نویسنده: میلاد شجری جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 09:14

بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe معرفی شد [TGA 2018]

0 از 5

استودیو‌های گالاکتیک کافه و کروز کروز کروز از بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی رونمایی کردند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان مراسم The Game Awards 2018 از بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe رونمایی شد. در این میان تریلری نیز به نمایش گذاشته شد که پر از شوخی‌های خنده‌داری است که بازی برای آن‌ها شناخته می‌شود. این تریلر اشاره جالبی به موفقیت‌های بازی و عدم وجود نسخه کنسول‌ آن می‌کند؛ به دنبال همین امر، استودیو‌های گالاکتیک کافه (Galactic Cafe) و کروز کروز کروز (Crows Crows Crows) تصمیم به اصلاح این وضعیت می‌گیرند. بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe دارای پایان‌بندی‌های جدید و متفاوت در کنار انتخاب‌ها‌ی جدید خواهد بود و برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی The Stanley Parable محصولی از سوی استودیو Galactic Cafe است که ابتدا در سال ۲۰۱۳ میلادی در دسترس قرار گرفت. این عنوان را در واقع می‌توان یک شبیه‌ساز راه رفتن تلقی کرد که در آن، شما با انتخاب‌هایی که در مسیر خود می‌کنید، به یکی از پایان‌بندی‌های بی‌شمار بازی دست پیدا می‌کنید.

بازی The Stanley Parable: Ultra Deluxe در سال ۲۰۱۹ میلادی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.