نویسنده: سعید سلیمی پنج شنبه، 09 ارديبهشت 1395
ساعت 22:09

بازنگری داستان سری Dark Souls [ بخش اول ]

4.87 از 5

شاید شما حال و حوصله ی یادآوری آنچه پیش از این در بازی های Souls اتفاق افتاده را داشته باشید، یا به نحوی کنجکاوید تا پیش از شروع Dark Souls III با داستان بازی آشنا شوید. در این متن سعی کردیم تا به تفکیک به داستانِ سری Dark Souls بپردازیم و شرحی از وقایع پیش از Dark Souls III را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 زمانیکه نام Dark Souls ( معروف ترین سری شرکت From Software ) را به زبان می آوریم، برجسته ترین نکته ای که به ذهنمان می رسد شدتِ سختی این سری ست؛ boss های بازی به سختی تسلیم شما می شوند، محیط بازی پر از تله های ریز و درشت است و دشمنان پیش رویتان به شدّت عذاب آور هستند. ما در بخشی از مسیر زندگیمان در برابر این معضلات سر خم آورده ایم و جان خود را از دست داده ایم. یکی از دلایل این شکست ها؛ درگیری بیش از حد با اکشن بازی ست، افراد زیادی داستان اصلی را از یاد می برند و تنها روند بازی را پی می گیرند. برخی دیگر تنها آغاز و پایان دو بازی پیشین را می دانند، درحالیکه دیگران به جستجو و تفحص پیرامون داستانِ بازی می پردازند.

آنچه لازم است در ابتدا بدانید

شرح روایات و به نوعی داستان سرایی Dark Souls فوق العاده متراکم و در عین حال عمیق است. مقدار زیادی از داستان بازی به زمانی بر می گردد که هنوز سیاحت شما آغاز نشده بود. جدا از مقدمه ی بازی، روایت اصلی داستان سری Dark Souls به وسیله ی تشریح item ها، شخصیت هایی که در میان مسیرتان ملاقات می کنید و هنگام مقابله با boss های بازی نقل می شود. به این دلیل، از دست دادن خط اصلی داستان بازی دور از ذهن نیست، به خصوص اگر شما شکیبایی لازم برای مطالعه ی دیالوگ ها و تشریحات را نداشته باشید.

Dark Souls Title

Dark Souls تنها بازی ای برای به چالش کشیدن مهارت ها و عکس العمل های شما نیست، بلکه شالوده ی بازی بر اساس تشویق شما برای جستجوی هر گوشه و کناریست که به پرکردن نانوشته های داستان اصلی کمک می کنند. با وجود اینکه جهان بازی به وسعت The Elder Scrolls V: Skyrim نیست، مسیرهای مناسب و انتخاب های گوناگونی به روی شما باز است، این قالب زمینه ی تفسیرهای گوناگونی را بوجود می آورد و چنان چه به جزئیات محیط اطرافتان توجه کافی داشته باشید، ممکن است ایده ای منحصر به فرد از روایت داستان سری به دست آورید.

در این مقاله خلاصه ای از ریشه های اصلی و مهم سری Dark Souls و پیش زمینه ی آن پوشش داده شده است. هم چنین در انتها تعدادی از منابع معرفی شده اند که به شما امکان فراگیری هر چه بیشتر را در رابطه با شخصیت های بازی و تئوری های پیرامون آن ها می دهند.

اژدهایان، آتش و عصرِ باستان

سری Dark Souls با صحنه ی معرفی منشاء و خاستگاه عالمی که شما در آن حضور دارید آغاز می شود.

در زمان عصر باستان، جهان بی حاصل و بی رنگ و بو بود و همه چیز در حالت خنثی قرار داشت. این جهان تنها محل سکونت اژدهایان جاویدان بود ( محل اصلیِ زندگی این جانداران، درختانی عظیم بود. درختانی که سر به آسمان کشیده بودند و دیدن بالاترین بخش آن ها امکان پذیر نبود. این موجودات شکست ناپذیر، با وجود پوششی سنگی که داشتند، از آسیب هر گونه حمله ای در امان بودند.

