نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 14 دی 1394
ساعت 12:29

راهنما و لیست تروفی بازی Until Dawn

4.42 از 5

راهنمای گرفتن تمامی تروفی های بازی Until Dawn

با اولین مطلب راهنمای دریافت Trophy بازی ها در خدمت شما عزیزان هستیم .

برای اولین تجربه بازی Until Dawn در نظر گرفته شده که علاوه بر انحصاری بودن برای کنسول Ps4 عنوان نسبتا راحتی برای دریافت تمامی تروفی ها یا به عبارت دیگه گرفتن تروفی پلاتینیوم به حساب میاد .

عنوان :Until Dawn

درجه ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium : نه چندان سخت until dawn cover

تعداد کل Trophy ها : 19 عدد

تروفی های آنلاین : ندارد

تروفی های مشکل ساز : ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم : 2 مرتبه

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy  ها : بین 20 تا 25 ساعت

هشدار مشخص شدن قسمت های حیاتی داستان : خدمت دوستانی که هنوز بازی رو انجام ندادن باید عرض کنم که این آموزش باعث میشه بخش های بسیار مهم از داستان بازی مشخص بشه . پس بهتر اینه که قبل از استفاده از آموزش یکبار بازی رو تمام کرده باشید.

چند نکته از ali_jp_n عزیز که مطمئنا برای سایر دوستان هم مفید خواهد بود :

" بهترین راه برای پلات کردن این بازی اینه که برای بار اول تمام شخصیت ها رو زنده نگه دارین وگرنه عملا قابلیت انتخاب مرحله که بعد از تموم کردن بازی بهتون داده می شه بی خاصیت میشه و مجبور می شین واسه بدست آوردن هر Ending بازی رو از اول بازی کنین و زمان زیادی رو تلف کنین! بنابراین پیشنهاد می شه واسه بار اول روی زنده نگه داشتن شخصیت ها و جمع آوری همه آیتم ها تمرکز کنین. همچنین اینکه شخصیت ها رو الکی به کشتن ندین! پیشنهاد می شه کشتن شخصیت ها رو بذارین واسه آخر، زمانی که می خواین تروفی This Is The End بگیرین. شما با کشتن همه شخصیت ها در زمان مناسبی که توی گاید بهش اشاره میشه با یک تیر دو نشون می زنین و کلی توی زمان صرف جویی می کنین. در کل اگه بازی رو به ترتیب گفته شده تموم کنین پلات کردن بازی 10-15 ساعت بیشتر طول نمی کشه. "

نکته دیگه درباره تروفی های The Exorcism of Emily و Let em In هست که اگه شما منور انداز رو به مت ندین و برای خودتون برش دارین و همچنین زمان فرار امیلی از دست وندیگو انتخاب های درست انجام بدین، امیلی زخمی نمی شه و سکانس های مربوط به این دو تروفی پخش نمی شه کلا و شما شانس به دست آوردن اونا رو از دست می دین!


 

A Symphony of Horror trophiesتروفی پلاتینیوم آنتیل دان

دوستان تروفی باز با این تروفی آشنائی کامل دارن . همه ی تروفی های طلا ، نقره و برنز بازی رو بگیرید تا این تروفی آزاد بشه

 


 

تروفی برنز

Fatal Grudge

Chris Chose to Shoot Ashley

تقریبا قسمت های پایانی Episode 6 بازی وارد زیرزمین میشید و برای پیدا کردن Sam دنبال سرنخ میگردید که متاسفانه گیر میفتید و از هوش میرید . بعد از اینکه به هوش میاید به 2 تا صندلی بسته شدین و باید با تفنگی که در اختیار دارید یا خودتون رو بکشید یا اشلی رو یا کاری نکنید . برای اینکه تروفی رو بگیرید تفنگ رو به سمت اشلی بگیرید و ماشه رو بکشید.


 

تروفی برنز

The Exorcism of Emily

Mike Shoot Emily

این تروفی رو اپیزود 8 بازی خواهید گرفت . بعد از اینکه Emily از دست Wendigo فرار میکنه و البته وندیگو یک زخم هم روی شونه ی اون میزاره به کلبه ی خانواده ی واشنگتن بر میگردین . اینجا یک مذاکره ی نسبتا طولانی رو خواهید دید تا جائی که اشلی متوجه میشه امیلی از وندیگو زخم خورده و به این نتیجه میرسن که زخم خوردن از وندیگو یعنی تبدیل شدن به یکی از اونا و به همین خاطر تصمیم میگیرین امیلی رو از مخفیگاه بیرون کنن اما طبیعتا امیلی مقاومت میکنه و بیرون نمیره تا اینکه مایک با تفنگ امیلی رو تهدید میکنه . اگر به امیلی شلیک کنید تروفی رو خواهید گرفت .


