نویسنده: م.حافظ سه شنبه، 07 آذر 1396
ساعت 18:04

تریلر نمایش جزئیات آپدیت های بازی Sudden Strike 4

0 از 5

منتظر آپدیت‌های بیشتر بازی Sudden Strike 4 باشید

بازی Sudden Strike 4 تابستان امسال برای PlayStation 4, Microsoft Windows عرضه شد. از آن زمان تاکنون استودیوی Kite Games وکمپانی Kalypso Media با عرضه آپدیت های متفاوت و DLC از این بازی حمایت کرده اند. هم اکنون تریلر جدیدی منتشر شده که جزئیات مربوط به DLC های قبلی و همچنین آینده این بازی را نمایش می‌دهد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

این تریلر با نمایش جزئیات آپدیت های قبلی بازی Sudden Strike 4 آغاز می‌شود. تاکنون بهبودهای بسیاری در این بازی صورت گرفته و نقشه های چندنفره جدید و مد چندنفره کلاسیک برای آن ارائه شده است. همچنین نقشه های چندنفره بزرگتر اضافه شده و Road to Dunkirk DLC نیز عرضه شده است.

پس از نمایش محتویات جدید اضافه شده به بازی Sudden Strike 4 طی ماه های گذشته، این تریلر به نمایش آنچه که قرار است در آینده به بازی افزوده گردد می‌پردازد که از جمله می‌توان به یک مد کلاسیک برای Skirmish، افزودن ویژگی های چرخش و بزرگ نمایی دوربین، تنظیم فرمانده، فرمانده های جدید، بهبود هوش مصنوعی و یک سری عملیات جدید اشاره نمود. در پایان متن می‌توانید تریلر ارائه شده را مشاهده کنید.

بازی Sudden Strike 4 در ژانر تاکتیکی real-time ساخته شده و داستان آن مربوط به جنگ جهانی دوم است. بخش تک نفره آن شامل 3 رشته عملیات با بیش از 20 مأموریت است.

م.حافظ | تریلر | 28/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.