نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 07 دی 1396
ساعت 08:05

ویدئوی گیم پلی جدید بازی Dead Dozen

0 از 5

مشاهده کنید بخشی از گیم پلی بازی Dead Dozen

استودیوی Fntastic ویدئوی گیم پلی جدیدی از بازی Dead Dozen خود منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

عنوان Dead Dozen از نوع بازی‌های شوتر اول شخص چندنفره آمیخته با عناصر ترسناک و تلاش برای بقا است. گیمرها در این بازی به دو گروه تقسیم می‌شوند. یک گروه شامل بازماندگان و یک گروه تک نفره شامل کاراکتری به نام Ghoul Leader. هدف کاراکتر Ghoul Leader کشتن و آلوده کردن بقیه گیمرها است. بازماندگان در صورت کشتن دشمن و جان سالم به در بردن پیروز میدان خواهند بود.

در ویدئوی گیم پلی جدیدی که منتشر شده می‌توان بخشی از گیم پلی مربوط به هر دو گروه را مشاهده کرد. کاراکتر Ghoul Leader می‌تواند جریان رقابت را تغییر داده و بازماندگان را آلوده کرده و با این کار، آنها را به گروه خود ملحق کند. بازماندگان باید با یافتن سلاح و سنگر با دشمنان هیولایی مبارزه کرده و بر آنها چیره شوند.

هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بازی Dead Dozen اعلام نشده است اما علاقه مندان از هم اکنون می‌توانند نسخه First Infected Edition و نسخه Limited Supreme Edition را پیش خرید کنند. هر دو نسخه مذکور امکان دسترسی به آلفا، بتا و تاریخ عرضه، همچنین یک سری اسکین‌های انحصاری را فراهم می‌کند. نسخه Limited Supreme Edition شامل یک رتبه بندی Premium Forum برای گیمر، نام مستعار برای شما در یکی از لوکیشن‌های بازی، یک والپیپر دیجیتال و دعوت به گروه Discord سازندگان است.

دسترسی آلفا برای بازی Dead Dozen در تاریخ 18 ژانویه 2018 (برابر با 28 دی 1396) برای PC امکان پذیر خواهد بود. تاکنون بازی DEAD DOZEN فقط برای Microsoft Windows معرفی شده است.

م.حافظ | تریلر | 28/12/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.