 

تروفی برنز

Ashley Snaps

Ashley snapped and let chris die

داخل بعضی از راهنما ها نوشته شده که گرفتن این تروفی کار سختیه و ممکنه تبدیل به باگ بشه و نتونید تروفی رو بگیرید و عده ی دیگه ای از دوستان هم گفتن که از طریق Episode Select نمیشه این تروفی رو گرفت و باید بازی رو مجدد از ابتدا بازی کنید . به هر حال مهمترین عامل برای گرفتن این تروفی این هست که هر جائی با کریس امکانش رو داشتید قصد جون اشلی رو بکنید . یعنی هر جا بهتون حق انتخاب داده شد اشلی رو قربانی کنید . کلا 2 جا باید بین اشلی و شخص دیگه ای انتخاب کنید . اولین جا زمانی هست که باید بین جاش و اشلی یک نفر رو انتخاب کنید که بی ارتباط به انتخاب شما کلا جاش نصف میشه و یک جای دیگه باید بین کریس و اشلی یک نفر رو انتخاب کنید تا در نهایت تروفی رو بدست بیارید . پس برای اینکه بدون مشکل تروفی رو بگیرید باید از چپتر 4 شروع کنید و بهتر هست که تا چپتر 8 در یک دور گیم پلی بازی کنید تا حتما تروفی رو بگیرید . داخل چپتر 4 زمانی که باید بین جاش و اشلی یک نفر رو انتخاب کنید ، جاش رو انتخاب کنید . بعد بازی رو ادامه بدید تا چپتر 6 . اینجا هم باید بین کریس و اشلی به یک نفر شلیک کنید . اینبار هم به اشلی شلیک کنید . اشلی از هر دوی این موقعیت ها جون سالم بدر میبره اما زمانی که Chris به همراه مردی که تفنگ آتش زن همراهش داره برای نجات جاش میره ، زمانی که از دست Wendigo داره فرار میکنه و به کلبه میرسه اشلی در رو باز نمیکنه و کریس کشته میشه و شما هم به Trophy تون میرسین .


 

تروفی برنز

 You let The Wrong One In

Ashley or Chris opened the trap door and let the monster in

این تروفی رو داخل چپتر 9 میتونین بگیرین . برای گرفتن این تروفی بعد از شروع چپتر 9 قسمت مربوط به Mike رو تمام کنید تا نوبت به باقی اعضای گروه برسه.

وقتی دارین داخل تونل ها حرکت میکنین بسته به انتخابی که ابتدای تونل دارین کریس یا اشلی به یک 2 راهی میرسن که از انتهای یکی از مسیر ها صدای ناله و فریاد بگوش میرسه . اینجاست که 2 تا انتخاب به شما داده میشه . باید گزینه ی Investigate the noise رو انتخاب کنید و دنبال صدا برید . در امتداد مسیر به یک دریچه ی چوبی برخورد میکنید که موجودی سعی داره اون رو باز کنه . این متاسفانه تله است اما برای گرفتن تروفی باید دریچه رو باز کنید . کسی که دریچه رو باز میکنه کشته میشه و شما تروفی رو دریافت میکنید .


 

تروفی برنز

 Let eM In

Mike allowed Emily to stay in the basement

تروفی Exorcixm of Emily رو کمی بالاتر توضیح دادیم . اگر در اون موقعیت به Emily شلیک نکنین و بزارید زنده بمونه این تروفی رو دریافت خواهید کرد .


 

تروفی برنز

Instant Inferno

Sam immediately flicked the switch to set the lodge ablaze

آخرین چپتر بازی زمانی که Sam داخل کلبه با تعداد زیادی Wendigo محاصره شده . باید صبر کنید تا Mike حباب مربوط به لامپ رو بشکنه . بعد از اون بهتون انتخاب داده میشه که Save Mike یا Run to the switch که شما باید Run to the switch رو انتخاب کنید . 


تروفی گلد

 The Tale Of The Two Sisters

The group found all the clues from the Twins Clueline

یکی از تروفی های نسبتا وقت گیر بازی دقیقا همین تروفی هست که باید آیتم های موجود داخل بازی رو پیدا کنید . بطور کلی داخل بازی 4 نوع مختلف آیتم وجود داره که روی هم رفته 107 عدد هستن . 20 عدد از این آیتم ها مربوط به خواهران دو قلو هست که برای گرفتن این تروفی باید همه ی اونها رو پیدا کنید . نکته ی مهم اینکه اگر یک بار بازی رو تمام کردید میتونید با استفاده از قابلیت انتخاب چپتر ها به هر چپتری که مد نظرتون هست برید و آیتم هائی رو که فراموش کردین جمع آوری کنین . فقط برای ذخیره شدن آیتم باید چپتر رو تمام کنید . توجه داشته باشین که شروع مجدد بازی باعث پاک شدن آیتم هائی که بدست آوردید میشه و باید مجدد از ابتدا تمام آیتم ها رو دریافت کنید پس تا زمانی که مجبو نشدین بجای شروع مجد از قسمت انتخاب اپیزود استفاده کنید . با توجه به اینکه چند تروفی مختلف به پیدا کردن آیتم های بازی مربوط میشه در ادامه بطور کلی محل تمامی آیتم های بازی رو درقالب ویدئو برای شما قرار خواهیم داد.


 

تروفی گلد

 The Fateful Descent

The Group found all the clues from the 1952 Clueline

همونطور که برای تروفی The Tale of The Two Sisters هم عرض کردم 4 عدد از Trophy های بازی به پیدا کردن آیتم اختصاص داده شده . تروفی قبلی مربوط به پیدا کردن آیتم های مربوط به خواهران دوقلوی خانواده ی واشگتن بود و این تروفی مربوط به پیدا کردن سرنخ های موجود در بازی هست . برای تروفی های پیدا کردن آیتم 10 عدد ویدئو موجود هست که میتونید در انتهای مطلب اونها رو دریافت و مشاهده کنید.