Dragons

Stone Dragon

در زیر سطح زمین نیز مکانی تیره و تار وجود داشت که موجودات زنده ی دیگری در آن زندگی میکردند ( این موجودات تا پیدایش آتش پنهان باقی ماندند ). با ظهور آتش در اعماق زمین، اختلافات به دنیای خارج که کاملاً بی طرف بود راه یافت. آتش زمینه سازِ پیدایش گرما و سرما، روشنایی و تاریکی و نهایتاً مرگ و زندگی شد. چهار موجود زنده به آتش نائل شدند و Lord Souls خودشان را به دست آوردند. تصاحبِ این Lord Souls به مالک آن ها قدرتی باورنکردنی می داد.

نخستین موجود Nito بود که Soul of Death را بدست آورد، دومین موجود Witch of Izalith بود که به Soul of Life دست پیدا کرد. سومین شخص Gwyn بود ( Lord of Sunlight ) که ارتشی از شوالیه ها داشت، به علاوه از قدرت مهار آذرخش هم بهره مند بود. آخرین عضو Furtive Pygmy ( که در واقع جدِ کاراکتر ما محسوب می شود ) پس از تصاحب Dark Soul و با در اختیار داشتن این روح بی مانند، تصمیم به پنهان کردن آن برای مدتی معین کرد.

۳ لُردِ اول با قدرتی که کسب کردند، شروع به جنگ با اژدهایان در سطح زمین کردند. آنها با مساعدت یک اژدهای زال مانند به نام Seath the Scaleless که به هم نوعانش خیانت کرده بود، پی به تنها نقطه ضعف اژدهایان بردند ( آذرخش ). بنابراین Gwyn با مهار کردن رعد و برق و استفاده از آن، پوسته سنگی اژدهایان را از بین برد و آن ها را بی دفاع ساخت. Nito با انتشار بخاری سمی ضربه ای مهلک به آن ها وارد کرد و The Witch of Izalith و دخترانش توفانی از آتش را برای نابودی درختانی که محل زندگی اژدهایان بود به راه انداختند. لردها با رهبری Gwyn به پیروزی رسیدند و بدین ترتیب با نابودی قلمرو اژدهایان عصر آتش و روشنایی آغاز شد.

اولین فرمانروایان، عصر آتش و تاریکی و چرخه ی دوباره ( Dark Souls I )

با گذشت زمان و سپری شدن دوره ی کامیابی، درخشش نخستین شعله کم شد و از قدرت Souls of Lords کاسته شد. Gwyn و The Witch of Izalith خواستار جلوگیری سقوطِ آتش بودند. برای به تاخیر انداختن عصر تاریکی، The Witch of Izalith سعی کرد از قدرتش برای خلق آتشی همانند The First Flame استفاده کند. اما این کار او و دخترانش را به جانورانی وحشی و ترسناک تبدیل کرد و به دنبال آن نیروهای شیطانی در زمین جاری شد ( پیدایش Bed of Chaos ). در آخرین تلاش برای حفظ شعله، Gwyn با قربانی کردن خود و فدا کردن Lord Soul شعله نخستین را بار دیگر برافروخت.

The First Flame

THE FIRST FLAME. The flames that started it all

هزاران سال بعد، اوضاع به شدت به هم ریخته شد و آتش دوباره رو به خاموشی رفت، یکی از اثرات این خاموشی ظهور نفرین مردگان ( Curse of the Undead ) و از بین رفتن ارتش شوالیه های وفادارِ Gwyn بود. این نفرین مانند طاعونی وحشتناک انسان ها را به Undead تبدیل می کرد. انسان هایی که به این نفرین گرفتار شده بودند دوباره به زندگی اما در قالب یک جسد متحرک بر می گشتند، چنانچه یک Undead رحم و شفقت خودش را از دست می داد، یا تبدیل به یک دیوانه و یا hollow می شد.

