نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 28 مهر 1399
ساعت 18:24

دوره‌های آموزشی پردرآمد: تعمیرات موبایل برد و نصب دوربین مداربسته

0 از 5

همانطور که می دانید امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی نامناسب انتخاب شغلی درآمدزا یکی از مهم ترین دغدغه ها در افراد است. شغلی که راه اندازی آن نیاز به سرمایه بالایی نداشته در مقابل درآمد خوبی داشته باشد. نتایج تحقیقات و بررسی ها نشان می دهد که امروزه بسیاری از مشاغل فنی درآمد خوبی داشته ضمن اینکه ورود به بازار کار آنها نیاز به سرمایه بالایی نداشته و تنها کافیست از مهارت های کافی مربوط به آن برخوردار بود.

در ادامه این مطلب به معرفی دوره های آموزشی پردرآمد فنی حرفه ای که از بازار کار و آینده شغلی عالی برخوردار می باشند می پردازیم.

2

دوره آموزش تعمیرات موبایل دوره ای با آینده شغلی عالی

همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین لوازم در زندگی روزمره است و کمتر کسی را می توان دید که از این وسیله استفاده نکند. کاربردهای بسیار موبایل باعث شده است تا افراد بسیاری از فعالیت های روزمره خود را از طریق این وسیله انجام دهند.

از آنجایی که موبایل نقش مهمی در زندگی روزمره افراد دارد، این وسیله نیز همانند هر وسیله دیگری با گذشت زمان با مشکل روبه رو خواهد شد. در چنین شرایطی افراد به دنبال تعویض موبایل یا تعمیر آن خواهند بود. با توجه به افزایش بسیار زیاد قیمت موبایل در کشور و پایین بودن هزینه های تعمیرات به جای تعویض، کاربران موبایل هنگام بروز مشکل به دنبال تعمیر این وسیله بوده و این امر باعث رشد بازار تعمیرات موبایل شده است.

دوره تعمیرات موبایل یکی از بهترین دوره های آموزشی در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی به آموزش کامل تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری اندروید و آیفون می پردازد. در این دوره های آموزشی به صورت عملی با تعمیرات موبایل و تعویض قطعات آن آشنا خواهید شد.

بنابراین در صورتی که قصد دارید آینده شغلی خود را متحول کنید و به دنبال شغلی پردرآمد هستید توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل در کشور را شناسایی کرده و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل آن ثبت نام کنید.

دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی دوره ای تخصصی و حرفه ای

دوره آموزش تعمیرات برد الکترونیکی یکی از دیگر دوره های بسیار عالی و تخصصی در کشور است که از بازار کاری عالی و درآمدزا برخوردار می باشد. علت عالی بودن بازار کار این دوره آموزشی نقش مهم بردهای الکترونیک در لوازم برقی و الکترونیکی است.

امروزه در تمامی لوازم الکترونیک صنعتی، خانگی، دیجیتال ، کامپیوتری و مخابراتی و غیره برد به کار برده شده است. از آنجایی که بروز مشکل در برد لوازم الکترونیک عملکرد صحیح دستگاه را با مشکل روبه رو می سازد لذا افراد به هنگام بروز مشکل در برد به دنبال عیب یاب و رفع سریع آن می باشند.

تعمیر بردهای الکترونیک امری حساس و تخصصی می باشد همین امر باعث شده تا تعداد تعمیرکاران متخصص برد اندک بوده و بازار کار این شغل نیز عالی و درآمدزا باشد.

بنابراین در صورتی که موضوع برق و الکترونیک علاقه مند هستید توصیه می کنیم در دوره های آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ثبت نام کرده و در مدت زمانی کوتاه به تعمیرکار حرفه ای برد تبدیل شوید.

3

دوره نصب دوربین های مدار بسته دوره ای با درآمد و بازار کار عالی

یکی از دیگر دوره های پردرآمد آموزشی که متخصصان آن از بازار کار عالی برخوردار می باشند، دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته می باشد. همانطور که می دانید امروزه دوربین مداربسته در انواع ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری، بهداشتی، صنعتی و غیره نصب می‌شود و در برخی از محیط‌ها مانند ادارات و فروشگاه‌ها نصب آن اجباری می‌باشد. این موضوع نشان از افزایش تقاضا برای نصب دوربین مدار بسته و رونق بازار کار نصب دوربین مدار بسته می دهد.

بنابراین دوره نصب دوربین های مدار بسته نیز یکی از دوره های بسیار درآمدزا در کشور است که با شرکت در آن می توانید با انواع دوربین های مدار بسته آنالوگ، تحت شبکه و دیجیتال را نصب کرده و تنظیمات لازم را بر روی آنها انجام دهید.

ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته نیاز به سرمایه بالایی نداشته و شما می توانید در ابتدا کار تنها با کسب مهارت های لازم نصب دوربین مدار بسته و در اختیار داشتن ابزارهای مربوط به نصب انواع دوربین بپردازید و در مدت زمان کوتاهی با کسب درآمد شغل خود را توسعه داده و درآمد بیشتری کسب نمایید.

بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای کدام است؟

بررسی آموزشگاه های فنی حرفه ای و شناسایی بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای یکی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از ثبت نام دوره ای آموزشی می بایست مورد توجه قرار گیرد. توصیه می کنیم هنگام انتخاب آموزشگاه به معیارهای زیر توجه داشته باشید:

  1. نوع برگزاری دوره (عملی بودن دوره)
  2. کیفیت مدرک ارائه شده ( زیر نظر سازمان فنی حرفه ای باشد)
  3. کیفیت کارگاه برگزاری دوره
  4. اساتید دوره آموزشی و میزان تخصص و مهارت آنها
  5. سرفصل های آموزشی دوره
  6. نوع پشتیبانی دوره
  7. زمان برگزاری دوره

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت کاملا عملی، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای، در کارگاه های مجهز، متناسب با جدیدترین سرفصل های آموزشی دوره های خود را برگزار می نماید و در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای در اختیار کارآموزان قرار داده و با پشتیبانی نامحدود و مشاوره های بازار یابی کارآموزان را برای ورود موفق به بازار کار راهنمایی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه می‌توانید به وب سایت آموزشگاه/https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۲۹۰۸ تماس حاصل کنید.

قاسم ممتاز | 19/10/2020
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.