 

تروفی گلد

 You Opened Their Eyes

The group found all the clues from the Mystery Man Clueline

سومین تروفی مربوط به پیدا کردن آیتم های بازی که میتونید با تماشای ویدئو های پایان این مطلب اونها رو دریافت کنید . نکته ای که برای این تروفی باید به اون اشاره کنید پیدا کردن Clue های شماره ی 30 و 31 از مجموعه آیتم های Mystery Man Clueline هست . این 2 آیتم مربوط به DLC بازی هست که در اختیار افرادی که بازی رو بصورت PreOrder تهیه کردن قرار داده شده و بخشی از داستان رو که به " مردی که تفنگ آتش زنه به همراه داشت " مربوط میشه روایت میکنه . برای دریافت این تروفی نیازی نیست موارد 30 و 31 رو پیدا کنید .


 

تروفی گلد

  Four Doughters Of Darkness

All of the girls survived until dawn

 همونطور که از اسم این Trophy هم احتمالا متوجه شدید باید 4 شخصیت دختر در انتهای بازی زنده بمونن . شخصیت های دختر بازی عبارتند از : Sam , Ashley , Jessica , Emily . تروفی دیگه ای بنام They All Live هست که داخل اون توضیح داده میشه چطور باید تمام شخصیت های بازی از جمله دخترها رو زنده نگه دارید .


 

تروفی گلد

They All Live

All eight friends survived until dawn

یکی از تروفی های بازی که ممکنه براتون دردسر ساز بشه این تروفی هست . کشته شدن هر کدوم از شخصیت های بازی به عوامل مختلفی بستگی داره و یکی از بدترین حالت ها این هست که آخرین اپیزود بازی Sam بدست Wendigo کشته بشه . پس خیلی حواستون رو جمع کنید که زمانی که دسته نباید تکون بخوره ، تکون نخوره خندان

موقعیت هائی داخل بازی وجود دارن که تصمیمات شما ممکنه به کشته شدن یکی از شخصیت ها ختم بشه . از طرفی موقعیت هائی هم هستن که ممکنه فکر کنید یکی از شخصیت های بازی کشته شده در حالی که اون شخصیت جون سالم بدر میبره . این موقعیت ها از قرار زیر هستن :

- وقتی داخل تله ی مربوط به اره برقی گیر میکنید و باید با Chris تصمیم بگیرید که Josh کشته بشه یا Ashley . اینجا اگر انتخاب شما Ashley باشه باز هم جاش کشته میشه و برای اشلی اتفاقی نمیفته

- وقتی داخل کلبه ی جنگلی Jessica از پنجره به بیرون کشیده میشه ، درسته اتفاق وحشتناکی افتاده ولی هنوز جسیکا زنده اس

- وقتی جسیکا با آسانسور سقوط میکنه . اگر در حین سقوط دکمه های خواسته شده رو درست بزنید اتفاقی براش نمیفته

- امیلی زمان سقوط Radio Tower کشته نمیشه

- وقتی که کریس باید بین خودش و اشلی به یک نفر شلیک کنه . هیچکس اینجا نمیمیره

اما موقعیت هائی هستن که ممکنه باعث کشته شدن یک شخصیت داخل بازی بشن . تا قبل از اپیزود 4 بازی همه زنده خواهند موند. پس میتونید بعد از تمام کردن بازی از اپیزود 4 برای گرفتن این تروفی تلاش کنید . این موقعیت ها بقرار زیر هستن :

اپیزود 4 :

Jessica : جسیکا توسط Wendigo از پنجره به بیرون کشیده میشه . کاری که باید انجام بدید این هست که با مایک همیشه سریعترین مسیر رو انتخاب کنید و دکمه های خواسته شده رو هم بدرستی فشار بدید تا زمانی که به آسانسور میرسین جسیکا نمرده باشه .

اپیزود 6 :

Matt : وقتی که اپیزود شروع میشه تعداد زیادی گوزن دور و برتون رو گرفتن . حواستون باشه بهشون حمله نکنید . اگر هم به هر دلیلی به پائین پرت شدید ( منظورم این هست که لبه ی پرتگاه رو گرفتین ) دکمه هائی که خواسته شده رو در زمان مشخص به درستی بزنید تا Matt زنده بمونه . علاوه بر این زمانی که به برج رادیو میرسید هم ممکنه Matt رو از دست بدین . بعد از سقوط برج اگر زمانی که برای نجات امیلی به شما انتخاب داده میشه هر دو بار سعی کنید Emily رو نجات بدید سقوط میکنید و کشته میشید . بهترین راه حل برای نجات Matt اینه که هر وقت امکانش براتون پیش آمد گزینه ی Jump رو انتخاب کنید .