GWYN

GWYN. The lord of sunlight himself

به علت اینکه همه از دیوانه شدن Undead ها می ترسیدند، همه ی آنها به مکانهایی همچون تیمارستان انتقال یافتند، زندگی آن ها تا پایان دنیا داخل یک سلول خلاصه می شد. کاراکتر شما در زمره ی Undead هاست و شما سیاحت خود را از اینجا شروع می کنید. شما به وسیله ی مردی به نام Oscar آزاد می شوید، زمانیکه پس از فرار از سلولتان با او تجدید دیدار می کنید، وی رسالتی را نزد شما نقل می کند. رسالتی که درباره ی یک Undead است که سرنوشت سایرین را رقم می زند. به منظور تکمیل این وظیفه، Undead می بایستی پس از فرار از پناهگاه، زنگِ Bells of Awakening را به صدا در آورد.

همانطوریکه شما راه خود را به سمت سرزمین Lordran پیدا می کنید ( که هم اکنون شاهدِ پادشاهی از دست رفته ی Gwyn می باشد )، متوجه می شوید که زندگی انسانهایی که Undead نامیده می شدند و نیز باقی مردم و موجوداتِ این قلمرو چه شکلی داشته است. همچنین پی می برید که Undead ننگِ اجتماعی محسوب می شده و اگر ذره ای از شرافت و انسانیتتان را از دست بدهید، ظاهری همانند hollow ها پیدا می کنید و سایر NPC ها با نگاهی اسف بار به شما می نگرند، اگر به شرحیات رجوع کنید و به NPC ها توجه کافی داشته باشید، به آنچه در Lordran و حوزه های اطرافش اتفاق افتاده پی می برید

شیاطین در همه جا حضور دارند، هیولاها و پلیدی ها به وسیله ی تجربیات مهیبی پدیدار شده اند و تقریباً هر کسی داستانی اندوهناک برای گفتن دارد. در میان مسیرتان به ۲ ابلیس باستانی ( Darkstalker Kaathe و Kingseeker Frampt ) بر می خورید که ظاهری مشابه یکدیگر دارند ( این موجودات بسیار کهن از زمان پیدایش عصر آتش وجود داشته اند‌ ). پس از به صدا در آوردن ۲ زنگِ بیداری، شما با Kingseeker Frampt ملاقات می کنید؛ او به شما توضیح می دهد که Pygmy ( انسان نخستین ) مالک روح تاریکی بوده و تصمیم داشته تا پایان عصر روشنایی، یعنی دوره ای که لُردها فرمانروای آن بودند منتظر بماند. با تمام شدن عصر روشنایی، انسان ها می توانستند به دوره تاریکی وارد شوند اما ظهور انسان ها توسط Gwyn به تعویق افتاد و همین امر موجب برهم خوردن چرخه ی دنیا شد.

PygmyPygmy

THE FURTIVE PYGMY. The ancestor of humanity, from whom they inherit a piece of the Dark Soul

از همین رو، بازیکن با Gwyn رو به رو می شود. با شکست دادن Gwyn، دو انتخاب برای شما گذاشته خواهد شد: اینکه مسیر Gwyn را پی بگیرید و با یکی کردن دو قسمت آتش، عصر روشنایی را تمدید کنید، یا دنیا را به سمت دوره ی جدید تاریکی ببرید و فرمانروای تاریکی شوید. تصمیمی که شما در انتها می گیرید اتفاقات بازی Dark Souls II را تغییر نخواهد داد، چراکه قرار است دنیا در هر صورت چرخه ی غلبه روشنایی بر تاریکی را دنبال کند.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1395
    نظرها: 11
    تشکر: 3
    تشکرشده: 10
    کنسول‌های بازی:

    ممنون بابت این مقالتون، خیلی کمک کرد تا جا خالیهای بازی برام پر شه، از دیشب ۲ تا پارتش خوندم... داستان بلادبورنم اگه بنویسین که دیگه عالی میشه :7su

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 4
    تشکر: 4
    تشکرشده: 3
    پروفایل psn: nuclearglue
    رتبه لیدربرد psn: 11
    کنسول‌های بازی:

    می شه در مورد شخصیت های بازی بیشتر توضیح بدین؟
    اگرم می شه منابعی که گفتین رو معرفی کنین!

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Ali Sahabi
    می شه در مورد شخصیت های بازی بیشتر توضیح بدین؟ اگرم می شه منابعی که گفتین رو معرفی کنین!

