‌ی این بازی در تاریخی پس از پایان سال مالی جاری، که تا ۳۱ مارچ سال ۲۰۲۴ میلادی (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) ادامه دارد، اتفاق خواهد افتاد. گزارشاتی که اوایل امسال منتشر شده بودند نیز به تابستان سال ۲۰۲۴ به عنوان زودترین تاریخی که می‌توان شاهد عرضه‌ی بازی Dragon Age: Dreadwolf بود اشاره داشتند. طبق این گزارشات، احتمال به تعویق افتادن تاریخ انتشار این بازی تا اواخر سال ۲۰۲۴ و آخرین ماه‌های آن نیز وجود دارد.

در ماه ژوئن سال جاری میلادی بود که بایوور به‌روزرسانی جدیدی در مورد دوران توسعه‌ی بازی موردانتظار Dragon Age: Dreadwolf ارائه کرد و خبر داد که تیم بایوور در حال حاضر به «بهبود و تنظیم» این بازی فانتزی ادامه می‌دهد و جزئیات بیشتری را در مورد بازی Dragon Age: Dreadwolf «به‌زودی» به اشتراک خواهد گذاشت. از این رو، می‌توان امیدوار بود که حدود یک ماه دیگر تریلر رسمی‌ای از بازی نقش‌آفرینی جدید استودیوی بایوور در مراسم The Game Awards ۲۰۲۳ منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.