چند نکته در رابطه با شخصیت Matt با تشکر از ali_jp_n عزیز

" زنده نگه داشتن مت (Matt) از اونی که بنظر میاد سخت تره(از بس که این بشر مستعد مردنه! :TT: ) و باید خیلی انتخاب های مشخصی در طی مراحل داشته باشین، به این صورت که اول زمانی که توی ایستگاه تلکابین با امیلی دارین دنبال راه فرار می گردین وقتی که امیلی پیشنهاد میده به برج رادیو برین باهاش مخالفت کنین (اما در هر صورت به برج می رین) بعد وقتی توی برج امیلی تفنگ منور پیدا می کنه اون رو به مت بدین و شلیکش نکنین (اما اگه توی قسمت قبلی با اومدن به برج مخالفت نکرده باشین مت بصورت خودسر منور رو شلیک می کنه!) و آخر اینکه وقتی برج سقوط کرد و از نجات امیلی ناامید شدین و پریدین رو صخره زیادی ریلکس نشین! چون که کار تموم نشده و باید سریع چندتا انتخاب پشت سر هم دیگه کنین تا مت زنده بمونه... "

Chris : حواستون باشه آخر این اپیزود به اشلی شلیک نکنید چون ازتون کینه به دل میگیره و براتون گرون تمام میشه . بجای اون یا اصلا شلیک نکنید یا به خودتون شلیک کنین .

اپیزود 8 :

Emily : وقتی Wendigo دنبالتون میکنه باید دکمه هائی که ازتون خواسته میشه رو بدرستی فشار بدین . آخر اپیزود هم با Mike به امیلی شلیک نکنین.

Chris : بعد از برگشتن از محل زندانی کردن Josh به کلبه ، باید همه ی Wendigo ها رو با تیر بزنید . اگر اپیزود 6 به اشلی شلیک نکرده باشین ، اشلی در رو براتون باز میکنه و زنده میمونید .

اپیزود 9 :

Ashley : زمانی که داخل فاضلاب گزینه ی Investigate Noise رو انتخاب میکنید ، درب چوبی روی زمین رو بازی نکنید و بجای اون مسیرتون رو ادامه بدین تا به باقی گروه برسین .

Chris : در زمان فرار Chris از دست Wendigo ها ، پای کریس زخمی میشه . داخل فاضلاب کریس بهتون میگه که دیگه نمیتونه ادامه بده و باید شما بدون اون راحتون رو ادامه بدین . اگر شما تصمیم بگیرید که کریس رو به حال خودش رها کنید و اشلی به همراه باقی گروه بره کریس به تله ای که بالاتر گفته شد برخورد میکنه و کشته میشه .

اپیزود 10 :

Josh : این دوستمون پتانسیل بسیار بالائی داره برای اینکه خودش رو به کشتن بده . علاوه بر اینکه پیدا کردن یا نکردن یک سری آیتم باعث میشه جاش بمیره . آیتم هائی که برای زنده بودن جاش مهم هستن Tattoo Card هستن . به عنوان مثال تصویر خواهر های دوقلو شماره ی 5 داخل اتاق Hannah و همینطور آیتم Twins 20 وقتی با Sam دارید از برکه ی داخل معدن عبور میکنید . برای اینکه Twins 20 رو بگیرین کلا جهت چپ رو بگیرید و هر جا میشه به سمت چپ برید تا به یک سکو برسین . از سکو بالا برید تا آیتم رو پیدا کنید . اگر قصدتون پیدا کردن تمام Collectible ها هست و می خواید تمام کارکتر ها رو زنده نگه دارید ، همین کافیه . جاش هم زنده میمونه و نیازی نیست نگرانش باشین .

Jessica : زمانی که دارید با Jessica و Matt از معدن فرار میکنین ، وقتی از شما نظر خواسته میشه که می خواید فرار کنین یا مخفی بشین ، گزینه Hide رو انتخاب کنین . بعد از اون هم دو نفری به سمت خروج برید .

Sam , Mike و باقی شخصیت ها : یکی از بدترین جاهای بازی که احتمال خطای نسبتا بالائی داره و ممکنه Sam رو به کشتن بدید آخرین قسمت از اپیزود 10 بازی هست . زمانی که Wendigo ها وارد کلبه شدن . هر موقع که بازی ازتون میخواد که بین زدن کلید برق و مخفی شدن یکی رو انتخاب کنید فقط Hide رو انتخاب کنید . وقتی همه ی اعضای گروه از کلبه خارج شدن Sam خود به خود کلید برق رو میزنه و خودش رو از کلبه به بیرون پرت می کنه . اگر زودتر کلید برق رو بزنید Sam از کلبه بیرون میره و تمام کسانی که داخل کلبه باقی موندن به همراه Wendigo ها آتش میگیرن و خاکستر میشن .


تروفی گلد

This Is The End

Nobody survived until dawn

اگر تروفی قبلی رو مشاهده کرده باشید میتونید در موقعیت هائی که ذکر شده متضاد رفتار تروفی قبلی رو انجام بدید تا همه ی شخصیت ها کشته بشن . الیته موقعیت هائی هستن که باید یک کارکتر زنده بمونه تا بتونین موقعیت دیگه ای رو خلق کنید . به عبارت دیگه در اولین فرصتی که بدست آوردین کارکترها رو نکشین . بهتر هست از این الگو پیروی کنید . توجه کنید که The Twins Journal 20 رو برندارید . اگر تروفی قبلی یعنی زنده موندن تمام شخصیت های بازی رو گرفته باشین میتونید مجدد از اپیزود 6 شروع کنید .

اپیزود 6 :

Matt : در اولین صحنه از شروع چپتر 6 زمانی که فرصتش ایجاد میشه به گوزن ضربه بزنید و بعد از اون زمانی که از لب صخره آویزان هستین دکمه های خواسته شده رو فشار ندین یا به اشتباه فشار بدین تا Matt کشته بشه . داخل برج رادیو هم میتونید بعد از اینکه Emily ازتون کمک خواست هر دوبار برای نجات امیلی اقدام کنید تا خودتون کشته بشین .