    از اونجاییکه شخصیت های سری بسیار زیاد هستند و طی یک مقاله نمی شه همشون رو به طور جامع پوشش داد، سعی کردیم تا جاییکه می شه متن رو ساده کنیم و تنها با اشاراتی به اونها خط سیر داستانی سری رو شرح بدیم.
    با گذاشته شدن منابع در بخش دوم این مقاله؛ شما می تونید به گذشته ی تمامی شخصیت ها پی ببرید.

    ‏Mehran K از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 48
    تشکر: 26
    تشکرشده: 35
    کنسول‌های بازی:

    عالی بود. می شه قسمتهای بعدیشو بزارین؟ :~

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mehran K
    عالی بود. می شه قسمتهای بعدیشو بزارین؟ :~

    خیلی ممنون. بخش دوم این مقاله امروز منتشر می شه. :vic:

    ‏Mehran K از این نوشته تشکر کرده است.
  • Legend
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 9
    تشکر: 0
    تشکرشده: 25
    کنسول‌های بازی:

    جای تشکر داره از Flovv که پاسخگوی سوالات مطروحه بودن و راهنمائیهای لازم رو ارائه کردن
    من یه گیمر خیلی قدیمیم و تجربه آنلاین بازی کردن رو اصلا ندارم ، اینکه پرسیدم چجوری میشه سامونر شد یکی از علتاش این بود که فکر میکردم برای احضار کردن جنگجوهای دیگه برای کمک باید آنلاین بود ، علی ایحال الآن خوشبختانه تونستم سامونر بشم یه بزرگواری هست لقب "Sir" داره این طفل بیگناه هروقت ما صداش میکنیم میاد بدادمون میرسه ، یکی از باسهای بازی رو که حقیقتشو بخواین من اصلا به چشمم نمیدیدم بتونم بزنمش این عزیز اینقدر محکم زدش که مرد منم دور وایساده بودم و اشک شوق تو چشمام حلقه زده بود .
    "Flovv متشکریم":ha:

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Legend
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 9
    تشکر: 0
    تشکرشده: 25
    کنسول‌های بازی:

    آقا من یه سوال داشتم
    چطور میشه سامونر شد برو بچ بیان کمک من جدیدن این درخترو میبینم دستام میلرزه دسته از دستم میفته یجوری بشه جار نفر بیان کمک بلکم بشه این دیوانه رو کشت .
    اگه لازم باشه میرم امبر از اون خانومه گرون فروشه میخرم
    کمکم کنید خدا عوضتون بده:TT:

    ‏IIFlovv و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: H.M
    آقا من یه سوال داشتم چطور میشه سامونر شد برو بچ بیان کمک من جدیدن این درخترو میبینم دستام میلرزه دسته از دستم میفته یجوری بشه جار نفر بیان کمک بلکم بشه این دیوانه رو کشت . اگه لازم باشه میرم امبر از اون خانومه گرون فروشه میخرم کمکم کنید خدا عوضتون بده:TT:

    خدمت شما عرض کنم که فعلاً برای کشتن Boss ای که درگیرشین از Ember استفاده کنین! به این صورت که قبل از ورودی دروازه ای که به باس ختم می شه، Ember رو به بدن بزنین، وقتی ذغالی شدین :7su، بگردین رو زمین تا یک سری نشونه از باقی آدم ها ( اگه آنلاین باشین ) پیدا کنین.
    https://cdn2.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/6352787/Summon_signs.0.jpg
    یک نکته ی دیگه هم لازم به تذکرِ !!! این که هرجا نشونه ای با رنگ بنفش دیدین، ابداً بهش دست نزنین !!! ( این کار باعث می شه یکی به دنیای شما Invade کنه :amaz: ) ( البته اینطوری گفتم تا زمانیکه راه بیوفتین تو بازی :gr: )

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: H.M
    آقا من یه سوال داشتم چطور میشه سامونر شد برو بچ بیان کمک من جدیدن این درخترو میبینم دستام میلرزه دسته از دستم میفته یجوری بشه جار نفر بیان کمک بلکم بشه این دیوانه رو کشت . اگه لازم باشه میرم امبر از اون خانومه گرون فروشه میخرم کمکم کنید خدا عوضتون بده:TT:

