نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 09 ارديبهشت 1397 - 09:00
5 از 5

احتمالا در Call of Duty: Black Ops 4 سیستم Pick 10 باز خواهد گشت

پست جدید ترای‌آرک، گمانه‌زنی‌ها درباره برگشتن سیستم Pick 10 به بازی بلک آپس 4 را قوت بخشیده است.

شایعات و گزارش‌های مختلفی حول Call of Duty: Black Ops 4 وجود دارد و به نظر می‌رسد این رویه، تا زمان معرفی رسمی بازی در ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) همچنان برقرار باشد. با این وجود، اخیرا یک توییت در حساب رسمی استودیو سازنده بازی یعنی Treyarch منتشر شده، که شاید اولین جزئیات واقعی پیرامون حالت چندنفره بازی را فاش می‌کند؛ که این هم درباره بازگشت سیستم Pick 10 است.

در جدیدترین اخبار و شایعات بازی در بازی‌مگ؛ گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت سیستم Pick 10 در بازی Call of Duty: Black Ops 4 از وقتی شروع شد، که Treyarch یک توییت عجیب همراه با یک تصویر ارسال کرد، که به نظر به سیستم Pick 10 اشاره می‌کرد؛ اینکه احتمالا این حالت در بازی جدید به چه شکل است. این عکس ظاهرا ابتدا همراه با متنی بود که اشاره می‌کرد ترای‌آرک، قصد دارد اطلاعات بیشتری درباره سیستم Pick 10 در روز معرفی رسمی بازی به اشتراک بگذارد.

شما در ادامه می‌توانید متن توییت و تصویر را مشاهده کنید:

ما به این پست طرفداران امتیاز 10/10 را می‌دهیم.

بیش از این نمی‌توانیم تا ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) و صحبت کردن درباره BlackOps4 صبر کنیم.

treyarch tweet pick 10

برای کسانی که با این سیستم آشنا نیستند، Pick 10 سیستمی بود که به بازیکن، بیشترین آزادی عمل را برای چینش و سفارشی‌سازی loadout آن‌ها می‌داد. در این سیستم بازیکنان ۱۰ امتیاز داشتند که هر آیتم از قبیل سلاح، ملحقات و ... تنها یک امتیاز هزینه داشت. از این طریق، بازیکن این امکان را داشت تا با تجهیز منحصربه‌فردترین loadout، و سلاح‌ها و Perkهای اضافه به تجربه بازی بپردازد. این سیستم اولین بار در Call of Duty: Black Ops 2 معرفی شد ولی در بازی اخیر Call of Duty: WW2 کنار گذاشته شده بود.

اگر طبق گمانه‌زنی‌ها سیستم Pick 10 در بلک آپس 4 برگردد، می‌تواند نشانگر این نکته نیز باشد که حالت چند نفره این بازی، مشابه همان بازی‌های قبلی سری بلک آپس باشد. هرچند گزارش‌های اخیر، به این نکته اشاره داشت که حالت چندنفره بلک آپس 4 تغییرات متعددی شاهد بوده و برخی صحبت از اجرای فرمول‌هایی در این ماد کرده‌اند، که باعث مشابهت بازی به Overwatch شده است. همچنان، این موضوع که بلک آپس 4 هم شامل بخش چندنفره مشابه با Overwatch باشد و هم با سیستم Pick 10 ترکیب شده باشد نیز مطرح است و همچنان هر دو گزارش می‌توانند درست باشند.

با توجه به اعلام قبلی و معرفی بازی در روز ۷ می، ترای‌آرک به احتمال فراوان درباره حالت چند نفره Black Ops 4 نیز شفاف‌سازی خواهد کرد. با توجه به گمانه‌زنی‌ها درباره تصویر مرموز توییت شده، بازگشت سیستم Pick 10 می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران باشد. همچنین دو گزارش دیگر درباره بخش چندنفره، یعنی مشابهت‌ها به Overwatch، امکان دیوارنوردی و همچنین وجود یک حالت بتل رویال در بازی، از دیگر شایعات مهمی بودند که صحت آن‌ها تا زمان معرفی رسمی بازی پوشیده خواهد ماند.

بازی «کال آو دیوتی: بلک آپس 4» قرار است به شکل رسمی در ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.