Chris : انتخابی که کریس در این اپیزود میکنه در نهایت به کشته شدنش ختم میشه . زمانی که داخل تله گیر کردین به اشلی شلیک کنید .

اپیزود 8 :

Emily : زمانی که از دست Wendigo فرار میکنید دکمه ها رو اشتباه بزنید . البته اگر درست بزنید هم اتفاق خاصی نمیفته تا اینکه Wendigo شما رو زخمی میکنه . انتهای اپیزود زمانی که اعضای گروه متوجه میشن که شما زخمی شدین با Mike به Emily شلیک کنید .

Chris : زمانی که دارید به سمت کلبه فرار میکنید به Wendigo ها شلیک نکنید تا کشته بشید اما اگر میخواید تروفی Ashley Snaps رو بگیرین Wendigo ها رو بزنید تا به کلبه برسین . بخاطر انتخاب هائی که قبلا انجام دادین اشلی درب رو براتون باز نمیکنه و بدست Wendigo کشته میشین .

اپیزود 9 :

Ashley : داخل فاضلاب ، زمانی که صدای ناله میشنوین گزینه ی Investigate the noise رو انتخاب کنید . به سمت درب روی زمین برید و اون رو باز کنید تا کشته بشید . علاوه بر اینکه اگر تروفی You Let The Wrong One In رو نگرفته باشید اینجا دریافت میکنید .

اپیزود 10 :

Josh : زمانی که کنترل Sam رو به دست دارین The Twins Journal 20 رو برندارید تا جاش کشته بشه

Jessica : زمانی که جسیکا با Matt دارن از معدن فرار میکن انتخابی تحت عنوان Run or Hide به شما داده میشه . Run رو انتخاب کنید تا کشته بشید .

Sam : ساده ترین کار کشتن Sam در این اپیزود هست . جائی که به شما گفته میشه تکون نخورید ، تکون بخورید تا Sam کشته بشه

Mike : وقتی همه کشته بشن Mike هم خودکشی میکنه !!


 

تروفی برنز

Don't Scare Jessica To Death

Jessica survived her night of terror

اگر تروفی They All Alive رو گرفته باشید مطمئنا این تروفی رو هم گرفتین . به هر حال اگر جسیکا آخر بازی زنده بمونه تروفی مال شما خواهد بود .


 
تروفی گلد

 The Skilful Wolf Man

Mike kept the wolf alive throughout the Sanatorium

باور نمیکنید ولی وقتی اولین بار داخل بازی با این گرگ همراه میشین احساس آرامش میکنید چون دیگه تنها نیستین . خیلی حس خوبیه . من بار اول متاسفانه Wolf رو به کشتن دادم . ماجرای این تروفی از اپیزود 5 شروع میشه . داخل اون اپیزود وقتی از یکی از درها وارد میشین یک مرتبه گرگ به سمت شما حمله میکنه .اینجا بهتره که به گرگ لگد نزنید . یعنی هیچ کاری انجام ندین اما اگر هم لگد زدین میشه بعد رفع رجوع کرد . یک مقدار جلوتر یک تکه گوشت پیدا میکنید . اگر اون رو برای گرگ پرتاب کنید لگدی که بهش زدین رو فراموش میکنه . اپیزود 9 وقتی وارد Sanatorium میشین دوباره به گرگ برخورد میکنید و اون همراهتون میشه . جاهائی که باید با Mike دکمه هائی رو فشار بدین حواستون رو جمع کنید که اشتباه نکنید واگر نه Wolf برای محافظت از شما جونش رو از دست میده . در نهایت وقتی دارید از دست Wendigo ها فرار میکنید وارد یک اتاق میشین . به شما 2 انتخاب داده میشه . یکی از انتخاب ها Run هست و انتخاب دیگه Barricade the door هست . گزینه ی Barricade the door رو انتخاب کنید تا Wolf زنده بمونه و آخر اپیزود تروفی رو دریافت کنید .


 

تروفی برنز

Scream Too !

Mike cut off his fingers to free himself from the bear trap

 

این تروفی رو زمانی خواهید گرفت که برای بار اول به Sanantorium وارد میشین . وقتی وارد سردخانه میشین یک دست رو میبینید که به یک جعبه گیر کرده . پلاکی که از دست آویزان هست رو بردارید تا دستتون داخل تله ی خرس گیر کنه . اینجا 2 انتخاب دارید . یا اینکه با شمشیری که کمی قبلتر پیدا کردین سعی کنین تله رو باز کنین که اگر این کار رو بکنید برای بار اول یک قسمت از شمشیر میشکنه و من دیگه امتحان نکردم که برای بار دوم چه اتفاقی میفته ، یا اینکه با شمیر انگشتاتون رو قطع کنید . اگر گزینه ی دوم رو انتخاب کنید 2 تا از انگشت هاتون رو از دست میدین و بجاش تروفی میگیرین . البته ممکنه تا 20 دقیقه طول بکشه تا بازی تروفی رو به شما بده .