    اقا اینقدر ما رو نخندونید رگ به رگ شد به خدا :grin:
    کلا تجربه ثابت کرده بعضی وقتها باید گذشت و رفت
    ولی واقعا اگر دوستان جمع بشن یک ویدئو از بچه های سایت ببینیم بسیار لذت بخش خواهد بود
    چه در این بازی چه در بازی های دیگه
    البته به فکر تشکیل همچین تیمی بودیم و هستیم ولی فعلا که میسر نشده

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    مطلب بسیار خوبی بود . خسته نباشین .

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    مطلب بسیار خوبی بود . خسته نباشین .

    خیلی ممنونم :vic:

  • Legend
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1395
    نظرها: 9
    تشکر: 0
    تشکرشده: 25
    کنسول‌های بازی:

    خیلی عالی بود
    اگر امکان داره در کنار شرح داستان بازی که با بیان فوق العاده خوبی ارائه شده بود از جزئیات بازی هم اطلاعاتی ارائه بشه ، واقعیتش اینه که شاید فرصت بازی کردن شماره های قبلی بازی فرآهم نشه و شروع تجربه بازی دارک سولز با شماره سومش فرآهم بشه - من مبتلا به این موضوع هستم - از این بابت آیتمها ، اسلحه ها و پارامترهایی که در جریان بازی بدست میاد گنگ و نامفهومه و هر کدومو یه بار باید استفاده کرد تا شاید فهمید به چه دردی میخوره و یا اصلا امکان بیشتر شدن HP و یا stamina و یا کمتر کم شدنشون در جریان مبارزات هست یا نه .
    بدیهیه تجربیات بزرگوارانی که موفق به تموم کردن این مصیبت (دارک سولز 3) شدن مثمر ثمر خواهد بود ، بعنوان مثال من به یه درخت برخورد کردم خلاف ادبه زوائدی به بدنش آویزانه ظاهرا باید اونا رو بترکونیم و از همه بدتر اینه که وقتی عصبانی میشه با قسمت نامناسبی از تنش چنان بسر ما میپره که خط HP مون بیکباره خالی میشه الان دوسه روزه - زورم به این ضعیفاشون که میرسه - هی بر میگردم عقب تر این طفلیای کوچولوتراشونو میکشم پولامو میبرم پیش اون خانومه میگم Level up ام کن ولی حقیقتا جرات ندارم برم پیش درخته ، الان یجوری شده بچه ها منو میشناسن خودشون میگن بیا مارو بکش (دلشون بحالم میسوزه)
    ضمنا جاداره خوشحالی خودمو از اینکه متوجه شدم اینهمه مردن هام در راستای به صدا درآمدن اون زنگه بوده - روشن موندن اون آتیشه یا یه همچین چیزی - رو اعلام کنم و اذعان میکنم از اینکه فرتی میمیرم دیگه مثل گذشته ناراحت نیستم ولی بازم ناراحتم .:wacky:

