نویسنده: علیرضا رسولیان شنبه، 07 بهمن 1402 - 15:30
0 از 5

ظاهراً تاریخ عرضه ریمیک Prince of Persia Sands of Time نزدیک است

در جدیدترین گمانه‌زنی‌ها در بازی‌مگ؛ به نظر می‌رسد که ریمیک موردانتظار بازی Prince of Persia Sands Of Time زودتر از آن‌چه که پیش از این انتظار می‌رفت، عرضه خواهد شد.

کاربران انجمن‌های ResetERA اخیراً مشاهده کرده‌اند که لیست تروفی‌های ریمیک Prince of Persia Sands of Time بار دیگر در شبکه‌ی پلی استیشن پدیدار شده است. چنین اتفاقی، احتمال رونمایی جدید از این ریمیک و تاریخ انتشار آن در آینده‌ی نزدیک را بیش از پیش بالا می‌برد. اگرچه لیست تروفی‌های این بازی قبلاً نیز به PSN اضافه شده بود، اما ظاهراً این پایگاه داده به‌تازگی به‌روزرسانی شده است و سایت PSNProfiles خبر از رشد آمار کسب تروفی پلاتینیوم بازی به ۵۰ درصد می‌دهد. با این حال، درصد کسب این تروفی مجدداً به ۰ بازگشته است.

ریمیک Prince of Persia Sands of Time طبق برنامه‌های اولیه‌ی یوبی‌سافت قرار بود در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شود اما مشکلاتی که در دوران توسعه‌ی این عنوان پیش آمد، باعث شد تا این کمپانی فرانسوی انتشار بازی را چندین بار به تعویق بیندازد و در نهایت تصمیم به ریبوت کلی پروژه بگیرد. این ریمیک از آن زمان تاکنون توسط استودیوی یوبی‌سافت مونترآل (Ubisoft Montreal)، سازندگان بازی اصلی، در دست ساخت قرار داشته است. بعد از پیشرفت قابل توجه‌ی این عنوان و رسیدن به مرحله‌ی جدیدی از توسعه در ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی، ظاهراً روند ساخت این ریمیک موردانتظار به‌خوبی طی می‌شود.

سری Prince of Persia اخیراً با بازی The Lost Crown موفق شد تا بازگشت شکوهمندانه‌ای را رقم بزند و با اقبال منتقدان و طرفداران مواجه شود. این بازی که در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس قرار دارد، در تمامی کنسول‌ها با نرخ فریم و رزولوشن بسیار خوبی اجرا می‌شود. برای اطلاع از حداقل سیستم مورد نیاز بازی Prince of Persia: The Lost Crown و سیستم پیشنهادی جدیدترین عنوان یوبی‌سافت نیز به این‌جا مراجعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.