یادآوری : یکی از برداشت های مستقیم بازی Until Dawn از بازی فوق العاده ی Heavy Rain اینجا دیده میشه . زمانی که داخل Heavy Rain مجبور بودین برای گرفتن سرنخ بعدی برای پیدا کردن محل زندانی بودن پسر Ethan Mars انگشتان دستش رو قطع کنید .


 

تروفی برنز

The Psycho Path

Sam or Ashley attacked the psycho with a wepon

احتمالا این تروفی رو در روند بازی خواهید گرفت . اما اگر بنا به هر دلیلی اون رو از دست دادید به این صورت باید عمل کنید . شخصیت های Sam و Ashley شانس این رو دارن که به Psycho Path ضربه بزنن . زمانی که Sam ( وقتی حوله دور خودش پیچیده خندان ) از دست روانی فرار میکنه اولین انتخابی که پیدا میکنه اینه که فرار کنید یا گلدان رو به سمت Psycho Path پرتاب کنید . اگر گلدان رو پرت کنید تروفی رو خواهید گرفت . محل بعدی داخل زیر زمین هست . اگر قبلا موقعی که با جاش به زیرزمین آمدین چوب بیس بال رو دیده باشین اینجا میتونید از چوب استفاده کنید و به Psycho Path ضربه بزنید . اگر بنا به هر دلیلی با Sam تروفی رو نتونستین بگیرین میتونید شانستون رو با اشلی داخل اپیزود 6 امتحان کنید . اگر داخل اتاقی که خونه ی عروسکی اونجا قرار داشت قیچی رو دیده باشین ، منظور اتاقی هست که قبلش احساس کردین روح Hannah داره سعی میکنه راهنمائیتون کنه ، وقتی با Psycho Path درگیر میشین اشلی خود به خود از قیچی استفاده میکنه و تروفی رو دریافت میکنین .


 

تروفی گلد

The Quicker Man

All the boys escaped death

همونطور که از اسم این تروفی هم میشه حدس زد اگر همه ی پسر ها زنده بمونن تروفی رو دریافت خواهید کرد . پسرها Mike , Matt , Chris و Josh هستن . نکته ای که لازم بذکره این هست که دلیلی نداره حتما دختر های گروه کشته بشن . همینکه هر چهار پسر زنده بمونن تروفی رو خواهید گرفت . نکته ی جالبتر اینکه اگر برای گرفتن تروفی They All Live اقدام کنید و بتونید این تروفی رو بگیرید همزمان 3 تروفی گلد دریافت خواهید کرد . یکی مربوط به زنده موندن همه ی دختر ها ( Four doughters of darkness ) یکی برای زنده موندن همه ی پسر ها که همین تروفی هست و یکی هم برای زنده موندن همه ی اعضای گروه ( They All Live )


 

تروفی گلد

Night of the Totem Hunter

The group found all the totems on the mountain

همونطور که بالاتر هم به اون اشاره کردیم در بازی کلا 107 آیتم وجود داره که به 4 گروه تقسیم میشن و گرفتن تمام آیتم های هر گروه یک تروفی به همراه داره .

بعضی از این آیتم ها باید حتما با دکمه ی R2 برداشته و بررسی بشن . بعضی از این آیتم ها به این صورت هستن که شما تمامی صفحات یک پرونده رو به عنوان مثال مطالعه کنید تا آیتم ها محاسبه بشن . اگر هر کدوم از این آیتم ها رو به هر دلیلی از دست دادید میتونید از منوی انتخاب اپیزود ها به هر اپیزودی که میخواید برگریدید و آیتم رو بردارید . برای اینکه بتونید تمام آیتم ها رو بدست بیارید باید این موارد رو رعایت کنید :

1 - داخل اپیزود اول سنجاب رو نکشید ( من بار اول کشتمش گیج )

2 - داخل اپیزود 5 باید با موفقیت از دست Psycho فرار کنید 

3 - آخر اپیزود 7 باید از دست اون مرد غریبه مخفی بشین . 

دو مورد اول برای دریافت 6 آیتم مربوط به Mystery Man در ابتدای اپیزود 7 لازمه . برای فهمیدن محل دقیق آیتم ها میتونید ویدئو های زیر رو تماشا کنید .

در ویدئوی پائین میتونید محل اختفای آیتم های موجود در مقدمه و اپیزود اول بازی رو ببینید . باقی اپیزود ها رو هم میتونید از لینک های پائین دانلود کنید .

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود دوم بازی Until dawn 1394-10-13 12.75 MB 2,508 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود سوم بازی Until dawn 1394-10-13 9.06 MB 1,895 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود چهارم بازی Until Dawn 1394-10-13 3.84 MB 1,831 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود پنجم بازی Until Dawn 1394-10-13 20.18 MB 1,735 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود ششم بازی Until Dawn 1394-10-13 9.14 MB 1,819 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود هفتم بازی Until Dawn 1394-10-13 21.82 MB 1,790 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود هشتم بازی Until Dawn 1394-10-13 3.86 MB 1,744 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود نهم بازی Until Dawn 1394-10-13 12.69 MB 1,848 Download

نام تاریخ حجم دفعات دانلود دانلود
ویدیو نمایش محل اختفای آیتم های موجود در اپیزود دهم بازی Until Dawn 1394-10-13 6.4 MB 1,806 Download