    ‏SirGhas و ‏IIFlovv و ‏reza maleki و ‏K-D از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: H.M
    خیلی عالی بود اگر امکان داره در کنار شرح داستان بازی که با بیان فوق العاده خوبی ارائه شده بود از جزئیات بازی هم اطلاعاتی ارائه بشه ، واقعیتش اینه که شاید فرصت بازی کردن شماره های قبلی بازی فرآهم نشه و شروع تجربه بازی دارک سولز با شماره سومش فرآهم بشه - من مبتلا به این موضوع هستم - از این بابت آیتمها ، اسلحه ها و پارامترهایی که در جریان بازی بدست میاد گنگ و نامفهومه و هر کدومو یه بار باید استفاده کرد تا شاید فهمید به چه دردی میخوره و یا اصلا امکان بیشتر شدن HP و یا stamina و یا کمتر کم شدنشون در جریان مبارزات هست یا نه . بدیهیه تجربیات بزرگوارانی که موفق به تموم کردن این مصیبت (دارک سولز 3) شدن مثمر ثمر خواهد بود ، بعنوان مثال من به یه درخت برخورد کردم خلاف ادبه زوائدی به بدنش آویزانه ظاهرا باید اونا رو بترکونیم و از همه بدتر اینه که وقتی عصبانی میشه با قسمت نامناسبی از تنش چنان بسر ما میپره که خط HP مون بیکباره خالی میشه الان دوسه روزه - زورم به این ضعیفاشون که میرسه - هی بر میگردم عقب تر این طفلیای کوچولوتراشونو میکشم پولامو میبرم پیش اون خانومه میگم Level up ام کن ولی حقیقتا جرات ندارم برم پیش درخته ، الان یجوری شده بچه ها منو میشناسن خودشون میگن بیا مارو بکش (دلشون بحالم میسوزه) ضمنا جاداره خوشحالی خودمو از اینکه متوجه شدم اینهمه مردن هام در راستای به صدا درآمدن اون زنگه بوده - روشن موندن اون آتیشه یا یه همچین چیزی - رو اعلام کنم و اذعان میکنم از اینکه فرتی میمیرم دیگه مثل گذشته ناراحت نیستم ولی بازم ناراحتم .:wacky:

    خیلی ممنونم بابت نظرِ فوق العادتون :vic:
    در رابطه با بخش اول صحبتاتون ( نحوه ی استفاده ی آیتم ها، سیستم مبارزات و ... ) به زودی ۲ مطلب آماده می شه ( اولی در رابطه با بررسی و نقد بازی و دومی ره آورد طی کردن مراحل بازی به صورت تصویریست، که شامل بررسی آیتم ها و سایرِ جزئیات بازی می شه )
    در مورد اون مبارزه ای که به زیبایی تشریحش کردین :ha: ! اگر اشتباه نکنم منظورتون Curse-Rotted Greatwood هست که از جمله Boss Fight های اختیاری بازی محسوب می شه!! ( البته اگه شکستش ندین، نمی تونین Soul Transposition انجام بدین و سلاح های باس های بازی رو بدست بیارید )
    فعلاً برای کشتن این دوستمون شما بی خیالِ اون موجودای اطرافش بشین، اگه دقت کنین رو تنه ی درختِ یک سری غده ی سرطانی :amaz: وجود داره... شما هر چی از اونا دیدین از بین ببرین، وقتی هم خیلی عصبانی شد و زمین ریخت! سعی کنین سمت اون دست درازش نرین!!! فقط دنبال این غده ها باشید تا رستگار شید :7su

    آخرین بار در تاریخ حدود 7 سال قبل توسط IIFlovv ویرایش شد
    ‏SirGhas و ‏Ali Sahabi از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 151
    تشکر: 52
    تشکرشده: 90
    پروفایل psn: Odoseus
    رتبه لیدربرد psn: 14
    کنسول‌های بازی:

    مقاله واقعا عالی بود، داستان این سری بدون شک یکی از بهترین های دنیای بازی هستش، Miyazaki این سری فوق العاده رو با Demon's Souls شروع کرد، بازی که کمتر کسی فکر میکرد به موفقیتی برسه و حالا میبینیم که سری Souls به چه جایگاه فوق العاده ای رسیده.

    ‏IIFlovv از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 174
    تشکر: 65
    تشکرشده: 144
    پروفایل psn: xxIIFLOVVxx
    رتبه لیدربرد psn: 18
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Alpha
    مقاله واقعا عالی بود، داستان این سری بدون شک یکی از بهترین های دنیای بازی هستش، Miyazaki این سری فوق العاده رو با Demon's Souls شروع کرد، بازی که کمتر کسی فکر میکرد به موفقیتی برسه و حالا میبینیم که سری Souls به چه جایگاه فوق العاده ای رسیده.

    خیلی ممنونم :vic:
    واقعاً Hidetaki Miyazaki از جمله نوابغ صنعتِ بازی سازی محسوب می شه، نحوه ی داستان پردازی سری نظیر نداره :7su

    ‏Ali Sahabi از این نوشته تشکر کرده است.
بارگذاری بیشتر ...
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.