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1399
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام من تروفی Ashley Snaps رو با نزدن وندیگو ها و مردن کریس همونجا از دست دادم میشه با انتخاب دوباره فصل بازی این تروفی رو دریافت کنم ❤️

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1395
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 6
    کنسول‌های بازی:

    سلام رفقا
    ساده ترین و کوتاهترین راه برای گرفتن تروفی این بازی به این صورته که :
    مرحله اول : برعکس نظر علی آقا اول شما بازی رو بدون هیچ نجات یافته ای کامل کنید ( اگر اول بار همه رو نجات بدید باید 5 اپیزود بیشتر بازی کنید ) اینطوری شما این تروفی ها رو میگیرید( برای اینکه کسی زنده نمونه راهنمای بخش This Is The End رو بخونید :
    Fatal Grudge
    The Exorcism of Emily
    Ashley Snaps
    You let The Wrong One In
    This Is The End
    مرحله دوم :
    حالا که بخش اپیزود ها باز شد به اپزود 10 برید ... اگر طبق گفته من همه رو کشته باشد آخر این اپیزود فقط SAM , MIKE موندن حتی اگر یک نفر هم بغیر این دو نفر زنده بمونه شما این تروفی رو نمیگیرید ........ به محض اینکه MIKE لامپ شکست گزینه فرار کردن و زدن کلید توسط SAM رو انتخاب کنید اینطوری تروفی Instant Inferno رو میگیرید .
    مرحله سوم :
    بازی رو از اپیزود 6 شروع کنید و حالا همه رو زنده نگه دارید(برای راهنمایی قسمت They All Live بخونید ) اینطوری این تروفی هارو میگیرید :
    Let eM In
    Four Doughters Of Darkness
    Don't Scare Jessica To Death
    The Quicker Man
    They All Live


    این تروفی ها رو هم طبق راهنماش بگیرید :
    The Skilful Wolf Man
    Scream Too
    The Psycho Path
    این تروفی ها هم مربوط به تکمیل کالکشنها و توتم هاست :
    Night of the Totem Hunter
    You Opened Their Eyes
    The Fateful Descent
    The Tale Of The Two Sisters
    و در آخر تروفی !?!:!?!!?!B:B:BA Symphony of Horror trophies تقدیم شما میشه

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط AMANA1 ویرایش شد
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: AMANA1
    سلام رفقا ساده ترین و کوتاهترین راه برای گرفتن تروفی این بازی به این صورته که : مرحله اول : برعکس نظر علی آقا اول شما بازی رو بدون هیچ نجات یافته ای کامل کنید ( اگر اول بار همه رو نجات بدید باید 5 اپیزود بیشتر بازی کنید ) اینطوری شما این تروفی ها رو میگیرید( برای اینکه کسی زنده نمونه راهنمای بخش This Is The End رو بخونید : Fatal Grudge The Exorcism of Emily Ashley Snaps You let The Wrong One In This Is The End مرحله دوم : حالا که بخش اپیزود ها باز شد به اپزود 10 برید ... اگر طبق گفته من همه رو کشته باشد آخر این اپیزود فقط SAM , MIKE موندن حتی اگر یک نفر هم بغیر این دو نفر زنده بمونه شما این تروفی رو نمیگیرید ........ به محض اینکه MIKE لامپ شکست گزینه فرار کردن و زدن کلید توسط SAM رو انتخاب کنید اینطوری تروفی Instant Inferno رو میگیرید . مرحله سوم : بازی رو از اپیزود 6 شروع کنید و حالا همه رو زنده نگه دارید(برای راهنمایی قسمت They All Live بخونید ) اینطوری این تروفی هارو میگیرید : Let eM In Four Doughters Of Darkness Don't Scare Jessica To Death The Quicker Man They All Live این تروفی ها رو هم طبق راهنماش بگیرید : The Skilful Wolf Man Scream Too The Psycho Path این تروفی ها هم مربوط به تکمیل کالکشنها و توتم هاست : Night of the Totem Hunter You Opened Their Eyes The Fateful Descent The Tale Of The Two Sisters و در آخر تروفی !?!:!?!!?!B:B:BA Symphony of Horror trophies تقدیم شما میشه

    ممنون از شما بابت اطلاعات تکمیلی :li-bl:

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: خرداد 1395
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام اقا من همه کالکتبل هاارا پیدا کردم طبق راهنماتون الان واسه این 1 کالکتبل طبق ویدیوتون اشتباست.
    دنبال danger totem 2 می گردم لطفا اگه میشه مکانش ا بهم بگین
    تو ویدیو اشتب مکانش
    لطفا حتما مکانش ا بگین ممنون

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: arminpan
    سلام اقا من همه کالکتبل هاارا پیدا کردم طبق راهنماتون الان واسه این 1 کالکتبل طبق ویدیوتون اشتباست. دنبال danger totem 2 می گردم لطفا اگه میشه مکانش ا بهم بگین تو ویدیو اشتب مکانش لطفا حتما مکانش ا بگین ممنون

    سلام بر شما
    این ویدئو رو مشاهده کنید
    محل Danger Totem 2

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:

    خیلیم خوب!‌ یک پلات دیگه پس در انتظار :B
    آقا من همه ی این Emoji ها رو دوست دارم که !!!
    چیکار باید کرد الان؟ :TT:

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    از ali_jp_n عزیز بخاطر توضیحاتشون بسیار ممنونم . مواردی که گفته شد به متن مطلب هم اضافه شدن

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط SirGhas ویرایش شد
    ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:

    چندتا نکته درباره تروفی های این بازی که خودم به روش سخت فهمیدم :grin: :
    بهترین راه برای پلات کردن این بازی اینکه واسه بار اول تمام شخصیت ها رو زنده نگه دارین وگرنه عملا قابلیت انتخاب مرحله که بعد از تموم کردن بازی بهتون داده می شه بی خاصیت میشه و مجبور می شین واسه بدست آوردن هر اندیگ بازی رو از اول بازی کنین و زمان زیادی رو تلف کنین! بنابراین پیشنهاد می شه واسه بار اول روی زنده نگه داشتن شخصیت ها و جمع آوری همه آیتم ها تمرکز کنین. همچنین اینکه شخصیت ها رو الکی به کشتن ندین! پیشنهاد می شه کشتن شخصیت ها رو بذارین واسه آخر، زمانی که می خواین تروفی This Is The End بگیرین. شما با کشتن همه شخصیت ها در زمان مناسبی که توی گاید بهش اشاره شد با یک تیر دو نشون می زنین و کلی توی زمان صرف جویی می کنین. در کل اگه بازی رو به ترتیب گفته شده تموم کنین پلات کردن بازی 10-15 ساعت بیشتر طول نمی کشه.
    چندتا نکته دیگه: :grin:
    زنده نگه داشتن مت (Matt) از اونی که بنظر میاد سخت تره(از بس که این بشر مستعد مردنه! :TT: ) و باید خیلی انتخاب های مشخصی در طی مراحل داشته باشین، به این صورت که اول زمانی که توی ایستگاه تلکابین با امیلی دارین دنبال راه فرار می گردین وقتی که امیلی پیشنهاد میده به برج ردایو برین باهاش مخالفت کنین (اما در هر صورت به برج می رین) بعد وقتی توی برج امیلی تفنگ منور پیدا می کنه اون رو به مت بدین و شلیکش نکنین (اما اگه توی قسمت با اومدن به برج مخالفت نکرده باشین مت بصورت خودسر منور رو شلیک می کنه!) و آخر اینکه وقتی برج سقوط کرد و از نجات امیلی ناامید شدین و پریدین رو صخره زیادی ریلکس نشین! چون که کار تموم نشده و باید سریع چندتا انتخاب پشت سر هم دیگه کنین تا مت زنده بمونه...
    نکته آخر درباره تروفی های The Exorcism of Emily و Let em In هست که اگه شما منور انداز رو به مت ندین و برای خودتون برش دارین و همچنین زمان فرار امیلی از دست وندیگو انتخاب های درست انجام بدین، امیلی زخمی نمی شه و سکانس های مربوط به این دو تروفی پخش نمی شه کلا و شما شانس به دست آوردن اونا رو از دست می دین!

    ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:

    به به، این بخش هم که به سلامتی راه افتاد... ایشالا که روی دور بیفته و یکی از مراجع خوب فارسی زبان واسه تروفی بشه :vic:
    خب حالا جسارتا منم چندتا پیشنهاد بدم :grin:
    این که لیست تروفی ها و توضیحاتشون رو همینطوری پشت سر هم گذاشتین یکم باعث سردرگمی می شه، بنظر من بهتر می بود که لیست تروفی ها رو توی یک جدول می ذاشتین که با کلیک رو اسماشون یک صفحه جدید باز شه با توضیحات بیشتر. اینجوری هم کاربر سردرگم نمی شه و همین که اگه سوالی داشت راحت توی بخش نظرات می پرسه و همچنین کسی که اون تروفی رو قبلا گرفته می تونه نکات دیگه ای رو گوش زد کنه که مثلا باعث می شه تروفی رو راحت تر بگیرین.
    پیشنهاد دیگه اینکه خوب می شه که یه نظرسنجی هم واسه هر گاید بذارین که کاربرها هم بتونن نظرشون رو مثلا درباره درجه سختی گرفتن همه تروفی ها یا به اصطلاح پلات کردن بازی و زمان مورد نیاز برای اینکار رو بگن. چون تجربه تقریبا بهم ثابت کرده که زمان مورد نیاز و سختی پلات کردن بازی که نویسنده گاید مشخص می کنه با اونی که من گیمر معمولی توی واقعیت بهش بر می خورم از زمین تا آسمون تفاوت داره :confused:
    چند تا پیشنهاد دیگه هم داشتم که حالا شاید توی زمان مناسب دیگه ای براتون بگم :grin:
    مرسی که روده درازی منو تا اینجا دنبال کردین :ha:

    ‏SirGhas و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:

    کمبود بخش تروفی به شدت در سایت احساس می شد! خیلی عالی. مطمئناً کسایی که به فکر پلات کردن بازیهاشون هستن میتونن حسابی از این بخش استفاده کنن. شاید رقابت هم تو بخش لیدربورد حساس تر بشه! :grin:

    ‏SirGhas و ‏ali_jp_n و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    بالاخره این بخش هم راه افتاد امیدوارم دوستان اگر نظری دارن بیان بگن
    و فقط بازدید کننده صرف نباشن
    خسته نباشید بخاطر تهیه این مطلب چون میدونم وقت زیادی براش صرف کردید.

    ‏SirGhas و ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.